XXL Nutrition

project: Scarred Rock

• Topic Starter Topic Starter
Nah, geen xl's, maar dat komt nog ;)
Momenteel loop ik te balen als n gek. Zit midden in de herexamenperiode, maandag examen gehad, van 's morgens vroeg tot veel te dus schoot m'n training der bij in, en morgen weer examen. één dag is veel te nipt om alles zelfs maar es te lezen, dus ook vandaag niet weest gaan trainen.
Studies gaan voor uiteraard, maar het kriebelt ernstig om wat met zware dingen te gaan slepen ;)

Aaaaah, en we zijn weer vertrokken.
Ik zit nu een weekje in m'n ouderlijke woonst, want ze zijn me vakantie en de beesten moeten eten hebben natuurlijk. Mijn ouders baten een fitness-centrum uit. Helaas dumbbells maar tot 10kg en voornamelijk toestellen. Deze week zal dus minder worden op trainingsgebied :s maar dat was zowiezo al door de blok. Anderzijds wel lekker practisch dat het vlak, bij is, en na de openingsuren train ik natuurlijk vrolijk zonder shirt :D
Mijn weegschaal zegt dat het gewicht niet meer echt daalt, idem met het vet. De spiegel zegt dat ik nog steeds goeie progress maak. Leve de spiegel! Nog twee weekjes op onderhoud voortdoen en dan bulken naar de 95kg

relaxed.

en ehm stel voor dat ze zwaardere dumbbells kopen natuurlijk :cool:

:D Heb ik gedaan.. maar schijnbaar word hier voornamelijk met de toestellen getraind en komen de dumbbell's nauwelijks uit het rek, en die van 10kg al helemaal niet. 't is geen hardcoregym, meer het soort waar je grootmoeder gaat ontspannen tussen de bingotrekking en "mooi en meedogenloos"
Nog een van de redenen dak dus na de uren ga trainen, kan ik tenminste lelijk gaan kijken en lawaai maken bij de laatste paar rep's. Want al zijn het "maar" toestellen, met genoeg gewicht is alles zwaar, en ik ben nog niet zo sterk dat 100kg weinig is ;)
BTW; mijn ma is geweldig! "moet er nog iets in huis zijn voor we op reis gaan"
ik "platte kaas, ik eet dat voor't slapen gaan"
"hoeveel"
"een potje per dag kom ik wel mee toe, potjes van 500gr"
"je bedoeld 50?"
"nee"
En effectief, ik trek de koelkast open en daar staat 8x500gr aldi-plattekaas op me te wachten :meal:

BTW; mijn ma is geweldig! "moet er nog iets in huis zijn voor we op reis gaan"
ik "platte kaas, ik eet dat voor't slapen gaan"
"hoeveel"
"een potje per dag kom ik wel mee toe, potjes van 500gr"
"je bedoeld 50?"
"nee"
En effectief, ik trek de koelkast open en daar staat 8x500gr aldi-plattekaas op me te wachten

Hier is dat ook al zo, is wel goed dat de ouders erbij worden betrokken. ;)

Pfff, tijd dat m'n ouders terugkomen, zodat ik weer naar Leuven kan.. UnivFit is niet ideaal, maar dumbbell's tot 10kg is helemaal idioot en toestelfitness daar ben ik zòòò afgestapt. Ach ja, roeien met de riemen die we hebben hè.
Bij gebrek aan zonnige vakantie hier eens onder de zonnebank gekropen, is het een gedacht van mij of zie je meer defenitie op bruiner vel? anders hèb ik gewoon meer definitie, dat kan ook. Either way, I win!

Ik heb er het gissen naar hoe ik die triceps eigenlijk doe, het is zo een (ouderachtig) toestel en je moet zitten en dan gewoon links en rechts heb je een handvat en dus gewoon naar beneden duwen en weer naar boven. Gewichten zijn tot 80 kg als ik me niet vergis, tis zeker niet benchpress achtig volgens mij. Het noemt gewoon tricpesmachine bij het blad dat erbij hangt. Gezocht op google maar heb geen afbeelding gevonden.

Van dat bruin dat je zegt, volgens mij is het gewoon zo hoe bruiner je bent, hoe meer je lijnen en definitie ziet, daarom smeren bodybuilders hun ook zo in met bruinsel vlak voor een wedstrijd é :D

En dendezen gaan vannamiddag eens gaan zwemmen :lol:
En toen ik gisteren naar de colruyt gaan, had toevallig een ietwat spannend t shirtje aan met korte mouwen , en raar maar waar sommigen (meisjes en paar precies jaloerse blikken van jongens) keken precies richting mij, is het nu dat het het begint opt e vallen dat ik train of iets anders :roflol:

Dat laatste examen is gewoon een aanslag op m'n fysiek.. Al sinds donderdag niet meer getraind, slaap tekort en voel me gewoon k*t. en aangezien het exaam donderdag is en ik nog n hoop werk heb zit trainen er tot dan ook niet in.
Is het al bijna vrijdag?:help:

't is vrijdag!!!
Die laatste week was dus gewoon erg, ik weeg maar 82 meer en aangezien er uiterlijk niet veel veranderd is zal het dus wel zowel vet als spier zijn die verdwenen is.. foto'tje hier te 'bewonderen':
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vanaf vandaag ga ik dus (clean) bulken, tot 90kg, 95 als het vetpercentage aanvaardbaar blijft.:meal:

Een weekje niet geblogd, maar dat betekend natuurlijk niet dat er een week niet getraind is. Daarbij heb ik deze week bloed- en urineonderzoek laten doen (ik heb me ingeschreven als proefpersoon voor eenofandere studie en dan doen ze dat) en alle waardan liggen mooi binnen de grenzen, dus ik ben een uitermate gezond persoon, dixit den doktoor.
Tweede 'neveneffect' van mijn inschrijving daarvoor, ik heb net 24u met een hartmonitor rondgelopen, waarvoor ze eerst mijn halve bovenlichaam kaal scheerden -zeg maar schuurden, zo zonder zeep met n bot mesje- en aangezien dat elemaal geen zicht was heb ik de rest dan ook maar weggedaan. Enkele van de reageerders op m'n foto's vinden dit vast goed nieuws ;)
Als julie me nu willen excuseren, er staat een bak kip met rijst op me te wachten...

dat kaalscheren is toch geen neveneffect :D

Nu kan iedereen op dit forum je lichaam beter beoordelen é :p

True..
Zolang het duurt tenminste, want ik ben allerminst van plan het zo te houden. Maar omdat ge zo aandringt hier een foto'tje er van
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet in m'n album omdat ik daar net nog een gepost heb dus das voor over een maand ofzo, ik hoop tegen dan alweer enigzins minder naakt te zijn :p
Let u vooral op de rode schaafsels waar het ziekenhuispersoneel de wegwerpgilette op mij losliet.

Dat staat je echt 100 keer beter man !
Overtuig die vriendin van je maar. :roflol:

lang niks gepost, helaas omdat ik de laatste weken maar wat aangemodderd heb zonder echt schema of serieus op voeding te letten. Schande over mij!
Nu m'n lesrooster er is en de chaos van de eerste weken weer tot bedaren komt kan ik weer enkele trainingen gaan inbouwen en stevig door gaan vreten

Weer lekker op dreef geraakt met het trainen, afgelopen week 4keer en eens gaan zwemmen.
De restjes van mijn fortuin bijeengeschraapt en een blender gekocht, dat ding is geweldig! En met een banaantje derdoor word alles zowiezo wegslikbaar, eens benieuwd welk effect het gaat hebben op de weegschaal.

Vandaag was een mooie dag :d
Alles ging goed en ik besloot maar eens te kijken hoe ver ik zou graken op de BP
70kg ging nog (moeizaam) 5 keer, dus in een overmoedige bui sprong ik naar 85, ongeveer BW dus.
Ik heb er een volledige uit weten te persen, van gestrekte armen, tot 1cm van de borst tot weer volledig gestrekte armen.
In de smithmachine weliswaar, maar ik ben toch trots op mezelf:wl:

Ongeveer een half jaartje bezig en om dat te vieren nog maar eens een foto'tje in m'n gallerij geplaatst.
Met de winter voor de deur word het eens tijd stevig te gaan bulken (m'n sig is dan ook met het oog daarop aangepast) en vooral keihard te blijven doortrainen.
Verder geen bijzonder nieuws hier. het aantal posts is verminderd omdat ik m'n trainingsprogress bijhoud in een excelbestandje, ik train nog steeds 3-4 w per week volgens een 3-way split programma.
Volgende week stap ik wel over van 3S 15R naar 4S 8R

Al een maand geen updates, maar er is daook niet echt iets te melden..
m'n krachtgains zijn goed, het gewicht iets minder. In de blok eens een gainer er bij nemen en weer creatine, kijken wat dat maakt..

Terug
Naar boven