Fitness Seller

Breaking News Promotie actie Bodyenfitshop.nl! Win een pot **Magnificent**

Ik ga op vakantie en ik neem mee: internet bereik, kan ik altijd bij Body En Fitshop supplementen bestellen en rekenen op hun top service.

Laatst bewerkt:
Ik ga op vakantie en ik neem meestal geen supplement,
vakantie vieren als een echte vent,
met een pannetje en een uitvouwtent,
heb ik al menig continent verkent.
Dus misschien dat je je beter tot een ander went,
bij het uitdelen van Magnificent.

Ik ga op vakantie en ik neem mee, een teleport systeem omdat me B&F bestelling er waarschijnlijk eerder is dan ik.

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een lepel, zodat al die ecto's op DBB in ieder geval geloven dat ik iederdaad die buffe boy met dat B&F shirt ben.

Ik ga op vakantie en ik neem mee: ff zien,

wat Waxy Maize Starch,
een zakje Dextrose,
potje Maltodextrine,
een beetje palanitose,
de Peptopro is uiteraard onmisbaar.
Ah en daar staan de Glutamine Peptides.
Wat BCAA's, hmmm zal ik de 2:1:1 pakken? Nee toch beter de 4:1:1.
Oh en daar staan de creatines, ik neeem meeeeee..... DiCreatine Malate, Creapure Creatine, Creatine Ethyl Ester, Creatine AKG. Lijkt me wel genoeg creatine zo.
Even kijken wat mist er nog? Ah natuurlijk, vergeet ik bijna het belangrijkste: Glycerol Monosteraat!
Dan de Taurine,
L-Carnitine,
Alpha Lipoic Acid en het kaneelextract voor betere opname.

Nou dan zijn we er toch? oh nee bijna vergeten,
Elektrolyten, haha hoe kan ik die vergeten. Zal ik dan ook nog maar wat vitamines meenemen voor het geval dat ik die daar niet binnen krijg?

Hoe bedoel je Volle tas? Geen plek in auto? Gezeur bij de douane op de vluchthaven?

Magnificent van Body en FitShop zeg je? Nooit van gehoord, wat is da.... oh wacht. NICE!

Laatst bewerkt:
Ik ga op vakantie en neem mee: de belgische regering :D

Ik ga op vakantie en ik neem mee een extra tent, voor mijn eerste voorraad magnificent.

Ik ga op vakantie en ik neem mee : Mijn Euroshopper steroids:cool:

Laatst bewerkt:
Ik ga op vakantie en neem mee: Zo min mogelijk spullen die met mijn normale leven te maken hebben. Wil vakantie en afleiding en genieten. Dus helaas B&F, jullie horen ook tot mijn dagelijks leven en helaas laat ik jullie ook thuis. Lekker een week genieten en opladen, om daarna weer lekker keihard te knallen!!

Ik ga op vakantie en ik neem mee: Het nummer van mijn postbode zodat ik kan bellen of mijn B&F bestelling voor me klaarligt bij thuiskomst! :P

Ik ga op reis en neem mee: een gerust hart doordat mijn producten van B&F komen, dat geeft mij zeker de 5 garanties dat:
- Ik het aan de laagste prijs heb aangekocht
- Dat ik supersnelle service heb die het een dag na betaling keurig bij mij aan de deur levert
- Dat ik niet extra moet betalen om het te verzenden
- Ik een ruime keuze heb uit het gehele assortiment dat bestaat uit topmerken
- Leon(:p) mij de juiste begeleiding geeft voor ik een aankoop aanga

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:thumbs:

Ik ga op vakantie en ik neem mee, een pot magnificent.. omdat je het waard bent.

:P

Ik ga op vakantie en neem mee.....

Niks, want ik ga helemaal niet op vakantie.. :fa:

En daarom verdien ik een pot Magnificent, want daar kun je op vakantie niks mee, maar thuis wel!

Ik ga op vakantie en ik neem niets mee want ik ben al 11 jaar niet geweest in het land van herkomst, dus ga daar alle aankopen doen. Hello Grandmother :D

ik ga op vakantie en ik neem mee mijn coup de soleil en een grote pot whey!

Ik ga op vakantie en neem mee: De gespaarde sample's perfect whey (2 zakjes per dag) die ik standaard bij mijn B&F bestellingen krijg + 1 shake beker. That will do the trick, true story.

Laatst bewerkt:
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn altijd meedragend gezond verstand dat mij steeds doet inzien dat de eigen producten van B&F vaak uit een geoptimaliseerde complete samenstelling bestaan zonder onnodige bestanddelen en dit in combinatie met een zeer gunstige prijs!

Ik ga op vakantie en neem je moeder mee!

:yarly:

Ik ga op vakantie en neem extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa mee (die ik heb gekweekt met Magnificent van bodyenfitshop!)

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 12:47 ----------

- edit: als ik win natuurlijk ;) anders moet ik op vakantie zonder spierballen :D

Terug
Naar boven