- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
actueel bericht .... (Al Gore has left the country)
Beetje oud nieuws, maar de koers die de PVV opgaat rondom klimaat en kosten voor CO2 reductie daar ben ik zeer over te spreken..
Haha ja pcies, en jij denkt dat dat van één kant komt? Alles draaid om geld, je bent naïef als je denkt dat het merendeel van die onderzoekers(van beide kanten) het voor het goede doel doen.De Illuminati? De Reptilians? De Joden?
Heb je je ook wel eens verdiept hoe vuistdiep een groot gedeelte van die zogenaamde klimaatskeptici hun arm hebben gestoken in de hol van bedrijven die baat er bij hebben dat de invloed van de mens op het klimaat wordt geminimaliseerd?
Rob_G, kan je wat voorbeelden geven van data die gemanipuleerd is of wordt achtergehouden?

Hahaha,Rob en onze zogenaamde biologiestudent Biobeast.
wat zullen jullie later nog van een koude kermis thuiskomen en je kapotschamen voor dit soort momenten.

BB'ers die even met paar grafiekjes en 0.0 ervaring in de onderzoek daaromtrent effe een mening ga vormen, tegenin de opvattingen van 99% van klimaat onderzoekers.
Kzou zeggen, steek je pre-conceptuele, morele, politieke opvattingen in je reet en wees eens puur gemotiveerd door de waarheid' (lees: emperisch gefundeerde wetenschappen).
OP die de emperische bevindingen effe aan de kant schuift omdat hij niet gelooft in de werking van de wetenschap kan je gewoonweg niet serieus nemen. Je kan wel een master diploma hebben, je mening is 0.0 waard in de wetenschappelijke literatuur. Neggerplz
Dit zegt mij eigenlijk wel genoeg: een duidelijke trend:
http://upload.wikimedia.org/wikiped...etit_data.svg/800px-Vostok_Petit_data.svg.png
Niks abnormaals dus dat de boel nu wat opwarmt. Maarja, vroeger kon je hier weinig mee, nu met alle technologie valt hier natuurlijk weer mooi economisch wat uit te trekken. Ik geloof er allemaal niet zo in. Ik vermoed dat we hier later op ons 70e in de luie elektrische stoel met een whisky om lachen: "weet je nog, dat gelul dat alle grondstoffen binnen 30 jaar op zouden zijn en dat de hele flikkerse zooi zou smelten?".
sinds wanneer zijn biologen klimatologen
Sowieso kan je niet ontkennen dat de mens laatste 500 jaar geen impact hebben gehad op het milieu, klimaatsverandering is nog altijd meer dan opwarming van de aarde (ontbossing, uitbreiding vd Sahara, vervuiling vd oceanen ...) Zaken die objectief vast staan.