AndroidHealthClinic

project: Scarred Rock

• Topic Starter Topic Starter
Nog steeds lekker door aan het bulken, momenteel met Lean-Gainer en Kre-Alkalyn erbij.
M'n massa gaat ondertussen wat vlotter omhoog, niet zo clean als ik graag zou hebben maar ach, het is winter hè.
Door gewrichtklachten toch van 4S 8R terug op 3S 15R overgeschakeld trouwens.

Net nog eens lekker ijzer gaan pompen. Maar da's niet de aanleiding tot deze post. even ervoor bij m'n ex langsfgeweest en die zei "zou je niet stilletjesaan wat minder hard gaan traine, ik vind je borst nogal groot worden.":roflol:

Weekje wesen gaan skien, noem het hoogtestage..
vandaag weer de trainingszaal in, kalm trainingske waar ik toch goed deugd van gehad heb. morgen weer knallen :)

Ik leef nog!
Sinds m'n vorige post een week ziek geweest en zomaar eventjes vijf kilo kwijtgespeeld daardoor maar dat was maar tijdelijk en nu toch weer vrolijk verder aan het bulken. Nog 4 kilo erbij en het dan maar weer eens bekijken.

Lang stil, maar 50 posts met "ik ben vandaag gaan trainen" zijn natuurlijk ook niet bijster interessant..
In ieder geval ging het vandaag goed. met de blok voor de deur weer creatine in huis gehaald, gainer en een extra doos whey. cutten doen we later wel :)

Hmm, ik ben nog nooit zo zwaar geweest... tijd om dat vetpercentage nog eens te controleren om niet voorbarig een vreugdedansje te gaan doen.

vetpercentage nog niet gesjeckt eigenlijk, gewicht intussen 93kg.. doel was naar 't eind van de examens toe 95kg met max 15% en dat blijkt haalbaar (al ga ik moeten oppassen met die percentjes..)
krachtstats gaan ook lekker vooruit tegenwoordig, zo zien we dat graag natuurlijk.

keep on the hardwork :D stressie periode met examens voeding niet verwaardloozen :D

verwaarlozen? om de twee uur ren ik naar de keuken om me vol te proppen :D
Just nog even gaan trainen, lekker knallen

PR Benchpress 2x 100kg!!!

Ter volledigheid: in de smithmachine :mad: maar een pr is een pr niwaar?

goed gedaan jonge!

Drie weken wezen trekken met de motor..
Uiteraard een stapje terug gedaan qua stats, maar klaar om er weer volop tegenaan te gaan!

Aaaaargh!

't is naar de kl*ten, ik kan herbeginnen.
Dus dan doen we dat ;)

Terug
Naar boven