upcomingbb
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat mijn "droomfysiek" niet naturel te behalen is.
Omdat mijn "droomfysiek" niet naturel te behalen is.
Een van de enige, voor mij toch, juiste antwoorden/redenen, mooi!Elke keer weer als iemand een zieke progressie neer zet en claimt dat hij niet juiced gelooft niemand het... Elke keer weer hetzelfde
Ja echt raar he !
Hij gaat clean bulken en komt alleen maar droger te staan en pakt nog spiermassa ook !
Echt stom dat niemand dat geloofd. Hij traint al 3 maanden !!
w/e man, op letterlijk iedereen wordt gebashed die zieke gains maakt. Een vriend van me die hier ooit poste kwam van 60kg en is naar 85kg gegaan in een anderhalf jaar tijd op 195 en wordt gebashed. Iedereen maar dan ook iedereen die beter gains maakt dan andere..
Ziekste chest ooit die vent van je avatar, wat was z'n naam ook al weer?
w/e man, op letterlijk iedereen wordt gebashed die zieke gains maakt. Een vriend van me die hier ooit poste kwam van 60kg en is naar 85kg gegaan in een anderhalf jaar tijd op 195 en wordt gebashed. Iedereen maar dan ook iedereen die beter gains maakt dan andere..
Ziekste chest ooit die vent van je avatar, wat was z'n naam ook al weer?
het is 4 maanden. en of je gelooft het of niet ik lig er niet wakker van hoor![]()