Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
had wel meer verwacht na drie jaar maar toch goede progressie!
? xD
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
top fysiek, hier wil ik naartoe werken. Zou je eens je voedingsschema en trainingschema willen plaatsen?
Thanks,

****ing nice! Vanaf wanneer had je het gevoel dat je echt aan 't groeien was en wat deed je dan zo groeien? Echt propere fysiek man, chapeau!
Het meeste komt uit voeding en het benen trainen natuurlijk, toen ik dit ging doen na het eerste jaar kwamen de kilos eraan
Vooral squats dan of..? Je voelde echt je hele lichaam profiteren van je benen workout?
squat en vooral deadlift. verder doe ik nog front squat en stiff legged deadlift en af en toe legpress of lunges. geen machines voor benen voor mij want ik ben al anderhalf uur kwijt en squatte en deadlifte op een dag. ik doe deze achter elkaar op mijn benen dag met de ene week begin ik met squat en de andere met deadlift. ik doe per oefening 8 sets bij benen.
geeft mij goede hoop want ben bezig met Stronglifts 5 x 5 waar ik dus elke workout en om de 2 workouts moet deadliften 
Je traint elke week met een andere schema? Heb je dit altijd al gedaan?