XXL Nutrition

PVV'er deelt klappen uit

Die linkse honden hebben die barman gewoon wat toegeschoven om die Brinkman een beetje op de kast te jagen, dat doet zo'n man niet zomaar hoor!

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Ik werk niet op donderdagen Arnoldfan, dan zit ik op de universiteit of ben ik thuis aan het studeren wat ik overigens volledig zelf betaal. Wel na een goed ontbijt en een paar koppen koffie uiteraard.

Zit je weer bij moeders thuis te janken om je k*tleven? Alle hoop op Geert!

Betaal je dat helemaal zelf ?? even in onze handjes klappen jongens :roflol:

Op je 33ste nog studeren moet indd een k*tleven zijn :roflol: al geloof ik er geen reet van, je hebt geen tijd om te studeren, alleen om te posten.

Vecht het lekker uit via PM, Klaaswitz en Arnoldfan. Dit gaat over een meppende Hero Brinkman.

Op je 33ste nog studeren moet indd een k*tleven zijn :roflol: al geloof ik er geen reet van, je hebt geen tijd om te studeren, alleen om te posten.

Er zijn mensen die studeren voor hun plezier of omdat ze simpelweg willen weten waarover ze praten als ze ergens in geïnteresseerd zijn, of een combinatie daarvan, bizar of niet? Maar ik neem je niets kwalijk, ik kan me voorstellen dat dit soort beweegredenen jouw volledig vreemd zijn.

Maar zullen we nu verder gaan met de topic? Het ging over één van die halve garen waar jij zo'n bewondering voor hebt.

edit
ok, baas.

311207%20brinkman%20pvv%20ANP-4892318_0.jpg

De blik van onzekerheid, onkunde, naar binnen geslagen teleurstelling en zelfhaat.

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahaha nu is het bericht van de Telegraaf ineens overdreven!!!!

als het om een noord-afrikaanse man gaat DAN is er niets aan het handje

make my day

Hahahahaha nu is het bericht van de Telegraaf ineens overdreven!!!!

als het om een noord-afrikaanse man gaat DAN is er niets aan het handje

make my day

Zo gaat dat ook met statistische data met die lui. Zodra die het beeld dat ze hebben van een situatie of probleem bevestigen noemen ze het bewijs en is het van zie je wel, ik zei het toch! Zodra diezelfde instanties het tegendeel aantonen dan zit er een luchtje aan en hebben we te maken met linkse honden die bezig zijn met pappen en nathouden.

Wellicht was er sprake van een foutief signaal via zijn neurotransmitters die hem in een opwelling de controle liet verliezen.

Telegraaf...Nuff said.

200bac6.png

[Link niet meer beschikbaar]

WTF, een Israelische vlag op je buro neerzetten en dan ook nog eens pontificaal in beeld laten staan. Om nog maar niet te spreken over die poster achter hem.

Broddelwerk.

Geert zei toch al dat er geen goede politici waren.. Hoe moet hij in Godsnaam 44 zetels gaan vullen... Ik zeg Geert als dictator, dan wordt alles beter (nou ja, als je vriendjes met Geert bent dan).

Had hem zeker een moorkop aangeboden bij het laatste drankje.

"Zo Hero, straks na dit laatste drankje nog even een broodje shoarma van om de hoek?"

Er zijn mensen die studeren voor hun plezier of omdat ze simpelweg willen weten waarover ze praten als ze ergens in geïnteresseerd zijn, of een combinatie daarvan, bizar of niet? Maar ik neem je niets kwalijk, ik kan me voorstellen dat dit soort beweegredenen jouw volledig vreemd zijn.

Maar zullen we nu verder gaan met de topic? Het ging over één van die halve garen waar jij zo'n bewondering voor hebt.

edit
ok, baas.

Social studies?

Geloof ik graag, ook al gaat het dan meer om personen die een opvallende voorkeur hebben voor Israel. Als een Nederlands kamerlid afkomstig uit Marokko of Turkije een vlag van een moslimland op tafel had staan terwijl ze in de camera spraken was het land te klein geweest.

Vraag me serieus af waarom die vlag op ziijn bureau staat.

Geloof ik graag, ook al gaat het dan meer om personen die een opvallende voorkeur hebben voor Israel. Als een Nederlands kamerlid afkomstig uit Marokko of Turkije een vlag van een moslimland op tafel had staan terwijl ze in de camera spraken was het land te klein geweest.

Vraag me serieus af waarom die vlag op ziijn bureau staat.

misschien was het vlaggetjes week bij de V&D?

Terug
Naar boven