koolstofje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En winny en masteron oral samen nemen ? Zou er wss over zijn ?
bleek dat het wel ff slikken was maar was makkelijk, gewoon is een keer proberen zonder shizzle in een rustige omgeving waar je zeker bent dat je niet gestoord word en prikken maar.bij mij was het ook een hele grote stap om die naald erin te jassen, als je in de toekomst wedstrijden wil gaan doen zou je toch moeten leren om zelf te spuiten, want in de toekomt zou je om de dag moeten gaan spuiten en misschien welke elke dag en dat kan je niet altijd door iemand laten doen lijkt me.
wat ik gedaan heb, ik kwam is een keer sochtends om 4 uur thuis helemaal bezopen en heb toen de spuit gepakt en er gewoon erin gejast zonder shizzle natuurlijk en het bleek dat ik er niks van voelde en dat het erg makkelijk was.
echter toen ik een week later echt begon met een nuchtere kopbleek dat het wel ff slikken was maar was makkelijk, gewoon is een keer proberen zonder shizzle in een rustige omgeving waar je zeker bent dat je niet gestoord word en prikken maar.

was al bang dat ik commentaar zou krijgen van hier tot tokio
1 winni per week?
om de dag bedoelje zeker 4 keer die scherpe troep in de arm
gewoon opdrinken en een testo 1 in de week
1 winni per week?
om de dag bedoelje zeker 4 keer die scherpe troep in de arm
gewoon opdrinken en een testo 1 in de week
Waarom je deze kuur wilt doen ? De laatste tijd kom ik niet meer bij.
dan eet je gewoon te weinig![]()