AndroidHealthClinic

Qlimax 2009!!

Lol volgens mij bedoelt ie dat daar geen echte drugshonden staan, die staan wel op andere plekken. Dit zijn gewoon politiehondjes die bange mensen er tussen uit pikken.. Ik heb gehoord dat er maar een paar echte drugshonden in nederland zijn, of klopt dit niet???

Ja dat bedoel ik dus.

Je hebt echt wel getrainde echte drugshonden, maar dat zijn niet die beestjes die op parties staan..

Ga zo maar eens rijden richting Arnhem, ff inchecken in hotelletje enzo.

Mochten mensen mij vanavond zoeken, ik ben die lelijke kale ecto in legerbroek. :p

Mochten mensen mij vanavond zoeken, ik ben die lelijke kale ecto in legerbroek. :p
:D

Nice, ik ga ook zo maar eens ff aankleden enzo,

Mocht je me spotten, ik ben die lelijke bijna kale ecto in t zwart met lelijke tattoo's en met een lekkere chick. :D

• Topic Starter Topic Starter
Owja? Pics or it didn't happen.

Zelfs op schiphol ben ik 1 meter langs hondjes gelopen met wat verschillende verdovende middelen zonder enige reactie te krijgen van zo'n beest..:rolleyes:

(ongeveer domste watk heb gedaan)

Dit is denk ik mijn vierde of vijfde keer Qlimax en elke keer zijn er nog bekenden uitgehaald omdat de hond netjes bij ze ging zitten. Maar als jij denkt dat die honden er voor spek en bonen zitten dan moet je dat lekker denken. Het is hier in Arnhem gewoon beleid... Wel hypocriet. Een 6 Miljoen kostende boot aan de Rijn kade waar men gratis methadon kan halen maar moeilijk doen over een paar pilletjes.

Er zitten natuurlijk ook gewoon de standaard beveiligingshondjes trouwens maar dus ook een drugshond.

haha ben net terug van qlimax

Was een lekker feestje ja. :D

• Topic Starter Topic Starter
En een uiterst zwakke drugscontrole gister... Goed feestje! :D

Op naar Hard Bass!

Q ingang was relaxed :D Gvd wat was het lekkere chaos!

Niet geweest maar hoorde dat het echt te druk was en daardoor ook te warm.

hahaha, nou ik herkende je meteen toen je aan de bar stond, enkel en alleen aan je traps in combo met je kale harses :D

Was een leip feestje, maar het was potverdomme gewoon veel te warm

Terug
Naar boven