AndroidHealthClinic

Breaking News Promotie actie Bodyenfitshop.nl! Win een pot **Magnificent**

ik ga op vakantie en neem mee alle supplementen van XXLnutrition, Powersupplements en alle andere concurrenten van B&F.:trollface:

Ik ga op vakantie en ik neem mee...
...een stift om mijn voorhoofd te markeren zodat ik mezelf nog kan herkennen in de spiegel nadat ik getraint heb met Magnificent:p

jkj9ua.jpg

Ik ga altijd met het vliegtuig op vakantie

Ik ga op vakantie en ik neem mee.
Magnificent mijn bron van energie en kracht.
:cool:

ik ga op vakantie en neem mee, mijn mankini

Ik ga op vakantie en ik neem mee, heel wat zakdoeken om al het gekwijl van de slijmers hier op ruimen als ik mijn pot magnificent open.

Ik ga op vakantie en neem mee: 1. Een rugzak, 2. Dumbbells, welke in m'n rugzak kan doen :P en 3. Misschien een klein potje Whey Perfection :)

Laatst bewerkt:
ik ga op vakantie en neem mee, een potje PWO pillen, zo krijgen de arme afrikaantjes eens iets anders dan pennen en snoepjes

Ik ga op vakantie en ik neem mee, niet men vriendin maar een extra valies voor men supps!

hujRj.jpg

:trollface:

Ik ga op vakantie en neem mijn pot met kracht mee. Dat is toch magnificent?:D

''Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn testerone enathate esters. :trollface:

Laatst bewerkt:
''Ik ga op vakantie en ik neem mee 6kg spier, gekweekt uit mijn nieuwe pot magnificent"

Ps. Leon mag ook mee als ie meer sups meeneemt :D

Ik ga op vakantie en ik heb geen idee wat ik ga meenemen want ik ga niet op vakantie!! :@ :@ :@ **RAGE**!!!
Jullie kunnen mij blij maken met een pot magnificent shake zodat ik weer niet meer boos blijf!!!! :o

Ik ga op vakantie (naar Gran Canaria) en neem mee de gehele Body & Fitshop crew, om ze te bedanken voor al de (supersnelle) hulp die ze hier bieden op het forum en buiten het forum om, fantastische winkel.

• Like
Waarderingen: B&F
Terug
Naar boven