Paulvri
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je eens je trainingsschema kunnen posten? Zou wel eens willen zien hoe je 8x per week traint![]()
hahah, Hij lijkt te veel op jacob de bruyn, die ook beweert dat die Natty is !dus gaan we nog eerlijk worden of blijf je door trollen?
Voedingschema staat hier volgens mij al op ik trainde elke dag andere spiergroep en pakte op de dagen dat ik extra trainde de spiergroep waar minimaal 2 dagen rust tussen zat en die ik niet goed had gepakt.
Ma: schouders
Di: biceps & triceps
Wo: legs
Do: chest
Vr: back
Za: chest eventueel If not goed gepakt anders schouders of armen.
Zo: legs If not goed gepakt
Die 8e X was op maandag meestal dan kon ik s ochtends en en dan s avonds weer. Pakte ik s ochtends chest en s avonds gewoon me schema weer dus schouders.
Waaróm ik veel chest pak is omdat ik een "gescheurde/niet volledig gegroeide" rechter chest heb :/
Voedingschema staat hier volgens mij al op ik trainde elke dag andere spiergroep en pakte op de dagen dat ik extra trainde de spiergroep waar minimaal 2 dagen rust tussen zat en die ik niet goed had gepakt.
Ma: schouders
Di: biceps & triceps
Wo: legs
Do: chest
Vr: back
Za: chest eventueel If not goed gepakt anders schouders of armen.
Zo: legs If not goed gepakt
Die 8e X was op maandag meestal dan kon ik s ochtends en en dan s avonds weer. Pakte ik s ochtends chest en s avonds gewoon me schema weer dus schouders.
Waaróm ik veel chest pak is omdat ik een "gescheurde/niet volledig gegroeide" rechter chest heb :/
hahah, hij lijkt te veel op jacob de bruyn, die ook beweert dat die natty is !

nee ik heb meestal geen rust maar zoals ik zei 5-8 dagen dus soms heb ik wel rust.
en ja ik zou meer foto's posten dat doe ik vanavond, morgen of overmorgen