AndroidHealthClinic

project: Scarred Rock

• Topic Starter Topic Starter
sjoklat. wat is dan wel lekker, dat ik dat weet voor volgend keer?

sjoklat. wat is dan wel lekker, dat ik dat weet voor volgend keer?

Heb ik ook, maar ik bedoelde wel dat het van merk tot merk zou kunnen afhangen. Ik heb altijd m'n whey's al gedronken met water of het nu vanille of chocolade betreft, misschien heel in begin eens met melk omdat ik niet beter wist maar eigelijk vind ik 'm lekkerder met water (iets minder romig).

Ah, op die manier.. Die van Power Supplements
Nuja, ik vind dat romige niet slecht, en met magere melk valt dat goed mee hoor ;)

Ah, op die manier.. Die van Power Supplements
Nuja, ik vind dat romige niet slecht, en met magere melk valt dat goed mee hoor ;)

Nou ja, ik zou het gewoon niet meteen opgeven ''whey + water'' al is er opzich nix mis mee dat je je whey met melk zou mengen é maar toch qua opname is water beter.
Zie het gewoon als gewenning, denk aan je 1e keer pindakaas, 1e keer kwark, ...
Vaak gaat het uiteindelijk van Bah => Mmm

Ik zal't in gedachtn houden voor als ik nog eens vieze goesting heb ;)
Vandaag weer weest zwemmen uiteraard, 1600m. niet snel genoeg teveel volk in't water, frustratie alom.
Toch bewogen, beter als chips vreten in de zetel

Fitness was vrijwel leeg vandaag, ideaal!
Van geprofiteerd om nòg dieper te gaan.. "probleem" is natuurlijk wel da mijn ego ni toelaat volgende keer weer minder te doen.
Morgen pauzedag, zondag zwemmen

Vanmorgen (zondag) gaan zwemmen, maar een halfuurtje want morgen groot zwaar belangrijk en aartsmoeilijk examen dus alle tijd nodig. Baan vrijwel voor mij alleen dus wel lekker kunnen knallen.
Voordeel van de examenperiode is ook dat ik gewoon lekker kan eten wanneer ik dat wil, en dus mij minofmeer aan schema kan houden.

Goed bezig Scarred Rock. Je lijkt over een ijzeren discipline te beschikken. Maar dat je echt 90 kg weegt... Ik zie in elk geval geen beertender of zwembandjes. Veel succes vandaag op je examen (welke studie?).

Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat ik 90 weeg, maar verschillende weegschalen zeggen dit, dus daar ligt 't echt niet aan.. Nu kan ik je verzekeren dat er wel degelijk wat buikspek aanwezig is hoor ;)
Gisteren mijn examen Mondheelkunde gehad, het ging goed (de prof zei toch dat ik blijkbaar goed gestudeerd had), bedankt voor de interesse. Ik studeer tandheelkunde BTW.
Wegens het examen gisteren doodop en niet gaan fitnessen? m'n ex is wel langsgeweest dus heb ik wat conditietraining gehad, maar als we dat gaan meerekenen...
Ter compensatie vandaag naar het sportkot getrokken, m'n gewichten weer wat verhoogd en het ging overal vrij vlot. Wel een Fail in de derde reeks chin-ups (wide grip, BW-25kg) maar ik denk dat ik niet lang genoeg gewacht heb..
Aangezien vandaag zwem-dag was daarna nog gaan zwemmen. Al moe door fitness (uiteraard) dus geen 1600m aan een stuk, maar 250m opwarming, vervolgens 10x50m sprint, afwisselend schoolslag/crawl.
Tijd op schoolslag: <40sec
Tijd op crawl: <30sec
Uiteraard naar de laatste sprintjes toe iets langer.
Al bij al een mooie workout vandaag, morgen weer gewoon fitnessen, es kijken of ik die derde reeks chins gedaan krijg zodat ik naar BW-20 kan gaan.

*edit* ik bedenk net dat ik volgens planning deze week 1700m zou moeten zwemmen, dit terzijde. exaams interfereren nogal met m'n training maar ze hebben uiteraard voorrang.

Goed bezig Scarred Rock. Je lijkt over een ijzeren discipline te beschikken
Na zo'n opmerking kon ik natuurlijk niet anders dan vandaag nog es extra diep gaan. Fail gistere moet wel door te korte pauze komen want vandaag had ik m wel, en was nochtans ergens op't einde van m'n training. Weer hierendaar beetje gewicht toegevoegd, of n koppel reps.
Bizar dat ik elke keer weer het gevoel heb tot 't uiterste gegaan te zijn, en ook bij vrijwel èlke laatste rep alles uit de kast moet halen, maar dat ik, als ik dan volgende keer 5kg gewicht toevoeg, toch weer m'n reeksen kan voltooien.
Werkt helaas niet bij de dumbbell curl, k zit nu aan 12 kg 3*15
Toch content dat morge zwem-dag is.. zeg nog eens zoiets tegen overmorgen?? :D

Zwemmen:
1750meter (68lengtes klonk zo stom)
iets onder 45min
tevreden

Baaldag

Naar de fitness getrokken vandaag...
Of het nu is dat ik niet goed gegeten heb, of dat ik gewoon een excuus zoek, vandaag ging het niet goed. Kwam kracht tekort, voelde me misselijk en niet in staat het onderste uit de kan te halen.
Morgen rustdag, zondag zwemmen, en maandag dan maar proberen de training van eergisteren te evenaren om vanaf daar weer op te bouwen.

als zijnota: mijn eerste bak kwark van de aldi vond ik niet te vreten, maar k ben nu met de tweede bezig, met een scheutje melk derdoor om het minder consistent te maken en dat bevalt me al heel wat beter :meal:

:meal:junkdag:meal:
grote steak met frietjes, blonde Leffe derbij.
Sta weer helemaal scherp (momentel wat volle maag maar je snapt't wel) e klaar om morgevroeg het zwembad weer in te duiken.

Gedoken,
halfuurtje gezwommen, had meer willen doen maar morgen examen. toch 1000m gedaan, iig beter als gewoon op m'n stoel zitten dus.

maandag dan maar proberen de training van eergisteren te evenaren om vanaf daar weer op te bouwen.

Vandaag was het maandag. Goed geslapen vannacht (ondanks het examen vanmiddag), genoeg gegeten deze namiddag en op naar UnivFit, zonder uitvluchten voorhanden. Gepoogd mijn training van vorige woensdag te reproduceren en hier in geslaagd, met overschot. Morgen zwemmen en overmorgen dus weer hierendaar wat gewicht toevoegen.
Het gaat de goeie kant op:banana::banana::banana:

dinsdag, zwemdag
1750m, druk in't zwembad dus iets langer over gedaan.. dikke 50min.
Algemeen toch tevreden

Fitnessen (ik zal het voorlopig nog maar niet BB'en noemen)
Er zit vooruitgang in, weer hierendaar 5kg toegevoegd. Op aanraden van een van de users hier ook bij enkele oefeningen waar ik nog niet t gevoel had dat ik dan reeksen van 15 zou kunnen maken. Overal toch minstens 3S 12R Als ik aan 3S 15R weer 5 bijdoen, zo zien hoe hoog we graken.
Tijd dat ik naar n serieuze gym kan om met Rippetoe te beginnen

zwemmen
1750m, net geen 50min
had sneller gekund, maar te druk.

Fitnessen (ik zal het voorlopig nog maar niet BB'en noemen)
Er zit vooruitgang in, weer hierendaar 5kg toegevoegd. Op aanraden van een van de users hier ook bij enkele oefeningen waar ik nog niet t gevoel had dat ik dan reeksen van 15 zou kunnen maken. Overal toch minstens 3S 12R Als ik aan 3S 15R weer 5 bijdoen, zo zien hoe hoog we graken.
Tijd dat ik naar n serieuze gym kan om met Rippetoe te beginnen

Waar je nu bent kan je niet squatten ofzo ?

Daar zeg je zoiets... Ik heb et wel geprobeerd maar een van de begeleiders kwam vragen of ik daar mee wou ophouden omdat ze daar toestellen voor hebben en er gewonden vallen als mensen mij proberen na doen...
Zucht

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven