Klaas2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Zit je weer bij moeders thuis te janken om je k*tleven? Alle hoop op Geert!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die linkse honden hebben die barman gewoon wat toegeschoven om die Brinkman een beetje op de kast te jagen, dat doet zo'n man niet zomaar hoor!
---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------
Ik werk niet op donderdagen Arnoldfan, dan zit ik op de universiteit of ben ik thuis aan het studeren wat ik overigens volledig zelf betaal. Wel na een goed ontbijt en een paar koppen koffie uiteraard.

al geloof ik er geen reet van, je hebt geen tijd om te studeren, alleen om te posten.Op je 33ste nog studeren moet indd een k*tleven zijnal geloof ik er geen reet van, je hebt geen tijd om te studeren, alleen om te posten.
Hahahahaha nu is het bericht van de Telegraaf ineens overdreven!!!!
als het om een noord-afrikaanse man gaat DAN is er niets aan het handje
make my day
Het zijn ook joden.![]()
[Link niet meer beschikbaar]
WTF, een Israelische vlag op je buro neerzetten en dan ook nog eens pontificaal in beeld laten staan. Om nog maar niet te spreken over die poster achter hem.
Er zijn mensen die studeren voor hun plezier of omdat ze simpelweg willen weten waarover ze praten als ze ergens in geïnteresseerd zijn, of een combinatie daarvan, bizar of niet? Maar ik neem je niets kwalijk, ik kan me voorstellen dat dit soort beweegredenen jouw volledig vreemd zijn.
Maar zullen we nu verder gaan met de topic? Het ging over één van die halve garen waar jij zo'n bewondering voor hebt.
edit
ok, baas.
Vraag me serieus af waarom die vlag op ziijn bureau staat.
Geloof ik graag, ook al gaat het dan meer om personen die een opvallende voorkeur hebben voor Israel. Als een Nederlands kamerlid afkomstig uit Marokko of Turkije een vlag van een moslimland op tafel had staan terwijl ze in de camera spraken was het land te klein geweest.
Vraag me serieus af waarom die vlag op ziijn bureau staat.