MuscleMeat

putten in je achterhoofd

david12

Competitive Bodybuilder
Waardering
57
Lengte
1m80
Massa
106kg
Vetpercentage
12%
Gekke titel zul je zeggen (is ook). een tijdje geleden heb ik op ergogenics een artikel gelezen dat langdurig gebruik van aas kan lijden tot putten op je achterhoofd.

Hoe moet je dat voorstellen, natuurlijk een kaal persoon, met een echt gerimpelde achterkant. Nu moet ik zeggen dat ik een aantal kale bodybuilders ken met excact deze verschijnselen. Dit zijn wel flinke gebruikers (jaren lang)

Herkenbaar dit of niet?

Heb net nog gezocht maar kon het artikel met foto niet vinden

Laatst bewerkt:
Ik ken wel foto's van hele rimpelige hoofden van powerlifters, maar die waren nogal vet dus dat was waarschijnlijk gewoon een soort van cellulitis.

waarschijnlijk niets bijzonders... zoiets misschien ?

(steve McDonald)

• Topic Starter Topic Starter
dit bedoel ik maar dan bij bodybuilders, ik zal het artikel proberen te zoeken

Ik herinner me het artikel ook, stuur anders Willem Koert een een mailje.

ja en wat is de vraag?
het artikel klopt maar is niet bij iedereen v toepassing

Ik heb het ook.. Het was altijd wel een beetje aanwezig maar na mijn 1ste of 2e kuur is het wel erger geworden.. Maar het is nooit meer NOG erger geworden. Volgens mij zijn er ook genoeg niet gebruikers die flinke kuilen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
ja en wat is de vraag?
het artikel klopt maar is niet bij iedereen v toepassing

Niet echt een vraag, meer of meer mensen hier ervaring in hebben, ik heb het zelf namlijk een heel klein beetje, viel laatst een paar mensen op.

Ik denk ipv, is testo goed als eerste kuurtje, een keer een nieuw onderwerp kiezen, wat origineler

Eigelijk wel een vraag,hoe komt het eigelijk

Heb het ook zien gebeuren bij een gast die voor de AS hier totaal geen last van had. Nu heeft die van die dikke huidplooien als een puppy op zijn hoofd. Vind eigenlijk dat door (veel gebruik) van AS/GH je kop toch wel lelijker wordt. Kaal, plofkop, grote gok, te brede kaken, rare plooien.

Heb het ook zien gebeuren bij een gast die voor de AS hier totaal geen last van had. Nu heeft die van die dikke huidplooien als een puppy op zijn hoofd. Vind eigenlijk dat door (veel gebruik) van AS/GH je kop toch wel lelijker wordt. Kaal, plofkop, grote gok, te brede kaken, rare plooien.
zo'n plofkop blijf je toch niet houden? en gaan je kaken ook al groeien met een beginnerskuurtje of dat weer niet? :D

nog nooit van gehoord... brede kaken etc ja.. maar putten..

Terug
Naar boven