Fitness Seller

Psychiatrisch ziekenhuis of gevangenis

Gevangenis. psychiatrie gaan ze in je kop zitten wroeten. Pas ik voor.

Waarom de vraag, mag je kiezen?

Ben in beiden geweest..
visite en meer...

is psychiatrie erger of gevangenis?

Gevangenis natuurlijk, in een psychiatrie kan je tenminste nken.
giphy.gif

Als ik mocht kiezen tussen 6 maanden detentie of 6 maanden in een psychiatrische kliniek, dan zeker dat tweede. Hangt er van af in wat voor soort kliniek of er een nachtregime is, maar overdag in ieder geval niet opgesloten. Voor de rest een beetje aapjes kijken. En in de psychiatrie is het gemengde populatie idd!

Als ik mocht kiezen tussen 6 maanden detentie of 6 maanden in een psychiatrische kliniek, dan zeker dat tweede. Hangt er van af in wat voor soort kliniek of er een nachtregime is, maar overdag in ieder geval niet opgesloten. Voor de rest een beetje aapjes kijken. En in de psychiatrie is het gemengde populatie idd!

Dit.
In de ene kliniek mag je gelijk met verlof en heb je vrije toegang, in de andere kliniek mag je de eerste maand niet alleen naar buiten, de tweede maand een uurtje per dag en na een half jaar pas met verlof.
Andere weer (gesloten afdelingen) mag je nooit alleen naar buiten en nooit met verlof.

Dus eerst neem je de boel in de zeik, dan zet je weer wat neer..
het heeft ook gewoon geen zin meer om serieus een topic in te gaan, met al dit gelul op niks af..

maar goed OP reageert ook niet, zal wel weer een onzin topic zijn...

Ja precies. In een tbs-kliniek zit je zo 10/15 jaar opgesloten, en andere klinieken loop je zo in en uit en heb je een kortdurend vrijblijvender behandeltraject.

Terug
Naar boven