AndroidHealthClinic

Psychotische stoornis en het gebruik van HGH

Bezoekers in dit topic

eerlijk gezegd ga eens op onderzoek uit wat aas met je endocrine systeem doet , dan is je eigen vraag beantwoord . je suplementeert niet je vervangt je test voor exogene test

Ja, ik ga nog zeer zeker uitgebreid onderzoeken en dan afwegen en wellicht proberen of juist niet. M'n focus ligt voorlopig op afvallen, daar ben ik nog wel een tijdje zoet mee. Dat je AAS niet supplementeert dat weet ik ook wel, vroeg me alleen af of ik ook bij een LAGE dosering testosteron het moest zien als een kuur waar meer bij komt kijken of niet.

Desalniettemin, wie antipsychotica kent en/of (heeft) gebruikt weet dat dat ook zeer geen prettig chemische middeltje is en je permanent schade kan krijgen van de bijwerkingen (denk hierbij in de ergste gevallen aan parkinsonisme, bewegingsstoornissen zoals tics en bv. hartproblemen die nooit meer over gaan).
En over endocrinologie gesproken, ik heb zowel bij de psychiater als bij de huisarts aangedrongen om mij door te verwijzen naar een endocrinoloog om te laten onderzoeken watvoor effect antipsychotica precies heeft op mijn gehele hormoonhuishouding, helaas is dit beide keren afgewezen. Dat ook antipsychotica de natuurlijke hormoonhuishouding negatief beïnvloed/verstoord is een feit, geen gegeven.
 
Back
Naar boven