XXL Nutrition

PS3 Shooters

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
464
Lengte
1m78
Vetpercentage
14%
Sinds kort in bezit van een PS3 console.... Nu al aardig verslaafd aan MW2 geraakt maar ben benieuwd of er nog andere aanraders zijn in dit genre.

Tips voor MW2 zijn trouwens ook welkom gezien ik pas op lvl 8 zit :o

Cod 4-7
BF BC

Mw2 is echt f-up nu, vrijwel elke lobby op de ps3 is gehackt, zelfde is nu ineens op cod4

idd laatst ook nog is mw2 gespeeld was duidelijk iets miss. ook veel meer campers, nubetubers, ect...

koop black ops :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees inderdaad veel over hackers echter heb ik ze slechts enkele keren gezien maar vrij weinig tot geen last van gehad.

Slechts 1 keer een lobby gehad die ****ed up was maar meer ook niet.

Februari killzone 3.
Deel 2 heb ik online hoogste rang gehaald haha.

Killzone 3 gaat idd goed zijn.

Black Ops is ook een aanrader, al zijn daar nog altijd veel probs mee :rolleyes:

^
Als je 1 avond kan spelen zonder freezes, foutmeldingen, framerate drops of verbindingen die wegvallen, dan heb je geluk gehad.

Der zijn al een paar patches geweest maar online blijft het toch een gesukkel.

Desondanks dat is het natuurlijk een top game en mag je hem zeker niet laten liggen.

ROFL AT BLACK OPS GOEIE GAME

schaam je man

images?q=tbn:ANd9GcQvRjZQROeJbIePKsSBKHZcPSUDb_7-CFaxoqcj3DC7JJDGHjWY&t=1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tips voor MW2? Noobtuben, gegarandeerd een inbox vol haatmail:roflol:

Ben wel fan van de Call of duty reeks. Vond MW2 mooier en soepeler maar Black Ops veel interessanter door de verschillende game types.

Alleen wat Ketchup zegt over wegvallende verbinding en vastlopers (die ik overigens met geen enkele andere game heb gehad) is idd walgelijk.

Killzone 2 heb ik ook gespeeld maar ik heb nog nooit een shooter zo k*t vinden spelen. (kopen?)

Tips voor MW2? Noobtuben, gegarandeerd een inbox vol haatmail:roflol:

Ben wel fan van de Call of duty reeks. Vond MW2 mooier en soepeler maar Black Ops veel interessanter door de verschillende game types.

Alleen wat Ketchup zegt over wegvallende verbinding en vastlopers (die ik overigens met geen enkele andere game heb gehad) is idd walgelijk.

Killzone 2 heb ik ook gespeeld maar ik heb nog nooit een shooter zo k*t vinden spelen. (kopen?)
kheb killzone 2 op de pc ook gespeeld en snap ook totaal niet waarom het een succes is. meestal als de wapens niet lekker klinken en geen goede terugslag hebben vind ik het schieten gewoon irritant. dit was dus ook het geval bij killzone.

Sinds kort in bezit van een PS3 console.... Nu al aardig verslaafd aan MW2 geraakt maar ben benieuwd of er nog andere aanraders zijn in dit genre.

Shooters, kan ik je BC2 + vietnam aanraden. Maar sinds je in mw2 bent zou ik dit gewoon een tijdje spelen. De beste variant ervan vind ik persoonlijk cod4.

BC2 is ook heel leuk, maar minder fast paced als mw2. En imo meer skill voor nodig in sommige aspecten,Maar opzich ook een heel leuk spel.

Tips die ik je kan geven als beginner : Gebruik een silencer ! maakt heel veel verschil als je niet zichtbaar bent op de map als je schiet. Goede wapens om mee te beginnen Scar/ACR/FAMAS ( als je burst onder de knie krijgt ) en ump. Maar neem vooral een wapen dat je lekker ligt

Wat ook je skills kan aanscherpen is veel snd spelen, door voorzichtig te zijn en veel je ADS en radar te gebruiken ( ADS: aim down sights ) voor de rest veel plezier !

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:

kun je in MW2 eigenlijk gewoon offline 1 vs 1 spelen?
Dus gewoon met 2 controllers,1 console tegen je vrienden in de huiskamer in splitscreen? Of is deze optie nogal beperkt in gameplay?

kun je in MW2 eigenlijk gewoon offline 1 vs 1 spelen?
Dus gewoon met 2 controllers,1 console tegen je vrienden in de huiskamer in splitscreen? Of is deze optie nogal beperkt in gameplay?
ja deze is nogal beperkt en saai. bij black ops is het veel leuker om split screen te spelen

offline? Ik had juist het omgekeerde gehoord, dat hij bij black-ops heel beperkt was en bij MW2 uitgebreid.
nee dat is niet zo. offline kun je bij mw2 alleen maar tegen elkaar (dus max 4 spelers) of samen missies. bij black ops kun je ook nog zombie nazie, een soort arcade mode, en je kunt ook nog eens samen online splitscreen

nais, thx

Resistance 1&2 is ook fijn om te spelen :)

Terug
Naar boven