Fitness Seller

Pump instructeur in spe.

Zo, rustig maar, vroeg me alleen af hoeveel het dan in totaal was. Dacht dat je bodypump ook met een stang deed.

En ik vroeg: HOE is het gemeten? Tang, weegschaalt, etc.
Misschien dat het ook wel klopt, maar het inderdaad anders oogt, zeker een paar weken later.

En ja, ik heb die handel gelezen en ik weet dat het niet wetenschappelijk onderbouwd is maar ik heb gezien dat het werkt bij mensen en ik ga het toch echt gewoon doen.

Dat moet je helemaal zelf weten, maar lees dan wat over intermittent fasting of eat-stop-eat. Stuk goedkoper ;-)

En tuurlijk zal het werken, net als al zoveel van die shake-dieeten enzo, maar werkt het ook op de lange termijn. En dan bedoel ik met het oog op behoud spiermassa en verlies vetmassa;)

• Topic Starter Topic Starter
Again, sorry. Was gister even heel erg niet blij omdat het net uit was met mn vriend. Ben nog steeds erg niet blij maar goed, het leven gaat door. Bikkel de bikkel maar weer.

Pump is idd met stang maar die stelt niets voor. Omdat je heel veel herhalingen maakt kan je niet veel gewicht er op gooien. Ik heb ooit Borke met 10Kg per kant, dus 20 totaal de biceps track zien doen. Hij ging door de grond en dat is toch echt een hele grote jongen. Ik he wel vaker BBers mee zien doen die dachten dat ze dat wel even konden doen en het allemaal stuk voor stuk niet hebben gered.

Vet meting doe ik met weegschaal op de sportschool. Ik doe morgen weer een meting. Eens kijken wat de schade nou echt is op dit moment. Ik weet wel zeker dat ik inmiddels boven de 22% zit.

Gister CXworks en BodyCombat gedaan. Vanavond weer BodyPump, half uurtje Combat en Bootcamp. Nog even lekker knallen voor ik met sportvasten begin. Ik weet dat een heleboel mensen er niet in geloven maar goed, ik ken ook een heleboel mensen die het super vinden en er is maar 1 manier om er achter te komen wat het voor mij doet en dat is het uitproberen. Door hier te loggen kunnen anderen ook van redelijk dichtbij zien wat er gebeurt. Ik ben zelf ook erg benieuwd.

Succes met het sportvasten.

Ik had dat ook de eerste keer pumpen, ging toen met een meisje van de sportschool mee en zij legde me uit hoeveel gewicht ik ongeveer per oefening moest pakken. Ik zo ben je gek? Beneden doe ik bij legpress 100kg dan kan ik hier wel meer dan die 15 kg. haha ik ging dood. Snel van geleerd..

vetmetingen zijn een mooi middel om te kijken of je droger wordt.
De spiegel vertelt je echter altijd beter of je vooruit gaat.
Lekker blijven pumpen en trainen dan komt het vast goed
en sterkte met het verwerken van je fijne valentijnsdag (klote dat het dan net uit gaat)

Niet meten met weegschaal

• Topic Starter Topic Starter
Ik blijf lekker bij dezelfde manier van meten. Dan weet ik dat de verhoudingen kloppen. Geen enkele methode is feilloos.

Moment of truth.... Uitslag meting vandaag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte meting heb gehad. Dit is de eerste keer dat zelfs dat apparaat vindt dat ik vet kwijt moet raken. Ik had al het idee dat het de laatste maand drama aan het worden was maar dat klopt dus. Ik ben in 1 maand 2 kilo vet aangekomen. Ik ben in shock.

Goed, daar gaan we dan. Huidige stats: totaal gewicht 69kg, proteïne 10,4kg, vetmassa 16,4kg, skelet spier massa 29,5kg, vetpercentage 23,7%.

Te naar voor woorden. Gelukkig ga ik morgen beginnen met sportvasten. Eens kijken wat dat gaat doen.

Deze foto is van gisteravond, na 1 uur BodyPump, een half uur BodyCombat en een half uur Bootcamp Strength.

Laatst bewerkt:
Zo'n weegschaal klopt totaal niet :) en van die foto kan ik niet echt veel maken..

10.4kg proteïne? What the f@### is dat dan?

Ik blijf lekker bij dezelfde manier van meten. Dan weet ik dat de verhoudingen kloppen. Geen enkele methode is feilloos.
Dat weet je dus niet. Ding is zo onnauwkeurig dat het kg's in vet/VVM kan schelen. Heb je dus niets aan om te weten.

En 23,7 is niet zo dramatisch veel hoor, misschien wel ivm je vorige te lage metingen.

Ben wel erg benieuwd naar je resultaten van het sportvasten. Maar je zou dan beter of foto's posten of met een tang laten meten.

23.7 is inderdaad voor een gemiddelde dame niet slecht
Als je niet gemiddeld wil zijn dan weer wel :)

Oh mens, 23.7 is niets. Ik ben op die manier vorig jaar maart begonnen met 25.6% ;-)

En, wat doet het sportvasten?

ben een beetje bang dat deze dame geschroken is van onze opmeringen

Ohja, de foto's zijn ook weggehaald. Beetje jammer.

was ze toch niet van Titanium (haar naam was titania) of zou dat meer slaan op de grote tie... laat maar (geintje natuurlijk)
Ik hoop dat ze weer terug komt
Zou zonde zijn als we er weer eentje hebben weggejaagd

Laatst bewerkt:
jullie hebben haar weggejaagd :(
laat het omgaan met vrouwen nou aan de experts over:D

Nee ze is juist geschroken van die foto's van jou in het topic meisje wat is je voorbeeldlichaam

Als dat het geval is dan moet ze mij maar ff bellen, dan los ik het wel op;)

Terug
Naar boven