Fitness Seller

PVV'er deelt klappen uit

Juniormob

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
357
Lengte
1m85
Massa
140kg
Vetpercentage
5%
PVV'er deelt klappen uit
Uitgegeven: 24 september 2009 06:45
Laatst gewijzigd: 24 september 2009 08:26

AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Hero Brinkman zou dinsdagnacht klappen hebben uitgedeeld aan een barman van Nieuwspoort omdat hij geen drank meer kreeg. Dat meldt De Telegraaf donderdag.

© ANP
Toen de medewerker Brinkman een bestelling weigerde, werd de PVV'er zo boos dat hij probeerde zelf drank te pakken achter de bar.
Toen de barman liet merken dat hij daar niet van gediend was, werd hij door Brinkman in het gezicht geslagen. De politicus is niet bereikbaar voor commentaar, schrijft de krant.

Dion Graus

Brinkman is niet de enige PVV'er met losse handjes. Drie jaar geleden werd bekend dat Tweede Kamerlid Dion Graus in 2002 zijn toen hoogzwangere vrouw dusdanig had mishandeld dat ze in het ziekenhuis moest worden opgenomen.

In totaal waren door verschillende mensen zes aangiftes tegen hem gedaan van zaken als mishandeling, bedreiging en stalking.

www.nu.nl

Ik zeg kamervragen...nee nee motie van wantrouwen!!!

die Marokkaanse barman vroeg er zelf om!

Was zeker een allochtoon?!

Als dit waarheid is moet Geert Wilders deze man gelijk uit de partij zetten, mensen die zich niet kunne beheersen en het niet met woorden op kunnen lossen horen niet in de politiek thuis.

Het lijkt me trouwens een opgeblazen verhaal.

zijn Loopbaan
Politie-agent te Amsterdam, van 1985 tot 1999
Buurtregisseur, van 1999 tot 2001
Inspecteur van politie, van 2001 tot november 2006
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 1 maart 2007

• Topic Starter Topic Starter
my "Hero" brinkman :roflol:

In Nieuwspoort nog wel, hoe dom kan je zijn. Als het daadwerkelijk is voorgevallen geeft Brinkman echt een goed voorbeeld, kan niet wachten op de PVV die mee gaat regeren. Net zo gezellig als bij de LPF waar op een gegeven moment zelfs 1 LPF-er een andere LPF-er bedreigde met een pistool.

De Tweede Kamer in 2011 :

http://www.youtube.com/watch?v=YSemfaM3Odg

Hoe die alleen al uit zijn ogen kijkt als die weer eens in de media z'n geraaskal mag laten horen.

zekerhero.jpg

Nieuwspoort berispt Hero Brinkman

Gepubliceerd op 23 september 2009 23:29, bijgewerkt op 23:36

Den Haag - PVV-Kamerlid Hero Brinkman heeft zich dinsdagavond in perscentrum Nieuwspoort in de Tweede Kamer zodanig misdragen dat een kelner met de alarmknop achter de bar de beveiliging van de Kamer heeft gewaarschuwd.

Het bestuur van de sociëteit heeft Brinkman een mondelinge waarschuwing gegeven, de lichtste van drie sancties – de andere zijn een schriftelijke waarschuwing en ontzetting uit het lidmaatschap.

Volgens Nieuwspoortvoorzitter Max van Weezel heeft Brinkman woensdag zijn wangedrag ‘heel ruiterlijk erkend’ en zijn excuses aangeboden aan de betrokken medewerker. Die beslist pas over enkele dagen of hij dat accepteert danwel alsnog aangifte doet.

De kelner wilde Brinkman niet meer bedienen omdat die al zwaar beschonken was. Daarop heeft Brinkman zich volgens Van Weezel ‘met geweld een plaats achter de bar veroverd’. In sommige versies heeft Brinkman een klap uitgedeeld.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1293611.ece/Nieuwspoort_berispt_Hero_Brinkman

Een berisping :roflol: Aangifte lijkt me toch wel het minste, van personeel blijf je af met je klauwen. De klap kwam van rechts!

"aanpakken dat tuig"
"harder straffen als ze zich misdragen"

Tja Hero en wat nu? Vertrek je zelf of ga je de hypocriete pet weer opzetten?

''Brinkman is niet de enige PVV'er met losse handjes. Drie jaar geleden werd bekend dat Tweede Kamerlid Dion Graus in 2002 zijn toen hoogzwangere vrouw dusdanig had mishandeld dat ze in het ziekenhuis moest worden opgenomen.''

:roflol: niet de enige, 7 jaaaaaaar geleden. hahaha.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1293611.ece/Nieuwspoort_berispt_Hero_Brinkman

Een berisping :roflol: Aangifte lijkt me toch wel het minste, van personeel blijf je af met je klauwen. De klap kwam van rechts!

:roflol:

Goed geregeld, een of andere linkse hond die geen drank meer wil uitdelen hoort ook een paar klappen te krijgen.

+1 voor pvv

"aanpakken dat tuig"
"harder straffen als ze zich misdragen"

Tja Hero en wat nu? Vertrek je zelf of ga je de hypocriete pet weer opzetten?

Wilders is de partij en de partij is Wilders. Als Wilders strikt wil zijn zal hij Brinkman uit de partij moeten zetten. Normvervagend gedrag van Brinkman. Als volksvertegenwoordigers al geweld gaan toepassen is het einde zoek.

Hero is zelf politieagent geweest en heeft vast geen geweld gebruikt, het is gewoon overdreven verhaal.

Wilders is de partij en de partij is Wilders. Als Wilders strikt wil zijn zal hij Brinkman uit de partij moeten zetten. Normvervagend gedrag van Brinkman. Als volksvertegenwoordigers al geweld gaan toepassen is het einde zoek.

Bijkomend is dat meneer Brinkman veel televisieoptredens voor de PVV voor zijn rekening neemt maar hoe geloofwaardig ben je nu nog.
Als Brinkman vertrekt gaat de PVV zetels verliezen...delicate zaak

Hero is zelf politieagent geweest en heeft vast geen geweld gebruikt, het is gewoon overdreven verhaal.

Het is gewoon een complot Arnoldfan! Jan-Peter deed die avond de bardienst terwijl Angnes de vloer aan het dweilen was. Mark haalde de glazen, Femke zong een aardige chanson en Alexander stond als toiletjuffrouw zijn zakken te vullen met het kleingeld van het schoteltje. Geert stond bij de deur krampachtig de marokkanen buiten te houden.
Complot zeg ik u

Laatst bewerkt:
Die linkse honden hebben die barman gewoon wat toegeschoven om die Brinkman een beetje op de kast te jagen, dat doet zo'n man niet zomaar hoor!

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

ga eens aan je werk heb ik je al verteld gore linkse luihond.:roflol:

Ik werk niet op donderdagen Arnoldfan, dan zit ik op de universiteit of ben ik thuis aan het studeren wat ik overigens volledig zelf betaal. Wel na een goed ontbijt en een paar koppen koffie uiteraard.

Zit je weer bij moeders thuis te janken om je k*tleven? Alle hoop op Geert he? Maak nu eens zelf wat van je k*tleven, wees een vent.

Terug
Naar boven