Fitness Seller

proviron artikel

rotator

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
gevonden op Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

volgens de mensen op deze site zou provi géén invloed hebben op het herstel van de testosteronproductie,en het zou het gewenste effect van de andere anabolen tegengaan,hetgeen een beperkte spiergroei oplevert!!!

ZIehier het artikel Proviron® mesterolon:
Proviron® is zeer androgeen en heeft daarbij een minimale anabole (spieropbouwende) werking. Deze pillen gebruiken de sporters als anti oestrogeen, tegen gynaecomastie (vervrouwelijkingsverschijnselen) dus. Het werkt als een anti-aromatase (aromatase is het enzym dat voor de omzetting naar oestrogenen zorgt). Het komt er dus op neer dat je een middel slikt tegen de bijwerkingen van een ander middel ("drugs tegen drugs"), zo is het einde natuurlijk een beetje zoek. Hoe kun je die gynaecomastie dan voorkomen ? Dat kan dus niet, als je gevoelig bent voor de toename van de vrouwelijke hormonen dan loop je ook bij een lage dosering kans op verschijnselen.

Door de bezetting van androgene receptoren door Proviron® hebben de andere androgene hormonen (die je nodig hebt voor spiergroei) minder receptoren beschikbaar hetgeen een beperkte spiergroei betekent. Wat voorstanders van Proviron® hoogstwaarschijnlijk niet weten is dat het gewenste effect van anabolen tegengegaan wordt. Het vasthouden van kracht en spiermassa na een kuur zal met Proviron® niet gegarandeerd zijn. Daarnaast wordt Proviron® ook wel ingenomen om de gedaalde lichaamseigen testosteronproductie weer op gang te zetten. Laten we weer een fabeltje uit de wereld helpen: "Proviron® heeft géén invloed op het herstel van de testosteron productie !". Het enige dat je kunt verwachten is een minimale opwekking van coïtusuele interesse (libido). Dat daar leukere en effectievere methoden voor zijn hoeven we je toch niet te vertellen ?!

Wat denken jullie hiervan?Moeten we de mensen van deze site geloven?Wat voor mensen zijn het eigenlijk,dokters,profbodybuilders ofwat??

Of je het moet geloven weet ik niet.Wat ik wel weet is dat ik proviron in mijn nakuur gebruik met nolva. Bevalt mij iig super.

1) Waarom wordt het dan in de medische wereld gebruikt om mensen met libidoproblemen te helpen als het toch niets zou uitdoen?

2) Beste middel tegen gyno, toen ik er last van kreeg nam ik eerst nolva alleen, gyno bleef verder groeien. Toen ik er nadien provi bijnam verdween de gyno geleidelijk aan.

Ik vraag me toch af waarom ze dit soort zaken blijven verzinnen...

Gr.

gewoon minder testo nemen heb je minder last van gyno enzo

2) Beste middel tegen gyno, toen ik er last van kreeg nam ik eerst nolvadex alleen, gyno bleef verder groeien. Toen ik er nadien provi bijnam verdween de gyno geleidelijk aan.

Ik vraag me toch af waarom ze dit soort zaken blijven verzinnen...

Gr.

provi beste middel tegen gyno? wat is dat voor een kul:rolleyes:

Ervaring-kul

Enneuh, proviron voorkomt de aanmaak van oestrogenen ipv ze te blokkeren las ik ergens. En wat kan je nog meer doen dan de aanmaak voorkomen??

Nolvadex bezet ook oestrogene receptoren dus dan kunnen ze ook niks doen waarschijnlijk duurde het gewoon ff voordat de nolvadex zijn werk kon doen.

Ervaring-kul

Enneuh, proviron voorkomt de aanmaak van oestrogenen ipv ze te blokkeren las ik ergens. En wat kan je nog meer doen dan de aanmaak voorkomen??

provi voorkomt aanmaak oestrogeen:
That means if you choose to take proviron with testosterone (and I know you wouldn’t even be doing a cycle without including some form of testosterone) and/or any aromatizable steroid, it should actually serve to prevent estrogen build up by the aforementioned binding to the aromatase enzyme, which prevents aromatase from doing it’s dirty work and making a bunch of estrogen out of the other steroids you are taking. It should also be noted that Proviron also binds very well to SHBG (Sex Hormone Binding Globulin…a hormone responsible for reducing the amount of circulating free testosterone in your body)(1).

je moet t als volgt zien. nolva moet best lang opbouwen in je lijf. dus nolva nemen als je al last hebt is soms iets te laat.
tegen gyno neem je anti-e, persoonlijk vind ik provi daar te zwak voor. neem je eerder ivm shbg-shizzle. neem je toch ari-femara?
verder blokt nolva de receptor.

gevonden op Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

volgens de mensen op deze site zou provi géén invloed hebben op het herstel van de testosteronproductie,en het zou het gewenste effect van de andere anabolen tegengaan,hetgeen een beperkte spiergroei oplevert!!!

Wat denken jullie hiervan?Moeten we de mensen van deze site geloven?Wat voor mensen zijn het eigenlijk,dokters,profbodybuilders ofwat??

eigenkracht is NeCedo..oftewel anti aas..echter weet ik niet hoe je zelf op het idee komt dat proviron ervoor zou zijn om je eigen test productie te herstellen, maar daar is het geen geschikt middel voor.

als AI (aromatase inhibitor) is het ook een inferieur product,omdat het tamelijk zwak is,wil je een adequate dosis aanhouden ben je een klein vermogen kwijt.

proviron kan ondersteunend zijn bij libido problemen (waarvoor het ook in de medische praktijk merendeels voor gebruikt wordt)

verder wordt het in de BB scene met name gebruitk om SHBG waardes te verlagen waardoor je meer vrije test tot je beschikking zou hebben. echter zijn de meningen verdeelt of je hier daadwerkelijk baat bij zou hebben, en of je hier uiteindelijk netto meer mee zou winnen!

imo alleen interessant als libido supplement..nothing more!

Dus proviron lijk op DHT? (omdat het anti aromatase werkt)

provi voorkomt aanmaak oestrogeen:
That means if you choose to take proviron with testosteron (and I know you wouldn’t even be doing a cycle without including some form of testosteron) and/or any aromatizable steroid, it should actually serve to prevent estrogen build up by the aforementioned binding to the aromatase enzyme, which prevents aromatase from doing it’s dirty work and making a bunch of estrogen out of the other steroids you are taking. It should also be noted that Proviron also binds very well to SHBG (Sex Hormone Binding Globulin…a hormone responsible for reducing the amount of circulating free testosteron in your body)(1).

je moet t als volgt zien. nolvadex moet best lang opbouwen in je lijf. dus nolvadex nemen als je al last hebt is soms iets te laat.
tegen gyno neem je anti-e, persoonlijk vind ik provi daar te zwak voor. neem je eerder ivm shbg-shizzle. neem je toch ari-femara?
verder blokt nolvadex de receptor.

Zo had ik het nog niet bekeken (dat er wat vertraging zit op de nolva). Met arimidex/femara heb ik geen ervaring, ga ik eens uitproberen bij een volgende kuur (maar die is nog niet voor direct :( ), maar in ieder geval de combi provi + nolva werkt ook tegen gyno (als je niets anders ter beschikking hebt ofzo).

Gr.

dat proviron je testproduktie zou platleggen, daar bestaan tegenstrijdige studies over. er zijn zelfs zelfs studies die beweren dat zelfs mannen met vruchbaarheidsproblemen geholpen werden door proviron erbij te nemen. ik denk zelfs dat ik na mijn volgende kuur gewoon een maand proviron blijf nemen. misschien wat nolvadex of clomid erbij. weet ik nog niet. ik weet wel uit eigen ervaring als je bvb 6 weken 100mg proviron per dag neemt dat je alleszins geen problemen hebt achteraf die er zouden kunnen wijzen dat je axis platligt. balletjes waren toen ook niet kleiner. als wetenschappelijke studies mekaar tegenspreken, weet ik ook niet wat ik moet geloven. volgens mij is proviron één van die produkten die onderschat worden. ik zal altijd proviron nemen als ik een testkuur doe.

dat proviron je testproduktie zou platleggen, daar bestaan tegenstrijdige studies over. er zijn zelfs zelfs studies die beweren dat zelfs mannen met vruchbaarheidsproblemen geholpen werden door proviron erbij te nemen. ik denk zelfs dat ik na mijn volgende kuur gewoon een maand proviron blijf nemen. misschien wat nolvadex of clomid erbij. weet ik nog niet. ik weet wel uit eigen ervaring als je bvb 6 weken 100mg proviron per dag neemt dat je alleszins geen problemen hebt achteraf die er zouden kunnen wijzen dat je axis platligt. balletjes waren toen ook niet kleiner. als wetenschappelijke studies mekaar tegenspreken, weet ik ook niet wat ik moet geloven. volgens mij is proviron één van die produkten die onderschat worden. ik zal altijd proviron nemen als ik een testkuur doe.

precies, provi tijdens pct is goed en tijdens kuur met test is provi ronduit geil:D

Terug
Naar boven