Fitness Seller

PS II aansluiten op monitor/pc

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Stel je wilt je PS II (of III) aansluiten op je pc of monitor, hoe kan je dit dan het beste doen?

Ik heb zelf al twee mogelijkheden gevonden:

- Met een VGA box (maar naar het schijnt slechtere beeldkwaliteit)
- Met een TV kaart in je pc

Dus ik dacht zelf een TV kaartje aan te schaffen, kan ik meteen ook wat tv kijken op pc, vraag is alleen welk soort kaartje heb je nodig? Maakt de prijs of merk/model nog wat uit?

Ik heb mijn gamecube eens aangesloten op mijn tv kaart. Je krijgt wel een irritante vertraging. Je zou het kunnen proberen, maar ik zou hem eerder kiezen om lekker tv te kijken. Daarvoor is het natuurlijk geweldig. Als je toch per se op je monitor wilt kijken zou ik een vga boxje aanschaffen.

• Topic Starter Topic Starter
Weet je ook waar ik zo'n vga box kan vinden? heb al verschillende pc shops gecheckt maar niets gevonden tot nu toe.

• Topic Starter Topic Starter
Prijzig, maar tnx.

bij deze heb je in ieder geval geen kwaliteit verlies :)

ik heb een scart EN een HDMI ingang in m'n pc monitor...kan je die niet rechtstreeks aansluite?

bij die vga box voor de psp,wat voor kabels moet je nog bijbestellen? of zit alles in?

Ziezotec Electronics BV - Spelcomputers - Xbox ombouw - Playstation ombouw - PSP ombouw - Nintendo ombouw - XCM 1080p VGA Box

deze gebruiken ze in het filmpje,maar in de beschrijving staat niks over een psp? ook niet in de link van jou...

PS3 neem je HDMI - DVI :P

Terug
Naar boven