MuscleMeat

Puur vlees - eiwitten

hahaha. Ik snap je nu ja. Maar ik bedoelde dus te zeggen. Dat je dan even op kippendijfilet of kippenpoten zonder vel moet Google, omdat ik dus verder niet weet of die waardes zo verschillen. Het was dus geen tegenspraak maar meer een antwoord hoe je dat stuk vlees noemt. Maar ik snap je antwoord nu ja.

ah, dat kan ik je zo vertellen, kippenpoot omvat ook de onderkant van het pootje, dus de dij en de drumstick, de kippenpoot als geheel is dus nog iets vetter dan enkel de dij (met of zonder huid)

Kippendijfilet is degelijk wel vetter als kipfilet. Niet dat het me zoveel boeit ik eet altijd kippendij omdat het simpel weg door dat beetje extra vet een heeel stuk malser blijft.

Wat ik me af vraag als je nou een poot hebt. hoeveel % hiervan is nou eigenlijk bot in gewicht? heeft iemand dat wel eens kunnen vinden op google? ik niet namelijk ???

haha wat een rocket science wordt er hier gemaakt zeg pff, vreet gewoon die drumsticks en kippendij en kipfilet, neem de vel er bij of niet, zelf weten!
die proteine krijg je wel binnen.
als je twijfelt eet je maar paar drumsticks extra.

haha wat een rocket science wordt er hier gemaakt zeg pff, vreet gewoon die drumsticks en kippendij en kipfilet, neem de vel er bij of niet, zelf weten!
die proteine krijg je wel binnen.
als je twijfelt eet je maar paar drumsticks extra.

is ook overdreven maar ben gwn nieuwsgierig :)

Iedereen hier met zijn kipfilets ... Kippenbil is toch 900000000 keer sappiger en smakelijker .
Qua eiwitten zal hetzelfde zijn als kippenfilet , alleen wat meer vet , maar dat kan je er makkelijk afsnijden (wat ik overigens nooit zou doen want vet is smaak)

Iedereen hier met zijn kipfilets ... Kippenbil is toch 900000000 keer sappiger en smakelijker .
Qua eiwitten zal hetzelfde zijn als kippenfilet , alleen wat meer vet , maar dat kan je er makkelijk afsnijden (wat ik overigens nooit zou doen want vet is smaak)

Weet je wat lekker is... het vel van je kippenpoot afhalen en dat dan krokant (uit)bakken ... Yummmm ! Het is daarna nog minder vet ook.

Terug
Naar boven