Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is T3?Soulreaver zei:volgens mij zijn er wel meer pro's endo hoor. alleen als je bijna voortdurend T3 slikt kan je ook als endo vreten wat je wilt zonder vet te worden.
ik ben dan een mix van endo en meso.. ik heb brede heupen maar ook brede schouders van natureTylW zei:europeman: endo heeft juist brede heupen, niet zo brede schouders, komt snel vet aan , minder snel spier
meso heeft smalle heupen, brede schouders, snel spier winnen en snel vet afvallen
Nogmaals: puur endo's bestaan er niet onder pro's gewoon omdat ze allemaal genetissche freaks zijn en die zijn meestal 80-95% meso
en verlies snel vet.
, ik heb best wel brede heupen, maar dat komt voornamelijk omdat ik platvoeten heb en ik heb daar nu steunzolen voor, dus ik hoop dat ik over een jaartje ofzo wat smallere heupen heb.
TylW zei:Denk dat je tussen de 3 zit grootste deel ecto moon
Ben zelf ook een mix van 3, je heb dan van elk de voordelen, maar helaas ook van elk de nadelen :/
, dat is juist het rare van alles, ik heb een snelle stofwisseling maar ik kom ontzettend makkelijk aan (in 2 maanden 8 kilo, ook vet natuurlijk, maar dat hoort er nou eenmaal bij) en ik eet dan niet eens zo gek veel op een dag vergeleken bij andere bulkschema's (wel alleen maar goede dingen natuurlijk).
tja ... heb ik ook. Na jaren trainen weet je wel wat voor type welke spier is... bij mij zijn m'n benen duidelijk endo en triceps + borst weer richting ecto.TylW zei:Denk dat je tussen de 3 zit grootste deel ecto moon
Ben zelf ook een mix van 3, je heb dan van elk de voordelen, maar helaas ook van elk de nadelen :/
Nee maar ik zag dat je nogal lang was en die stofwisseling die snel is...Moontribe zei:Ik ben zeker geen ecto, dat is juist het rare van alles, ik heb een snelle stofwisseling maar ik kom ontzettend makkelijk aan (in 2 maanden 8 kilo, ook vet natuurlijk, maar dat hoort er nou eenmaal bij) en ik eet dan niet eens zo gek veel op een dag vergeleken bij andere bulkschema's (wel alleen maar goede dingen natuurlijk).
Misschien ben ik het wel alle een beetje![]()
Maarja, ik ben het met Mugje eens: je bent wie je bent.

Frenkpie zei:tja ... heb ik ook. Na jaren trainen weet je wel wat voor type welke spier is... bij mij zijn m'n benen duidelijk endo en triceps + borst weer richting ecto.