Fitness Seller

progressie

• Topic Starter Topic Starter
top fysiek, hier wil ik naartoe werken. Zou je eens je voedingsschema en trainingschema willen plaatsen?
Thanks,

Voeding zie excel. De volgorde klopt niet helemaal zoals het in het schema staat maar dit krijg ik verdeeld over de dag binnen.

training is gewoon 4 keer per week kracht met verschillende programmas. (elke week anders).

verder nog veel cardio zoals rennen, voetbal, spinningles geven etc.

als je uitgebreider info wilt over schema vraag het gerust.:)

Bijlagen

had wel meer verwacht na drie jaar maar toch goede progressie!

Ik had er niet meer uit kunnen uithalen. ik weeg 110 op dit moment en wil eigenlijk niet zwaarder gaan. Verder doe ik een HBO studie en heb een goed sociaal leven., ik wil alleen mijn zwakke spier groepen bijwerken en mss nog een keer droger staan (ik heb nog nooit een cut gedaan).en natuurlijk sterker worden.

ik wens jou succes om meer te behalen. ik zie het wel verschijnen.!

Dit is ****ing goed?! Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen ''had wel meer gekunt voor 3 jaar'' heb er echt een hekel aan dat mensen altijd wel iets moeten zoeken om te zeiken.

Good job!!!!!!!!!!!

Edit: en voor natty is dit al helemaaaaaaal goed.

Dit ziet er ****ing tof uit.
Mooie progress, ziek lichaam. good job

daamn, respect!

****ing nice! Vanaf wanneer had je het gevoel dat je echt aan 't groeien was en wat deed je dan zo groeien? Echt propere fysiek man, chapeau!

Hier doen de meeste nog een moord voor stelletje idioten met 'er zit meer in'. Ja met aas misschien:rolleyes:;)

****ing nice! Vanaf wanneer had je het gevoel dat je echt aan 't groeien was en wat deed je dan zo groeien? Echt propere fysiek man, chapeau!

Het meeste komt uit voeding en het benen trainen natuurlijk, toen ik dit ging doen na het eerste jaar kwamen de kilos eraan

Vooral squats dan of..? Je voelde echt je hele lichaam profiteren van je benen workout?

squat en vooral deadlift. verder doe ik nog front squat en stiff legged deadlift en af en toe legpress of lunges. geen machines voor benen voor mij want ik ben al anderhalf uur kwijt en squatte en deadlifte op een dag. ik doe deze achter elkaar op mijn benen dag met de ene week begin ik met squat en de andere met deadlift. ik doe per oefening 8 sets bij benen.

squat en vooral deadlift. verder doe ik nog front squat en stiff legged deadlift en af en toe legpress of lunges. geen machines voor benen voor mij want ik ben al anderhalf uur kwijt en squatte en deadlifte op een dag. ik doe deze achter elkaar op mijn benen dag met de ene week begin ik met squat en de andere met deadlift. ik doe per oefening 8 sets bij benen.

Bedankt :) geeft mij goede hoop want ben bezig met Stronglifts 5 x 5 waar ik dus elke workout en om de 2 workouts moet deadliften :D

33kg in drie jaar en mensen zeggen "volgens mij kon je er meer uit halen". The **** :roflol:

Goed fysiek, al zou ik je toch niet 110kg geven ondanks je lengte.

Zieke progressie...

goeie kop ook (nohomo)

Je traint elke week met een andere schema? Heb je dit altijd al gedaan?

Eerlijk: jij bent de grootste motivatie die ik tot nu toe heb gevonden. Respect, man! En bedankt ook.
Off top. Hoe gaat het met de hersenen? Wat voor HBO opleiding doe je?

wel hard dat je zon lage VP hebt dan zonder ooit te cutten

Terug
Naar boven