AndroidHealthClinic

Puisten, welke supplement veroorzaakt het?

Doozy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
75kg
Sinds ik met supplementen ben begonnen heb ik veel meer puisten, vooral op m'n rug.

Welke van deze supplementen zouden dit kunnen veroorzaken en waarom?

- whey perfection
- magnificent
- creapure creatine

Ook zat ik te denken aan misschien is het gewoon mijn verhoogd testosterone sinds ik nu meer train.

Wat denken jullie?

Mogelijk eiwit verhoging waar je lichaam niet aan gewend is.

Sinds ik met supplementen ben begonnen heb ik veel meer puisten, vooral op m'n rug.

Welke van deze supplementen zouden dit kunnen veroorzaken en waarom?

- whey perfection
- magnificent
- creapure creatine

Ook zat ik te denken aan misschien is het gewoon mijn verhoogd testosterone sinds ik nu meer train.

Wat denken jullie?

Zal door de whey komen, verhoogd eiwitiname :) Je zou biergist/B5 kunnen nemen of Red Maca...

• Topic Starter Topic Starter
Word dat denken jullie minder als mn lichaam er aan gaat wennen?

en @Stefanovich ik heb net van die Maca capsules binnen gekregen van NOW, zouden die helpen denk je?

komt door hoge eiwitinname dat je lichaam niet gewend is lijkt mij, ben sinds kort ook begonnen met KT en had ineens ook veel puisten in men gezicht nu na een tijdje training is dat minder, lichaam raakt gewend aan hoge eiwitinname na een tijdje?

Door de whey, ik kreeg zelf ook redelijk uitslag van die whey perfection. Overstappen op isolaat kan helpen.

zoals eerder genoemd komt t wss door de whey/zuivel, stap over naar soja/beef protein en het moet minder worden denk ik

Zuivel of producten die afgeleid zijn van zuivel kunnen een licht effect hebben door bepaalde (onschadelijke) stoffen die ze bevatten maar een stimulerend effect hebben op talgproductie. Drink je ook melk of andere zuivel in je dieet? Je zou een deel kunnen vervangen met vlees of vis. Verder kan je de bekende tips volgen om acne tegen te gaan. Cardio en sauna, regelmatige blootstelling aan UV (maar niet teveel) kan ook helpen.

Ik had het zelf door creatine, niet veel mensen hebben dat. Maar zo gauw ik bepaalde merken creatine neem, krijg ik echt last van overmatig acne..

Je kan een isolaat proberen of een hydro isolaat

Verschil = Isolaat heeft gemiddeld 0.2 gr lacoste terwel een hydro isolaat 0 heeft.
Al is het wel zo dat de hydro isolaat erg duur is naar mijn mening

Je kan een isolaat proberen of een hydro isolaat

Verschil = Isolaat heeft gemiddeld 0.2 gr lacoste terwel een hydro isolaat 0 heeft.
Al is het wel zo dat de hydro isolaat erg duur is naar mijn mening

Verschil zal niet op te merken zijn als hij niet goed in de gaten houdt hoeveel zuivel hij binnenkrijgt

Ik had het zelf door creatine, niet veel mensen hebben dat. Maar zo gauw ik bepaalde merken creatine neem, krijg ik echt last van overmatig acne..

Maat van me had dat ook, maar die bleek allergisch te zijn voor creatine.

Creatine is een mogelijkheid gezien het DHT verhoogt.

Melk verhoogt igf-1. Eens proberen met water en whey isolaat.

Maar creatine best eruit of combineren met anti-dht zoals Red maca bv.

Magnificent bevat ook creatine dus.

Verhoogde talg productie is altijd hormoon gerelateerd.

Laatst bewerkt:
Word dat denken jullie minder als mn lichaam er aan gaat wennen?

en @Stefanovich ik heb net van die Maca capsules binnen gekregen van NOW, zouden die helpen denk je?

Is geen Red Maca vermoedelijk dus gaat waarschijnlijk niet helpen.

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 00:31 ----------

Maat van me had dat ook, maar die bleek allergisch te zijn voor creatine.

Is geen allergie, maar reactie op verhoging van DHT. Dit heeft sterk effect op productie talg en immuunsysteem.

Dunno. Mss bij (relatief) hoge hoeveelheden o.i.d.

puisten kan idd wel door creatine komen, maar een allergie voor creatine lijkt me niet, want je lichaam maakt het zelf aan, er kan natuurlijk ook rotzooi doorheen zitten wat de fabrikant erin pleurt waar je op gereageert

Terug
Naar boven