Fitness Seller

Pro's die Endomorph zijn?

Gunther aka Mr Dental White heeft toch een brede taille ... Endo?

• Topic Starter Topic Starter
Heb gelezen dat het vaak BB'ers zijn met dikke,uitgezette buikspieren en inderdaad; brede tailles en vaak niet zulke brede schouders van nature.

Niet omdat je een brede taille hebt dat je ineens puur endo bent. Trouwens heel weinig mensen hebben enkel de typische kenmerken van 1 lichaamstype.

Dat klopt inderdaad, maar ik was wel benieuwd omdat ik ook kenmerken heb van een Endo, maar daarentegen heb ik wel een snelle stofwisseling. Wat ik wel apart vind is dat ik snel aan kom, maar ik val ook best snel af...

Maargoed: iemand nog plaatjes van een BB'er met "echte" Endo-trekjes?

schildklierhormoon

ik snap niet wat jullie bedoelen, mij is dit verteld,

ecto= smalle heupen schouders en wordt niet snel vet en komt niet snel spier bij.

endo= smalle heupen, brede schouders komt niet snel vet bij maar wel spier.

meso = brede heupen, nog bredere schouders komt snel in vet en spier aan.

Laatst bewerkt:
europeman: endo heeft juist brede heupen, niet zo brede schouders, komt snel vet aan , minder snel spier

meso heeft smalle heupen, brede schouders, snel spier winnen en snel vet afvallen

Nogmaals: puur endo's bestaan er niet onder pro's gewoon omdat ze allemaal genetissche freaks zijn en die zijn meestal 80-95% meso

TylW zei:
europeman: endo heeft juist brede heupen, niet zo brede schouders, komt snel vet aan , minder snel spier

meso heeft smalle heupen, brede schouders, snel spier winnen en snel vet afvallen

Nogmaals: puur endo's bestaan er niet onder pro's gewoon omdat ze allemaal genetissche freaks zijn en die zijn meestal 80-95% meso
ik ben dan een mix van endo en meso.. ik heb brede heupen maar ook brede schouders van nature :) en verlies snel vet.

Ik weet niet wat mijn lichaam is :D , ik heb best wel brede heupen, maar dat komt voornamelijk omdat ik platvoeten heb en ik heb daar nu steunzolen voor, dus ik hoop dat ik over een jaartje ofzo wat smallere heupen heb.
Echt brede schouders heb ik van nature niet, maar mijn schouders groeien wel snel kwa spier, dus dat is dan wel weer een voordeel.

Ik heb een ontzettend snelle stofwisseling, ik schijt sowieso 2 keer per dag en het pissen gaat maar door en door. ;)
Vet verliezen gaat ook best wel makkelijk, maar ik moet opassen dat het niet te snel gaat, want dan verlies ik snel spier, ook zie ik snel verschil in me lichaam.

Denk dat je tussen de 3 zit grootste deel ecto moon

Ben zelf ook een mix van 3, je heb dan van elk de voordelen, maar helaas ook van elk de nadelen :/

kortom je bent wie je bent :D

TylW zei:

Ben zelf ook een mix van 3, je heb dan van elk de voordelen, maar helaas ook van elk de nadelen :/

Ik ben zeker geen ecto :D , dat is juist het rare van alles, ik heb een snelle stofwisseling maar ik kom ontzettend makkelijk aan (in 2 maanden 8 kilo, ook vet natuurlijk, maar dat hoort er nou eenmaal bij) en ik eet dan niet eens zo gek veel op een dag vergeleken bij andere bulkschema's (wel alleen maar goede dingen natuurlijk).
Misschien ben ik het wel alle een beetje ;)

Maarja, ik ben het met Mugje eens: je bent wie je bent.

Laatst bewerkt:
TylW zei:

tja ... heb ik ook. Na jaren trainen weet je wel wat voor type welke spier is... bij mij zijn m'n benen duidelijk endo en triceps + borst weer richting ecto.

Moontribe zei:
Ik ben zeker geen ecto :D , dat is juist het rare van alles, ik heb een snelle stofwisseling maar ik kom ontzettend makkelijk aan (in 2 maanden 8 kilo, ook vet natuurlijk, maar dat hoort er nou eenmaal bij) en ik eet dan niet eens zo gek veel op een dag vergeleken bij andere bulkschema's (wel alleen maar goede dingen natuurlijk).
Misschien ben ik het wel alle een beetje ;)

Maarja, ik ben het met Mugje eens: je bent wie je bent.
Nee maar ik zag dat je nogal lang was en die stofwisseling die snel is...

Maar idd je bent wat je bent, niet in vakjes op te delen :)

Frenkpie zei:
tja ... heb ik ook. Na jaren trainen weet je wel wat voor type welke spier is... bij mij zijn m'n benen duidelijk endo en triceps + borst weer richting ecto.

Jou benen mogen dan wel "endo" achtig zijn, maar ze zijn wel freaking huge :D

Terug
Naar boven