XXL Nutrition

Provider tv en internet

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Ik heb zojuist mijn televisie opgezegd van mijn UPC aansluiting.
Eigenlijk wilde ik alleen de tv opzeggen, echter moest ik voor mijn internet aansluiting deze erbij houden.

Dus nu compleet opgezegd. Dus vanaf 7 september heb ik geen beeld en internet meer thuis.
Iemand tips?

Ik wilde zelf digitenne (basispakket) nemen en dan internet UPC wat helaas niet kan.

Wat nu:D

ik heb zelf digitennen en dat werk prima.
Je kan ook ADSL nemen, bijvoorbeeld van telfort dat is echt cheap. En je kan daarbij ook telefonie nemen. Ik heb dat via de kpn, maar dat is toch wat duurder helaas.

had gewoon upc gehouden, is t makkelijkste alles in 1 en veel beter beeld als wat digitenne heeft.

KPN heeft ook een pakket waar alles in 1 zit, deze zou je ook kunnen nemen. dit is niet met digitenne.

Of internet van alice of telfort die zijn het goedkoopste.

en dan tv via de schotel.

in nijmegen ligt ook glasvezel, als je dat kan hebben dan moet je die nemen.

als je mij even je postcode pmt dan zoek ik t even uit

Mss is dit een handige site voor je www.internetten.nl

Hier kan je alles goed vergelijken wat er bij je eigen huis mogelijk is en of er goede combinaties mogelijk zijn met tv/internet en bellen.

Ben zelf ook aan het kijken om een goedkoper abonnement te vinden, want upc wordt redelijk duur. :D

Wij hebben in ons studentenhuis voor hetzelfde probleem gestaan. We willen van UPC af vanwege ander internet, maar dan dus ook geen TV meer van UPC. Dan is KPN de enige optie, en aangezien we hier met zo'n 5 tv's zitten is dat geen optie. Want dat schijnt niet fatsoenlijk te doen zijn met dat digitenne (wat de enige mogelijkheid is).

Fijn is dat dus...

Qua internet is een ADSL abbo een stuk goedkoper dan UPC. Voor 30 euro heb je bij UPC een zielige internetverbinding, bij ADSL is dit al 24Mbit.

Wij hebben in ons studentenhuis voor hetzelfde probleem gestaan. We willen van UPC af vanwege ander internet, maar dan dus ook geen TV meer van UPC. Dan is KPN de enige optie, en aangezien we hier met zo'n 5 tv's zitten is dat geen optie. Want dat schijnt niet fatsoenlijk te doen zijn met dat digitenne (wat de enige mogelijkheid is).

Fijn is dat dus...

Qua internet is een ADSL abbo een stuk goedkoper dan UPC. Voor 30 euro heb je bij UPC een zielige internetverbinding, bij ADSL is dit al 24Mbit.

lol @ je avatar, All Heil to the Techno Viking :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik had bij Upc dat internet voor 19,95. Is voldoende voor hier thuis. Beetje surfen van mij en de vrouw. Download vrij weinig.

Ik heb nog een oudere tv dus had nog geen digitale tv van UPC, maar gewoon de kabel.
Ik kan altijd nog terug als ik dat wil. Kwestie van behouden.

Maar als ik digitale tv van UPC heb, heb ik op de slaapkamer dit niet of wel? Of is dit op te lossen?

KPN is easy, huur je voor 3 euro extra kastje.

internet nemen van tweakdsl, zuperznel met de beste newsgroepen van nl er gratiz bij.

En ik hoop voor je dat je een beetje ontvangst hebt met digitenne, de helft van de mensen die ik ken hebben digitenne alweer de deur uit gedaan. De andere helft kijkt alleen nog maar spice platinum :D

Mijn ouders hebben UPC 3 voor 2 ofzo.. Dan betaal je maar 2 pakketten (Telefonie en Internet) en dat ene pakket is dan gratis (het goedkoopste, in dit geval Televisie volgens mij) Ik heb nu 10MB internet, tenminste, dat beweren ze. Ik heb werkelijk 7,5MB. Hufters, van alles beloven, maar uiteindelijk heb je altijd minder.

Het enige probleem waar me ouders nu mee zitten is dat ADSL van Hetnet een contract van een jaar was, en net toen we UPC hadden geïnstalleerd enzo, bleek dat we 2 maanden van te voren hetnet hadden moeten opzeggen ofzo.

Ik heb al bijna 2 jaar Tele2 en ik ben er tevreden over (itt de rest van Nederland). Internet en telefoon werkt perfect. Televisie heeft heel soms kuren.;)

Ik had bij Upc dat internet voor 19,95. Is voldoende voor hier thuis. Beetje surfen van mij en de vrouw. Download vrij weinig.

Ik heb nog een oudere tv dus had nog geen digitale tv van UPC, maar gewoon de kabel.
Ik kan altijd nog terug als ik dat wil. Kwestie van behouden.

Maar als ik digitale tv van UPC heb, heb ik op de slaapkamer dit niet of wel? Of is dit op te lossen?

KPN is easy, huur je voor 3 euro extra kastje.

Met de extra standaard UPC Mediabox kunt u ook in de slaapkamer, keuken of waar u maar wilt Digitale TV van UPC kijken. Al uw huidige digitale zenders van uw huidig abonnement kunt u bekijken op deze extra mediabox. Uitzondering hierop zijn: Film1 en/of Sport1 in combinatie of als losse premium. Deze zenders zijn tegen betaling te verkrijgen op de extra mediabox. Daarbij worden de HDTV-kanalen alleen doorgegeven op de televisie waarop u een UPC MediaBox – HDTV heeft aangesloten

U betaalt alleen de gebruikerskosten (huur) van de extra mediabox.

4 euro per maand

Met de extra standaard UPC Mediabox kunt u ook in de slaapkamer, keuken of waar u maar wilt Digitale TV van UPC kijken. Al uw huidige digitale zenders van uw huidig abonnement kunt u bekijken op deze extra mediabox. Uitzondering hierop zijn: Film1 en/of Sport1 in combinatie of als losse premium. Deze zenders zijn tegen betaling te verkrijgen op de extra mediabox. Daarbij worden de HDTV-kanalen alleen doorgegeven op de televisie waarop u een UPC MediaBox – HDTV heeft aangesloten

U betaalt alleen de gebruikerskosten (huur) van de extra mediabox.

4 euro per maand

Ja, dan zit je dus al op 25 euro bijna per maand voor k*t tv. Is alleen eigenlijk maar voor de vrouw.
Maarja, moet toch een keer fixen die zooi:(
Kijk het nog wel ff aan:D

Ik heb al bijna 2 jaar Tele2 en ik ben er tevreden over (itt de rest van Nederland). Internet en telefoon werkt perfect. Televisie heeft heel soms kuren.;)

+1

heb het nu anderhalf jaar en nooit echt problemen mee gehad :) en internet is lekker rap hier.
en nog belangrijker :) erg duur is het niet

Maar ik hoef sowieso geen telefoon. Ook al krijg ik die er gratis bij haha.

+2
Heb ook al een hele tijd Tele2 en nog nooit problemen er mee gehad dat ik internet niet op kon of zo.
En nog een extra voordeel er zit standaard een draadloze verbinding op dus als je met een laptop internet op wilt of een pc boven hoef je niet eerst een aparte router te kopen.

Geen idee, daar heb ik men ouders voor:D :P

Terug
Naar boven