Scarred Rock
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik dacht zo bij mezelf dat het geen slecht idee zou zijn om dit forum niet langer enkel te gaan gebruiken om info op te zoeken, maar het ook eens actief te gaan bewonen. Dit dan nog bij wijze van n log, wat zeg je me daar van?
Dit ben ik
Niet bepaald indrukwekkend he 
22j, +90kg, 1m82, ?%
De laatste twee jaar ben ik bezig geweest te revalideren van n schouderoperatie (rechts) en nu ik eindelijk weer wat gewicht kan hanteren word het weer eens tijd mijn fysiek op punt te zetten.
Momenteel zit ik in fase1: vetvermindering. Die twee jaren student zijn (lees: veel bier) zonder sporten hebben mij geen deugd gedaan.
Ik eet momenteel 2000kCal/dag, train op dinsdag, donderdag en zondag in de fitness. (Het sportkot van leuven) Momenteel iedere keer een algemeen programma, met lichte nadruk op de armen.
Maandag, woensdag en zaterdag's ga ik zwemmen, 1500m. Ik ben begonnen met 1000m en bouw met 100m/week op tot 2000. Dit duurt ongeveer 45min.
Vrijdag is rustdag.
Dat was dus de situatie totnogtoe. Met de blok en examens die eraan komen zou het nodig kunnen blijken hier wijzigingen in aan te brengen. Momenteel is de doelstelling tege eind juni de beertender en zwembandjes kwijt te zijn, en vanaf daar dan maar eens wat groter te beginnen worden.
Vragen? opmerkingen? fire away!
Dit ben ik

22j, +90kg, 1m82, ?%
De laatste twee jaar ben ik bezig geweest te revalideren van n schouderoperatie (rechts) en nu ik eindelijk weer wat gewicht kan hanteren word het weer eens tijd mijn fysiek op punt te zetten.
Momenteel zit ik in fase1: vetvermindering. Die twee jaren student zijn (lees: veel bier) zonder sporten hebben mij geen deugd gedaan.
Ik eet momenteel 2000kCal/dag, train op dinsdag, donderdag en zondag in de fitness. (Het sportkot van leuven) Momenteel iedere keer een algemeen programma, met lichte nadruk op de armen.
Maandag, woensdag en zaterdag's ga ik zwemmen, 1500m. Ik ben begonnen met 1000m en bouw met 100m/week op tot 2000. Dit duurt ongeveer 45min.
Vrijdag is rustdag.
Dat was dus de situatie totnogtoe. Met de blok en examens die eraan komen zou het nodig kunnen blijken hier wijzigingen in aan te brengen. Momenteel is de doelstelling tege eind juni de beertender en zwembandjes kwijt te zijn, en vanaf daar dan maar eens wat groter te beginnen worden.
Vragen? opmerkingen? fire away!
Laatst bewerkt:

Gisteren was het paas-pinkster-kerst-of-weetikwat, bijgevolg Univfit gesloten. Kwam ik uiteraard pas achter toen ik daar al was. Ter vervanging op kot een uurtje met m'n dumbbells gewerkt, maar aangezien ik maar tot 12kg/st losse gewichten heb liggen is dit geen vergelijkbare workout.
en ik word echt lastig van het stilzitten, dus straks zwemmen in de
Net terug van de sportoase. 4,5€ om wat in't water te gaan liggen (ik heb n sportkaart van de unief, kost me eens in't jaar 20€ ofzo en daarmee heb ik vrij toeging tot 't zwembad)
blokken