Fitness Seller

Progressie van 4 maanden

• Topic Starter Topic Starter
wow.. gewoon te mooi deze jaloersheid. Ik heb gewoon ziek hard getraind 5-8x per week 1,5-3 uren en heb eerste 3 maanden clean bulk gevolgd. Heb trouwens ook met elke oefening overtraining gedaan niet op reps en sets gelet gewoon tot ik echt kapot was. Misschien moeten jullie ook is harder trainen.

wow.. gewoon te mooi deze jaloersheid. Ik heb gewoon ziek hard getraind 5-8x per week 1,5-3 uren en heb eerste 3 maanden clean bulk gevolgd. Heb trouwens ook met elke oefening overtraining gedaan niet op reps en sets gelet gewoon tot ik echt kapot was. Misschien moeten jullie ook is harder trainen.

eens*
en 5-8x per week en elke training doorgaan tot je kapot bent? Maakt het alleen nog minder geloofwaardig

-

Laatst bewerkt:
Ja fl**ker nou maar gewoon op.

Met clean bulk kun je niet droger komen te staan en spiermassa pakken, dus doei.

En ben toch benieuwd hoe jij 8* per week traint aangezien een week maar 7 dagen heeft.

ging op bepaalde dagen 2x. Als je me gewoon irl op komt zoeken en me gaat testen have fun je vindt niks. Iedereen die mij kent vertelt je ook dat ik maar 4 maanden train nu but K. Dit topic was gewoon bedoelt om mijn progress te laten zien en te laten raten.

ging op bepaalde dagen 2x. Als je me gewoon irl op komt zoeken en me gaat testen have fun je vindt niks. Iedereen die mij kent vertelt je ook dat ik maar 4 maanden train nu but K. Dit topic was gewoon bedoelt om mijn progress te laten zien en te laten raten.

Waarom zou ik je irl bezoeken ? :o
Ik moet wel eerlijk bekennen, je bent een goede troll :D

dus gaan we nog eerlijk worden of blijf je door trollen?

Nou dan kan je zien dat ik geen roider ben en legit ben.
Waarom zou ik willen trollen? Wat haal ik uit trollen krijg ik daar gainz mee of?

denk het wel want jij bent in 4 maanden tijd droger geworden en massa gepakt. blijkbaar maak je met trollen gains

Ok ben wel klaar met dit forum lol allemaal skeletons die anderen roiders noemen omdat die harder groeien.

Als ik roids gebruikte had ik het ook eerlijk gezegd. Ik zeg je ik gebruik GEEN roids.

Ok ben wel klaar met dit forum lol allemaal skeletons die anderen roiders noemen omdat die harder groeien.

Als ik roids gebruikte had ik het ook eerlijk gezegd. Ik zeg je ik gebruik GEEN roids.

dat zeg ik ook niet want dat zou een lachertje zijn als je die had gebruikt. Iedereen denkt dat omdat jij claimt deze progressie gemaakt te hebben in 4maanden terwijl dat mission imposible is.

Ik gebruik lekker wel roids. lekker puh

Geen HGH = natty.

Ook alles onder de 5gram is natty.

ik ben dus dubbel natty!

Waarom gebruik je roids? Niet dat ik tegen roids ben maar wat zette je er op aan om roids te gebruiken?

Omdat mijn "droomfysiek" niet naturel te behalen is.

Terug
Naar boven