AndroidHealthClinic

progressie Vincenzo

hier is me voedingsschema:

ochtend rond 7 uur : shake + 2 broodjes pindakaas
10 uur : 2 broodjes pindakaas
12 uur: 4 broodjes pindakaas
15 uur: 2 broodjes pindakaas
18 uur : avond eten wat de pot schaft
21 uur: shake
voor het slapen gaan 500 gram kwark

niet echt een voedingsschema dus. Wat ik wel wil aanhouden is om de 2 a 3 uur te blijven eten.

Jelly, met zo'n voedingsschema zo'n progressie, als je het wat gaat aanpassen zul je nog betere resultaten gaan zien.

hier is me voedingsschema:

ochtend rond 7 uur : shake + 2 broodjes pindakaas
10 uur : 2 broodjes pindakaas
12 uur: 4 broodjes pindakaas
15 uur: 2 broodjes pindakaas
18 uur : avond eten wat de pot schaft
21 uur: shake
voor het slapen gaan 500 gram kwark

niet echt een voedingsschema dus. Wat ik wel wil aanhouden is om de 2 a 3 uur te blijven eten.

**** man. als je zo goed gaint op dit ''schema'' heb je echt goede genen. je drinkt verder ook alleen maar water neem ik aan?

Haha ik dacht wtf progessiefoto's van mij

nja nice!

Haha dat dacht ik ook..:p

OT: Best netjes voor 4 maanden! Ga zo door :thumb:

Zolang je met dat voedingsschema progressie blijft boeken, zou je het kunnen aanhouden. Ik gainde voorheen ook wel aardig op alleen maar brood, maar tegenwoordig eet ik eigenlijk alleen maar complexe carbs overdag.

Pindakaas :bow2:

Haha dat dacht ik ook..:p

OT: Best netjes voor 4 maanden! Ga zo door :thumb:

Zolang je met dat voedingsschema progressie blijft boeken, zou je het kunnen aanhouden. Ik gainde voorheen ook wel aardig op alleen maar brood, maar tegenwoordig eet ik eigenlijk alleen maar complexe carbs overdag.

Pindakaas :bow2:

Brood is een snelle carb bron?

alhoewel ik een hekel heb aan dit soort topics met check mijn beginnergains moet ik zeggen dat je wel een goed beginfysiek hebt, keep it going

Ik bedoelde dat meer in de zin van dat ik vroeger witbrood at (:duh:), wel progressie boekte, maar dat dus nu vooral vervang door volkoren pasta e.d. :thumb:

Niets zo heel veel mis met wit brood. Lijkt me niet dat je ineens harder gaat gainen door wit brood voor volkoren paste te vervangen.

na 4 maanden al een bench van 110 kg? im jelly bro, mooi fysiek ook, nog wat massa pakken en je kan zo het podium op. Aandachtspuntje: benen

Zijn totale trainingstijd ligt geloof ik nu rond de 9 maanden.
Maar dit is het verschil tussen de foto's die hij gepost heeft. 4 maanden dus.

niet weggenomen dat hij een dik fysiek heeft!

• Topic Starter Topic Starter
dank voor alle jullie reacties en tips!
dit doet me goed en motiveert me zeker ook om nog harder te trainen en verder te gaan!

Broertje van?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BAM!!!

'nuff said

Kan je trouwens eens ruwweg uitrekenen hoeveel proteïne je per dag binnen krijgt?

hee medebodybuilders!:D

ik dacht doe ff een update zo vlak voor de zomer ik heb de laatste maanden geprobeert iets droger te worden omdat de zomer eraan komt natuurlijk haha.
na de zomer wil ik hard gaan bulken eerst paar fototjes hoe ik de zomer in ga,
pls opbouwende kritiek !

o05x6r.jpg

2hf4bvs.jpg

ik weet me leatspread is niet zo super graag comments hoe te verbeteren??!

r2uu0n.jpg

315zfax.jpg

niet officiele pose maar vond hem zelf wel leuk! :D
nou hoor graag van jullie niet te hard zijn anders durf ik niet meer op vakantie haha.

mooi droog, en aardig wat massa ...alleen nog iets meer borst vind ik

Ook je benen lijken vrij klein weet niet of je dit express doet of dat t gewoon ligt aan weinig trainen?

@ clawfinger, dankje! idd me borst loop iets achter toch pak ik die altijd hard en vind het fijnst om te trainen maarja misschien nog maar harder pakken dan :D

@ nesselaar, klopt ik train nu ong totaal 10 maand ik zou zeggen de eerste 5 maanden geen benen getraind dus vandaar dat die achterlopen nu pak ik ze zowiezo 1 keer in de week en dan gewoon hard gaan tot aan duizeligheid toe dus hopen dat ze snel bijkruipen! morgen weer benen dag nog leuke tips voor een goede oefening :D?

Ziet er echt heel mooi uit man.
Strak! schouders en biceps pieken.

Benen hard knallen maar dat lukt jou!

Terug
Naar boven