Christiaano
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet echt veel cals, weinig vetten ook maar wie ben ik
wel heel nette fysiek!

updatje!
Heb 13 julie shoot met Marc Spielberg, Duitse top fotograaf en daar train ik op dit moment voor![]()
(competitiewaardig)Beetje categorie verb. Nice gast
Schouders zien er wel juicy uit, maar zoals je aangeeft naturel te zijn is dit gewoonweg super.
Heb je veel moeten cutten voor dit v% of loop je er algemeen wat droogjes bij door je cleanbulk
No offence, maar het zou bijna een misdaad zijn om de spuit er NIET in te steken met die genen(competitiewaardig)
Wat bovenlichaam betreft in ieder geval. Je typte dat benen je sterkste punt zijn, maar ofwel poseer je ze bizar slecht, oftewel heb je er een verkeerd beeld van, want ze zijn eerder je zwakke punt(tot nader orde, meer pics nodig). 70 cm is groot, maar je bent ookwel 1 m 94, dus ga vooral af op hoe ze eruit zien.
trouwens volgens mijn berekeningen heb je ubergenen, want je bent 113 kilo ongeveer bij 9 procent vet, dus heb je een Lean Body Mass van pakweg 103 kilo, dat is 9 kilo meer dan je in cm boven 1 m lang bent. Voor normale genen geldt dat je max ongeveer evenveel LBM hebt in kilo als je in cm boven 1 meter zit. Genetics of Peace, man, je gaat nog ver komen denk ik.