XXL Nutrition

Raad nodig van de kenners

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En winny en masteron oral samen nemen ? Zou er wss over zijn ?

Gozer,neem tussen de 250/500mg Test E per week,misschien een oral erbij kiezen.
Nakuurtje nolva,en klaar is klara.

Lees je in vooral in de stickys,daar staat een hoop info

suc6 gozer

bij mij was het ook een hele grote stap om die naald erin te jassen, als je in de toekomst wedstrijden wil gaan doen zou je toch moeten leren om zelf te spuiten, want in de toekomt zou je om de dag moeten gaan spuiten en misschien welke elke dag en dat kan je niet altijd door iemand laten doen lijkt me.

wat ik gedaan heb, ik kwam is een keer sochtends om 4 uur thuis helemaal bezopen en heb toen de spuit gepakt en er gewoon erin gejast zonder shizzle natuurlijk en het bleek dat ik er niks van voelde en dat het erg makkelijk was.

echter toen ik een week later echt begon met een nuchtere kop :D bleek dat het wel ff slikken was maar was makkelijk, gewoon is een keer proberen zonder shizzle in een rustige omgeving waar je zeker bent dat je niet gestoord word en prikken maar.

bij mij was het ook een hele grote stap om die naald erin te jassen, als je in de toekomst wedstrijden wil gaan doen zou je toch moeten leren om zelf te spuiten, want in de toekomt zou je om de dag moeten gaan spuiten en misschien welke elke dag en dat kan je niet altijd door iemand laten doen lijkt me.

wat ik gedaan heb, ik kwam is een keer sochtends om 4 uur thuis helemaal bezopen en heb toen de spuit gepakt en er gewoon erin gejast zonder shizzle natuurlijk en het bleek dat ik er niks van voelde en dat het erg makkelijk was.

echter toen ik een week later echt begon met een nuchtere kop :D bleek dat het wel ff slikken was maar was makkelijk, gewoon is een keer proberen zonder shizzle in een rustige omgeving waar je zeker bent dat je niet gestoord word en prikken maar.

Ja zo zou ik het ook doen,gewoon als je dronken bent er een naald in zetten,beter kan gewoon niet.Das echt een GOED voorbeeld

Hey lacorleone zou je misschien wat foto's willen plaatsen.
Je hebt het over pro worden dus ben wel enigzins benieuwd naar hoe je er nu uit ziet.

hahaha ik vond het wel een goed verhaaltje maar niet om na te doen

1x in de week een spuitje is gewoon kinderspel. totaal geen twijfels gehad de eerste keer ...

ik ook niet, maar dat is 1 van de voordelen van een goede voorbereiding.

1 winni per week????
om de dag bedoelje zeker 4 keer die scherpe troep in de arm

gewoon opdrinken en een testo 1 in de week

opdrinken wat is dat voor iets achterlijks.In 1 keer 50mg naar binnen slikken.Spul heeft halfwaarde tijd van 8 uur,gaat nergens over.neem dan gelijk pillen.Of zet ze.

1 winni per week????
om de dag bedoelje zeker 4 keer die scherpe troep in de arm

gewoon opdrinken en een testo 1 in de week

waar heb jij het in gods naam over ?

ten eerste je zet niet in je arm en ten tweede zeker niet 4x per dag en testo 1 waar de k*t heb jij het over ?

hoezo zou je winny niet in je arm zetten?
testo 1 in de week = 1 (ml) testo per week.

ben je dronken of zo?

na ik ben benieuwd of je dan je arm nog kan bewegen.
wissel dan af met bijde armen en schouders.

mvg

Waarom je deze kuur wilt doen ? De laatste tijd kom ik niet meer bij.

dan eet je gewoon te weinig :)

Beetje voorbarige conclusie vind ik... Bij aanpassing van voeding (verhoging calorien) kreeg ik er als natural vroeger ook geen gram meer bij. Elk lichaam heeft zn beperkingen, wat niet wil zeggen dat TS daar al zit

Terug
Naar boven