Fitness Seller

project: Scarred Rock

• Topic Starter Topic Starter
Gistere examen gehad en daarna te gaar om nog te gaan trainen. rustdag dus een dag verplaatst en vandaag in de zaak van m'n ouders getraind. Geen geweldige workout vandaag, maar toch redelijk.
M'n progressie eens gecheckt (ze hebben daar n goeie weegschaal en n vetmeter), ben gezakt naar 87,5kg en 12,5%, dadelijk m'n sig maar es aanpassen dus.

Laatst bewerkt:
Zondag...
Ik was van plan vanmorgen op tijd op te staan,
ik was van plan dan te gaan zwemmen en op tijd te beginnen blokken
om 11u werd ik wakker. LAP
Vanavond na een hele (lange) dag blokken besloten om qua cardiotraining vandaag maar eens richting heverlee campus te lopen. een toertje van plusminus 8km, op 45min was ik terug.
Meer moet dat niet zijn, let's hit the shower.

N paar dagen zonder pc gezeten, en door het uitbundig vieren van het eind van de examens :coffee: ook zonder training :sad:
Morgen vlieg ik er weer in, eens kijken hoe het allemaal nog zit :lifter:
nota aan mezelf: niet uitstellen, nergens goed voor

We zijn weer vertrokken..
Training goed begonnen, maar aan't eind was ik volkomen leeg. en dan bedoel ik echt dat ik bvb een lat pull maar met veel moeite met 40kg deed, terwijl het tevoren toch met 60 ging. Tot het gaatje gegaan dus, maar uitgeput voor m'n programma volledig afgewerkt was. hopelijk lukt het volgende keer wel, ik ga nu even uitgeput op mijn bed instorten.

Gisteren in de zaak van m'n ouders getraind. het publiek daar zijn eerder oudere mensen die wat willen 'in beweging blijven' en ècht jonge gastjes die willen stoer worden, dus daar zijn de accomodaties ook naar. Toch een redelijke workout kunnen samenstellen. roeien met de riemen die we hebben hè ;)
Omdat ik mee wil doen aan de dodentocht van Bornem heb ik mijn cardio momenteel allemaal vervangen door stappen. vandaag 3u20, vraag me niet hoe ver, ik schat ergens tussen de 15 en de 20 km. K heb allesins goed doorgestapt.

Ik wou dat ik kon zeggen dat m'n workout vandaag goed was, maar k heb niet het gevoel tot de bodem te zijn gegaan..
Volgende keer harder en meer dus.

Wederom gewandeld, zelfde traject in 3u10.. seffens terug.

*edit* of niet, brandwonde waar m'n benen schuren, 2e graads..

Laatst bewerkt:
Bij de grootouders gras gaan afdoen, 12.5km stappe. 2u heen, gras afdoen, finish van de tour kijken, 2u terug.
Morge maar weer es normaal fitnesse, mijn arme voetjes :(

Vrijdag en vandaag goed getraind, stats ook nog eens gecheckt.. 86,5kg, 11,5% Zowel gewicht als BF dalen dus. nu dat gewicht weer omhoog zien te krijgen he..

Vandaag ècht diep gegaan in de fitness, koppel pr's gebroken.. waar ruzie met de ex al niet goed voor kan zijn.
Morgen is weer wandeldag

Tijdje geleden dat ik heri wat postte, wil niet zeggen dat er niet meer getraind werd. Gewoon geen bijzondere progress meer gemaakt de laatste dagen.
Ben nu terug in Leuven om te blokken, wat ook wil zeggen dat ik weer kan eten wat en wanneer ik wil, evenals trainen.

Aaargh, zwaar k*tte training vandaag..
Echt goed begonnen, maar blijkbaar heb ik wat fout gedaan met m'n rechter trapezius, want elke oefening waar die bij betrokken werd deed echt pijn. Gek genoeg ging daar geen krachtverlies mee gepaard, maar lekker trainen is het ook niet. Morgen maar eens gan zwemmen, kijken wat dat doet.

zwemmen helpt echt om de spieren los te maken, zo blijkt.
Helaas mijn plan de 100km van Bornem te wandelen moeten opbergen omdat er teveel tijd in voorbereiding kruipt. wandeldagen worden dus weer zwemdagen.. Ook zal ik nog even verdetrainen in UnivFit, eerst zo veel mogelijk resultaat daar behalen en als die sportzaal echt niet meer voldoet pas overschakelen want het prijsverschil is wel enorm. Dan gaat het maar wat trager.
Vandaag wel n enorm goeie training gehad, best tevreden hier van.

BTW, dit is hoe ik er nu bij sta:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alweer een weekje voorbij.. goed getraind, behalve eergisteren, toen zei m'n lichaam even "ho maar" en tracteerde me voor de tweede maal op m'n avondeten.
Vandaag een nieuw trainingsschema laten opstellen, split borst/rug/benen + armen/schouders/buik, elk tweemaal per week. Ik zal het posten in de daartoe bestemde rubriek. morgen ofzo.
ben er in ieder geval bets tevreden over.
Cardio (zwemmen dus) zal vanaf nu teruggebracht worden naar 2x wekelijks, het vertgehalte zit wel laag genoeg nu, tot na de examens op onderhoud verdergaan en vanaf daar clean gaan bulken denk ik.

Vandaag met m'n nieuwe schema begonnen, het benen-borst-ruggedeelte van mijn split die je hier kan becritiseren. Heel tevreden van m'n training, de schouder gedraagd zich meer dan behoorlijk, en daar had ik toch wat schrik voor.

heb net eens je log gelezen, je doet er echt veel voor, proficiat voor jezelf!
Ik ga volgend jaar (terug) op kot in gent, doe er nog een andere richting bij:D en mij dan inschrijven in Topsporthal Vlaanderen 33 eurokes voor een jaar gebruik te maken van de fitness , heb horen zeggen dat het echt meer de kant van BB uitgaat, zelf nog niet geweest, ben dus wel benieuwd.
PS Doe je nog steeds 3 keer 15 herhalingen bij je oefeningen ?

grtn en ijzert ze !

Over doorgaan tot 72 kg weet ik nog niet precies.
Ik zie nu bvb al mijn aders liggen aan onderarm (gisteren zelfs op een niet-trainingsdag), dus denk wel wel dat arm serieus droog moet zijn. Tis vooral heupvet en beetje zwembandgedoe nog.
En dat serieus trainen, ..., de gym gaat hier mee in een soort van vakantiesysteem, en voor de moment is het enkel op maandag en donderdag open ( 19- 21u). Vanaf volgende week terug op donderdag 4 uur erbij.
Dus deze vakantie was het enorm onregelmatig open, is wel jammer, net nu ik het meeste tijd had, maarja, dan een klein beetje thuis behelpen.
Probleem is ook dat ik niet niet weet hoeveel bf exact is, ze kunnen het in gym niet meten , en thuis zo geen weegschaal omdat dit volgens velen hier niet exact te betrouwen is, dus kijk ik op mijn normale weegschaal en in de spielen en binnen afzienbare tijd hier op het forum eens een foto terug posten.

Ik doe ook nog steeds 3 *15 :cool:

M'n schema een beetje aan't bijschaven, oa de reverse triceps pushdown eruit gehaald omdat die gruwelijk zeer deden aan m'n schouder. Het nieuwe schema zal een dezer gepost worden. Vandaag k*tdag gehad en niet gaan trainen, maar verder wel een goeie week.
Èn ik begin eindelijk te merken dat ik resultaat boek. Shirts die strakker beginnen zitten en mensen die vragen of ik train. feesje.

[ Èn ik begin eindelijk te merken dat ik resultaat boek. Shirts die strakker beginnen zitten en mensen die vragen of ik train. feesje ]

Denk dat dit idd wel deugd moet doen en hierdoor ga je waarschijnlijk nog harder knallen in de gym.
Die t shirts die beginnen strakker zitten, da zijn toch geen XL's e of dan maak je me wel jaloers :o

Terug
Naar boven