MuscleMeat

PVV grootste partij van Nederland volgens laatste peilingen!

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
1rcev9.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Waren er nu maar verkiezingen! :bow:

Populisme en media-aandacht werken keer op keer.

Hehe ben toch wel benieuwd wat wilders gaat doen als ie ooit minister president wordt.. denk niet dat het snel zal gebeuren mja

ik denk dat het trouwens ook wel meehelpt dat er de laatste veel rel marokanen ( en andere buitenlanders ) slecht in het nieuws komen

shit aint gonna happen'

Volgens de peilingen van 1 maart? Lol dat is het nog niet. Volgens mij hebben ze de lijnen gewoon voor een week doorgetrokken, klopt voor elke partij.

Hehe ben toch wel benieuwd wat wilders gaat doen als ie ooit minister president wordt.. denk niet dat het snel zal gebeuren mja
Een soort Bush I in Nederland, zou het land geen goed doen vrees ik. Niet dat partijen als CU, CDA en pvda zo geweldig zijn, maar dat zijn tenminste goed georganiseerde partijen met gematigde standpunten, is altijd beter dan een éénmanspartijtje waarvan de leider aan grootheidswaanzin lijdt.

ik denk dat het trouwens ook wel meehelpt dat er de laatste veel rel marokanen ( en andere buitenlanders ) slecht in het nieuws komen

Is het jou ook opgevallen dat dit de laatste tijd steeds minder gebeurt? En wanneer het gebeurt, dan wordt het niet meer zo breed uitgemeten. Tóch stijgt het vertrouwen in Wilders.

Ik denk dat het komt omdat de groei enigszins cumulatief werkt. Voorheen schaamde een groot gedeelte van de kiezers zich om er voor uit te komen dat ze hier en daar wel wat zagen in Wilders. Maar je weet wat het spreekwoord zegt over schapen en dammen. Wanneer de een zegt dat ie op hem gaat stemmen, voelt de buurman zich minder bezwaard en zal er ook eerder voor uit komen dat hij ook wel een voorstander is.

In die lijn is 27 zetels een begin.

Ik denk dat ik Wilders graag in het kabinet zie, maar niet als MP. Ik denk dat ik Pechtold daar wel geschikt voor vind. (als hij wat meer pro-kernenergie wordt)

Ik denk dat Wilders met zijn PVV als zweeppartijtje wel wat effect kan hebben wanneer hij de grote winnaar van volgende verkiezingen wordt. Natuurlijk kan je vanuit de oppositie geen zak beslissen of doen, maar alleen al het feit dat er veel mensen achter hem zouden staan dwingt de nieuwe coalitie tot een bepaald beleid.

Goede zaak, grenzen dicht en eruit gooien wat zich niet aanpast.

Het zijn maar pijlingen mensen.
Nothing to see here. Just keep going.

Direct naar de moord op Van Gogh stond de pvv op 29 zetels, bij de verkiezingen hielden ze er daar maar 9 van over. Dus ja, het blijven peilingen. Al denk ik dat de pvv de volgende verkiezingen meer als 9 zetels gaan scoren...

zzz weer geensT nieuws zonder leuke inhoudelijke discussies.

Knap voor een partij die niet eens een gedegen financieel economische onderbouwing heeft voor het programma dat ze willen uitvoeren. LPF all over again.

VVD had wat standpunten van hem moeten overnemen.
Dan had VVD misschien nu goede kansen.

Nu blijft het maar aanmodderen met die hele politiek.

Knap voor een partij die niet eens een gedegen financieel economische onderbouwing heeft voor het programma dat ze willen uitvoeren. LPF all over again.

Wel eens op de site van de PVV gekeken? Zo nee, kijk eens verder dan je neus lang is en praat de gevestigde media niet zo na.
Bovendien is de LPF ingezakt, doordat Fortuyn werd doodgeschoten. Zegt wel iets over de kracht van de rest van de partij natuurlijk, maar toch, als Fortuyn er nog was geweest was het heel anders gegaan.

Wel eens op de site van de PVV gekeken? Zo nee, kijk eens verder dan je neus lang is en praat de gevestigde media niet zo na.
Bovendien is de LPF ingezakt, doordat Fortuyn werd doodgeschoten. Zegt wel iets over de kracht van de rest van de partij natuurlijk, maar toch, als Fortuyn er nog was geweest was het heel anders gegaan.

Regelmatig op die site gekeken. Geef mij dan eens de link waar staat hoe de PVV denkt zijn plannen te bekostigen? Ik zie alleen een vrij karig verkiezingspamflet : http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139

De PVV is zo sterk dat Wilders niet eens leden toelaat. Hoe serieus kan je een partij nemen waar inspraak en daarmee dus partijdemocratie niet het belangrijkste punt lijkt?

Terug
Naar boven