MuscleMeat

Pump instructeur in spe.

Titania

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
70kg
Goed, tijd om te beginnen. Ik sport nu 7 jaar, eerst fitness en de laatste 3 jaar voornamelijk groepslessen van Les Mills. Volgende maar ga ik, als het goed is, de Pump opleiding doen om zelf instructeur te worden. Dit betekent dat ik mijn spier uithoudingsvermorgen meer moet trainen dan korte kracht of massa. Helaas, pindakaas. Het is het een of het ander.

De laatste tijd ben ik veel ziek geweest en een tijd op vakantie dus op dit moment zit ik er echt waardeloos bij. Ben enorm achteruit gegaan in kracht en voel me vadsig. Gelukkig is mijn techniek nog wel netjes. Dat blijft gewoon. En ik sta nog steeds met redelijke gewichten voor een vrouw maar voor mijn gevoel is het prut. Als het goed is ga ik volgende week sportvasten. Dat zou een goed begin moeten zijn om weer op gang te komen. Ik ben nu een week weer bezig met normaal trainen en ik merk al dat ik weer wat kan opbouwen. Gelukkig.

Stats: 70kg, 22% vet, 1.68m

Gewichten per kant: warming up 3,75kg, squat 11,25kg, borst 7,5kg, rug, 7,5kg, triceps 3,75kg/losse schijf 5kg, biceps 3,75kg, lunges 10kg, schouders 2kg los/3,75kg bar.

Foto:

Op dit moment ben ik dus verre van tevreden maar op deze manier kan ik mijn vooruitgang goed bijhouden. Hopen dat het snel beter wordt. Wish me luck.

Laatst bewerkt:
Voor welke organisatie werk je?

Gedisciplineerd eten (heb je een schema?), idem trainen en inderdaad op die manier er tegen aan om weer in vorm te komen.

Succes.:)

succes! foto is alleen wel wat meer als 22%, but looking good;)

• Like
Waarderingen: bird
  • Topic Starter Topic Starter
Ik weet het *schaam schaam* Laatste meting is een paar weken geleden en ik ben in de tussen tijd een tijdje uit de roulatie geweest en heb slecht gegeten. Het zal me niets verbazen als het nu meer is. :(

Ik werk op dit moment nergens. Ik heb woensdag een gesprek bij VrouwFit voor een stage.

Ik ben vandaag naar Xco geweest en Power Yoga. Op de een of andere manier heb ik geen energie vandaag dus het ging moeizaam. Zit er een beetje door heen vandaag. Alles zit tegen de laatste tijd. Maar goed, morgen weer een dag.
Ik moet nodig weer een nieuw voedinsschema opstellen. Deze week gaat het er waarschijnlijk niet van komen. Zaterdag begin ik met Sportvasten. Nu is alles gewoon nog even k*t.

Moe en neerslachtig kan ook met je voeding te maken hebben.

Ga goed eten, doe jezelf die lol: ga goed eten. Je zal je stukken beter voelen daarna.

Verder: niet je kin laten hangen, werk ervoor! Kom op, je wil iets..het komt niet aanwaaien. Je zult het zelf moeten doen. Als je eenmaal weer in dat train ritme zit, kom je er vast wel!

Ik weet het. Ben nu broccoli en biefstuk met zoete aardappelen aan het maken. Daar voel ik me straks vast beter door.

Niet uitstellen, direct beginnen.

Succes hoor! :)

Thanks.

Gister heb ik alleen een uurtje functional training gedaan bij een vriendin van me. Ik ga die les overnemen als zij op vakantie is. Het is echt heel erg licht maar goed, het is wel weer geld in het laatje.
Vanavond weer BodyPump en BodyBalance.

Ik moet heel nodig een voedingsschema maken maar ik heb geen tijd. Erg frustrerend. Ik heb al wel mn protocol voor sportvasten binnen. Zaterdag beginnen. Tot die tijd maar gewoon mn best doen om regelmatig en gezond te eten. Moet lukken. Ik weet dat ik het kan. Ik heb het eerder gedaan tenslotte.

Wat eet je nu dan ongeveer?

Ik moet heel nodig een voedingsschema maken maar ik heb geen tijd. Erg frustrerend. Ik heb al wel mn protocol voor sportvasten binnen. Zaterdag beginnen. Tot die tijd maar gewoon mn best doen om regelmatig en gezond te eten. Moet lukken. Ik weet dat ik het kan. Ik heb het eerder gedaan tenslotte.

Vanwaar je keuze voor sportvasten?
Ik ken mensen die dat gedaan hebben, die zijn er overwegend positief over, maar het schijnt een behoorlijke martelgang te zijn.

Ik ken ook mensen die het hebben gedaan en er erg positief over zijn. 3 dagen even door bikkelen moet wel lukken. Daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Ik heb al aardig wat moeten afzien in mijn leven.Dit kan er wel bij. Het zou zeker de moeite waard moeten zijn dus ik ga er gewoon voor.

OP dit moment eet ik 's ochtends 4 stuks fruit en een gekookt ei, 's middags salade van 300 gram groenten en 150 gram vis of kip, 's avonds 300 gram groenten en 200 gram vis/kip/vlees. Tussen door een ik fruit, noten of plakjes kipfilet. Ik eet geen zuivel en geen gluten. Op dit moment eet ik voornamelijk onregelmatig en wat ik tussen door snaai is ook iets te veel heb ik het idee omdat ik geen tijd heb om dingen goed te plannen. Volgende week wordt het weer wat rustiger gelukkig.

Net het pakket voor sportvasten binnen gekregen. Altijd leuk, pakjes uitpakken.

Hoe lang eet je al zo en werkt het voor je?

Zijn die gewichten dan x2 + een stang van 20 kg, of wat gebruik je ervoor?

Lijkt mij ook meer dan 22% trouwens, hoe is het gemeten?

Het is BodyPump wat ik doe schat. Daar heb je hier aan best wel genoeg zonder stang van 20kg. Geloof me. Doe maar eens mee.

Squat zit ik nu op 12.5kg per kant dus 25kg totaal op ongeveer 120 herhalingen met ergens een pauze van zo'n 10 seconde.

En JA IK WEET DAT DIE 22 WAARSCHIJNLIJK NIET KLOPT MAAR DAT WAS MIJN LAATSTE METING. En deze foto is oo k's ochtends genomen toen ik net mn bed uit kwam en ik nog helemaal slap was. Dank u.

Het is geen aanval ;-) We kijken hier alleen altijd heel realistisch mee met je.

Sorry, ben echt in een pokke humeur vandaag. Heb enrom ruzie met mn soon to be ex waarschijnlijk.

En ja, ik heb die handel gelezen en ik weet dat het niet wetenschappelijk onderbouwd is maar ik heb gezien dat het werkt bij mensen en ik ga het toch echt gewoon doen.

Terug
Naar boven