Fitness Seller

PWO-meal in de ochtend

Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
He Guys,

Vanwege een steeds drukker wordend werk-schema en een nieuwe gym gevonden die 24/7 open is en alles heeft wat mijn hartje begeerd(zo fijn) zit ik er aan te denken om mijn workouts vroeg in de morgen te gaan doen( zo rond 06:00-06:30).

Nu ga ik zelf enorm slecht op 'fasted' trainen dus ik ben op zoek naar een goeie, makkelijk te verteren shake o.i.d. om in de ochtend te drinken voor ik naar de sportschool ga.

Zat zelf te denken aan:
2 bananen
1 scoop whey
PWO-zooi, caffeine, Carnitine,creatine etc.
Melk/water

Wat denken jullie? Hebben jullie verder ervaring met dit soort shakes? Moet vooral lekker licht op de maag zijn en makkelijk te verteren.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Henk

Heb je moeite met ontbijten voor het sporten?

Zelf train in ook voor mijn werk en ga om 6:00 de deur uit dan sporten en dan naar het werk.
Ik eet gewoon een normaal ontbijt met havermout (min 1000 kcal) maar ik heb geen moeite met trainen op een relatief volle maag.

Heb je daar wel moeite mee dan kan je prima een shake pakken.

Maar waarom zoveel supplementenzooi erdoor?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je moeite met ontbijten voor het sporten?

Zelf train in ook voor mijn werk en ga om 6:00 de deur uit dan sporten en dan naar het werk.
Ik eet gewoon een normaal ontbijt met havermout (min 1000 kcal) maar ik heb geen moeite met trainen op een relatief volle maag.

Heb je daar wel moeite mee dan kan je prima een shake pakken.

Maar waarom zoveel supplementenzooi erdoor?

Thanks voor je reactie! Ja ik ga erg bad op sporten op een volle maag, zeker als ik 'vezelrijke' carbs neem, bijvoorbeeld havermout etc. Vandaar de shake.

Supplementenzooi valt wel mee, ik pak gewoon een PWO maar koop alle ingredienten los ipv 30 euro te betalen voor een potje met dertig kleuren en een achterlijke naam waar uiteindelijk hetzelfde in zit.

Als ik vroeg op moet staan en direct moet eten, omdat ik haast heb, kan ik ook niet echt vast voedsel naar binnen krijgen. Ik drink dan altijd een halve liter melk (volle melk als ik bulk) met ca 50 gram brinta. Is prima weg te drinken en zijn toch weer 500 kcal. Niet laten staan, want dan wordt het cement ;)

Als ik chill wakker kan worden, eet ik drie gebakken eieren op drie boterhammen met stroop en kaas. Superlekker :D

Terug
Naar boven