Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oke, ik ben zelf doodsbang voor gevangenis, maar voor psychiatrie is dat minder. In een psychiatrisch ziekenhuis weet je ook niet wat er daarbinnen met je kan gebeuren want het zijn allemaal mensen die in de war/psychotisch zijn dus op het moment waanneer ze psychotische aanvallen krijgen kunnen ze je vermoorden ik praat dan over normale psychiatrie.
Maar de vraag blijft wat er meest erger is een gevangenis of normale psychiatrie dus geen tbs kliniek als het om soort mensen gaat
Normale psychiatrie is een feestje, vergeleken met gevangenis.
Er lopen verpleegkundige rond he, in een psychiatrische instelling.
Vaak heb je dagelijkse activiteiten, onder begeleiding, zoals schilderen, wandelen, fietsen, koken ed.
Dat zie ik nog niet in een gevangenis gebeuren.
Vaak heb je dagelijkse activiteiten, onder begeleiding, zoals schilderen, wandelen, fietsen, koken ed.
Ben je er zelf wel eens geweest? Ben een keer op de gesloten afdeling van een psychiatrische kliniek geweest, dat is VERRE van een feestje. De hele sfeer is al beklemmend en ik ben echt niet gauw onder de indruk. Ziet ook aan sommige dat ze gewoon alle besef kwijt zijn, en als je dan ook nog verhalen hoort van wat degene in die en die kamer heeft gedaan ( denk aan kinderverkrachting/moord enzo, want ook die zitten in zo'n kliniek ) is het niet echt wat ik zie als een feestje.
Gevangenis ook wel eens geweest, stelt geen **** voor. Nu ben ik in die in Almelo geweest waar tasjesdieven en autospiegel vernielers zitten, denk dat bijv. Vught ( dat is die zware toch? ) wel iets anders is.
Ben je er zelf wel eens geweest? Ben een keer op de gesloten afdeling van een psychiatrische kliniek geweest, dat is VERRE van een feestje. De hele sfeer is al beklemmend en ik ben echt niet gauw onder de indruk. Ziet ook aan sommige dat ze gewoon alle besef kwijt zijn, en als je dan ook nog verhalen hoort van wat degene in die en die kamer heeft gedaan ( denk aan kinderverkrachting/moord enzo, want ook die zitten in zo'n kliniek ) is het niet echt wat ik zie als een feestje.
Gevangenis ook wel eens geweest, stelt geen **** voor. Nu ben ik in die in Almelo geweest waar tasjesdieven en autospiegel vernielers zitten, denk dat bijv. Vught ( dat is die zware toch? ) wel iets anders is.
Ik ben zelf in een niet-gesloten afdeling geweest (die overigens wel afgesloten was, alleen dat heette geen gesloten afdeling)
Jij vergelijkt nu een zware gesloten afdeling waar je bent geweest, met een minder zware gevangenis waar je bent geweest.
Ik vergeleek een normale psychiatrische afdeling met een normale gevangenis.
Wat ik schrijf over de gevangenis, heb ik dus gehoord. Wat ik schrijf over de psychiatrische afdeling, weet ik van ervaring. Ik ben ook een keer, voor school, op een gesloten afdeling gaan kijken, dat is natuurlijk wel anders.
Ik denk, zoals je al benoemd, het overal wel wat anders is.