XXL Nutrition

PVV grootste partij van Nederland volgens laatste peilingen!

Zoek de peilingen eens op een jaar voor de verkiezingen van 2006!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Kamer-verkiezingen_2006

PvdA begint bij zestig zetels en haalt er uiteindelijk 33!

Dat zijn dus de waarde van peilingen. 't Is net zoiets als winnen in vriendschappelijke voetbal wedstrijden, of een zoen krijgen van je zuster of zo. Nou steun ik de PVV wel een beetje in zijn immigratie beleid, maar ja, dit stelt niks voor, hier heb je niks aan.

toch zou wilders ook met iets anders aan moeten komen , dan alleen maar het islam-verhaal

Volgens mij hoopt die Maurice gewoon dat zijn peilingen een self-fulfilling prophecy worden. Zodat hij dus invloed kan hebben op het stemgedrag van de Nederlander...

Regelmatig op die site gekeken. Geef mij dan eens de link waar staat hoe de PVV denkt zijn plannen te bekostigen? Ik zie alleen een vrij karig verkiezingspamflet : http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139

De PVV is zo sterk dat Wilders niet eens leden toelaat. Hoe serieus kan je een partij nemen waar inspraak en daarmee dus partijdemocratie niet het belangrijkste punt lijkt?

Oke, dan neem ik mijn woorden terug, dacht dat je een media naprater was.;)

pvv de grootste, ben ik blij dat ik in het buitenland woon ;)
Ik laat die man in zijn waarden, van mij mag hij zeggen wat hij denkt, ik denk alleen dat als hij aan de macht zou komen de kloof tussen auto en allochtoon nog groter zal worden wat imo tot nog meer problemen zal leiden.
Buiten dat mag hij ook wel eens over andere dingen hebben dan anti islam. En eens ophouden met het promoten van zijn film.

Ik ben zelf een vrij sociaal persoon, maar iedereen zijn eigen mening. Wat ik wel kan zeggen is dat je in NL je handen dicht mag knijpen betreft sociale en zorg voorzieningen. Ik ben nu een jaar in het buitenland en het gaat er hier echt anders aan toe. Je gaat zulke dingen pas echt waarderen als je de verschillen ziet en er persoonlijk mee te maken hebt.

In de NRC next staat een aardig stuk geschreven door een of andere hoogleraar met verstand van opiniepeilingen die uitlegt waarom de peilingen van De Hond niet bepaald representatief te noemen zijn. Komt erop neer dat hij peilt onder een vast panel, mensen die zich vrijwillig opgeven zich continue te laten peilen waarbij hij aangeeft dat dit een groep mensen is dat moeilijk als doorsnede gezien kan worden van de Nederlandse bevolking.

Straks bij de verkiezingen en als blijkt dat de uitslagen toch niet zo extreem zijn als vooraf gepeild ga je dan de gebruikelijke kolder krijgen dat Wilders te vroeg heeft gepiekt etc terwijl het verschil tussen dergelijke peilingen en werkelijke verkiezingen een niet geringe factor van belang is.

In de NRC next staat een aardig stuk geschreven door een of andere hoogleraar met verstand van opiniepeilingen die uitlegt waarom de peilingen van De Hond niet bepaald representatief te noemen zijn. Komt erop neer dat hij peilt onder een vast panel, mensen die zich vrijwillig opgeven zich continue te laten peilen waarbij hij aangeeft dat dit een groep mensen is dat moeilijk als doorsnede gezien kan worden van de Nederlandse bevolking.

Straks bij de verkiezingen en als blijkt dat de uitslagen toch niet zo extreem zijn als vooraf gepeild ga je dan de gebruikelijke kolder krijgen dat Wilders te vroeg heeft gepiekt etc terwijl het verschil tussen dergelijke peilingen en werkelijke verkiezingen een niet geringe factor van belang is.

Ik vind zoiets ook altijd vreemd. Als er iets gebeurt in de media dan komt er gelijk zo'n peiling naar voren. Maar belt Maurice dan gelijk al die mensen, om te peilen hoe hun kiesgedrag zou zijn als er nu een verkiezing zou zijn? Maar dat slaat toch nergens op, want er is nu geen verkiezing, dus what's the use? Als zometeen Halsema veel op tv is, zou dan GL ook opeens groeien?

Die peilingen zijn een ****ing hoax als je het mij vraagt.

Met die uitleg zou ik zelf beginnen geloven dat Wilders nog groter zal zijn dan verwacht, want degenen die zich wrijwillig opgeven zullen geen bende schorrie morrie zijn en dat is juist de achterban van Wilders...geloof ik :p

Ik vind zoiets ook altijd vreemd. Als er iets gebeurt in de media dan komt er gelijk zo'n peiling naar voren. Maar belt Maurice dan gelijk al die mensen, om te peilen hoe hun kiesgedrag zou zijn als er nu een verkiezing zou zijn? Maar dat slaat toch nergens op, want er is nu geen verkiezing, dus what's the use? Als zometeen Halsema veel op tv is, zou dan GL ook opeens groeien?

Die peilingen zijn een ****ing hoax als je het mij vraagt.
Er zijn verschillende methoden hoor, die snel gaan. Ze kunnen wekelijks via een soort 'bieper' hun gegevens doorsturen bijvoorbeeld. Blijkbaar doet Maurice het via het internet als ik wikipedia mag geloven.

Laatst bewerkt:
:roflol:

De Hond, dat is toch ook die man die zo overtuigd was van die klusjesman als moordenaar in de Deventer moordzaak? Kijk eens goed naar z'n neus en je weet genoeg. Beetje hetzelfde als Bram de advocaat vragen of Wilders het gelijk aan z'n zijde heeft.

Allemaal import nationalisten. Denken wat te weten van Vaderlandse rijkdom.

Met die uitleg zou ik zelf beginnen geloven dat Wilders nog groter zal zijn dan verwacht, want degenen die zich wrijwillig opgeven zullen geen bende schorrie morrie zijn en dat is juist de achterban van Wilders...geloof ik :p

In dit geval zou het gaan om een panel dat zichzelf telkens beschikbaar stelt om meningen te ventileren. Ik weet het niet, mensen die zo nodig overal hun meningen over willen ventileren, zo graag dat ze zich voor dit soort zaken aanmelden, zijn volgens mij niet het meest genuanceerde volk vermoed ik over het algemeen genomen en dus niet representatief als dwarsdoorsnede van de bevolking. Desbetreffende hoogleraar zag een verband tussen mensen die zich vrijwillig laten lenen voor dit soort zaken en vatbaarheid voor populisme.

Bij de vorige verkiezingen voorspelde De Hond Wilders 2 zetels en werden het er 9.
Reken maar uit hoeveel hij er dan nu gaat krijgen:D
Dan vormt hij gewoon met alleen de PVV de regering!!

Het zou heel vervelend zijn voor de democratie in Nederland en voor de vrijheid van meningsuiting als Wilders met de PVV de grootste partij wordt.

toch zou wilders ook met iets anders aan moeten komen , dan alleen maar het islam-verhaal

dat heeft hij ook. alleen zoekt hij vaak de media aandacht op dmv moslim punten aan de kaak te stellen, niks mis mee, goed voor zijn populariteit. Wilders is een slimme kerel die het goed aanpakt, beter hem aan de macht dan al die andere (s)linkse partijen van niks. Het beste is nog iemand als Pim Fortuyn alleen is het de vraag wanneer er weer zo iemand is.

Jij baalt zoooo erg, ik voel hier een hoop irritatie. Wij PVV stemmers gaan winnen!!! Jij verliest en je weet dat de peilingen van Maurice de Hond de meest betrouwbare zijn. Dat is al jaren zo geweest;) De vlag gaat uit over een aantal maanden:klink:

Jij baalt zoooo erg, ik voel hier een hoop irritatie. Wij PVV stemmers gaan winnen!!! Jij verliest en je weet dat de peilingen van Maurice de Hond de meest betrouwbare zijn. Dat is al jaren zo geweest;) De vlag gaat uit over een aantal maanden:klink:

Voor de viering van het einde van de democratie, het einde van het vrije woord en het overdragen van het vrije zelfstandige verstand.

Wilders = :shut:

Ik baal helemaal niet, althans niet zoals jij je dat voorstelt.

Op het moment dat de PVV echt de grootste partij zal worden ontstaat er een interessante situatie. Gezien mijn interesse en hetgeen ik over een tijdje mijn geld mee zou willen verdienen is het eigenlijk alleen maar interessant om te zien wat er nu werkelijk gebeurd als een Wilders echt bestuurlijke macht zou krijgen, eerlijk gezegd vind ik het een experiment waar ik van een afstandje bekeken naar uit kijk.

Het probleem alleen is dat er zaken dan fout kunnen gaan die het experimenteren niet waard zijn. Ik vermoed dat wanneer er een coalitie (een coalitie ja, want ik neem aan dat je begrijpt dat dit de enige weg is om regeringsbevoegdheid te krijgen voor de PVV..voor iedere partij overigens maar dat terzijde) het zal blijken dat het makkelijker is om langs de zijlijn met zure pis te strooien dan echt zelf de kar te trekken.

Ik vind het tenminste positief dat het KAN in Nederland. Elke partij heeft bij jullie gelijke kansen, terwijl men hier gewoon bepaalde partijen op voorhand uitsluit met ondemocratische akkoorden die gewoon openlijk bekend zijn. Democratie: België < Nederland.

Ik vind het tenminste positief dat het KAN in Nederland. Elke partij heeft bij jullie gelijke kansen, terwijl men hier gewoon bepaalde partijen op voorhand uitsluit met ondemocratische akkoorden die gewoon openlijk bekend zijn. Democratie: België < Nederland.

Achja, Wilders moet in zijn eentje een meerderheid behalen om in de regering te kunnen komen. Geen enkele partij zal openlijk aangeven met hem te willen regeren, net als bij de vorige verkiezingen.

Terug
Naar boven