AndroidHealthClinic

Qlimax 2009!!

Ajoh die controles stellen niks voor, gewoon bij je ballen, werkt altijd.

Present!

Heb er zin an men.. Lekker raggen

Toch nog even een kaartje kunnen regelen!

dus ben ook aanwazig!!;)

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Ajoh die controles stellen niks voor, gewoon bij je ballen, werkt altijd.

Honden zullen het eerder daar ruiken als onder je zweetvoeten.
Ik kan het weten, want ik mocht mooi strippen voor oom agent.
300 euro boete later stond ik weer buiten.

Honden zijn k*t indd!! Maar dat zijn zover ik weet meestal geen echte drugshonden. Niet als een angsthaas rond gaan lopen daar en je zooi gewoon GOED verstoppen.

Honden zijn k*t indd!! Maar dat zijn zover ik weet meestal geen echte drugshonden. Niet als een angsthaas rond gaan lopen daar en je zooi gewoon GOED verstoppen.

In je lies, tussen je zak en je been zeg maar.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Flink wat DBB-ers aanwezig zo te zien trouwens!:D

In je lies, tussen je zak en je been zeg maar.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Flink wat DBB-ers aanwezig zo te zien trouwens!:D

Ja ik leg het altijd onder mn ballen, goed in zilverfolie verpakt met wat extra parfum erop.

Indd. Nog mensen zin om te meeten :D ?

Of gewoon geen drugs meenemen? :D :P

Hhaha stel junks hier, geef jullie groot gelijk man. Lekker rammen, maar ik hou het clean

Ik ook, vorig jaar hadden ze hondjes. Dat foeieren boeit me ook niks, maar hondjes wel. Kakzooi.
Hondjes doen niks... Die beesten ruiken miljoenen geuren, de kans de je gepakt word is kleiner dan dat je lotto wint..
Is puur psychisch bang makerij, en het werkt ook. (jij bent perfect voorbeeld ervan)

Ik ga lekka nuchter vanaaf, naja aan de bierries..

Hondjes doen niks... Die beesten ruiken miljoenen geuren, de kans de je gepakt word is kleiner dan dat je lotto wint..
Is puur psychisch bang makerij, en het werkt ook. (jij bent perfect voorbeeld ervan)

Ik ga lekka nuchter vanaaf, naja aan de bierries..

:orly: dus drugshonden zijn overrated?

Dus speurhonden, drugshonden en explosievenhonden zijn dus eigenlijk verzinsels van de overheid?

Lol volgens mij bedoelt ie dat daar geen echte drugshonden staan, die staan wel op andere plekken. Dit zijn gewoon politiehondjes die bange mensen er tussen uit pikken.. Ik heb gehoord dat er maar een paar echte drugshonden in nederland zijn, of klopt dit niet???

Lol volgens mij bedoelt ie dat daar geen echte drugshonden staan, die staan wel op andere plekken. Dit zijn gewoon politiehondjes die bange mensen er tussen uit pikken.. Ik heb gehoord dat er maar een paar echte drugshonden in nederland zijn, of klopt dit niet???

Ik mag hopen van wel anders weet hij echt niet waar hij over spreekt :roflol:
Ik weet niet hoeveel er in Nederland rondlopen

Terug
Naar boven