AndroidHealthClinic

Laatste vragen voor winstroll only ORAL kuurtje.

Winstrol bindt aan SHBG in de lever waardoor de hoeveelheid vrije test toeneemt. Meer test = meer aromatisatie = meer kans op gyno.

werkt winny niet op het enzym (of wat t nag zijn) die tes aromatiseerd waardoor jou verband dus niet geldig meer is? dus meer test = meer aromatisatie (maar enzym ontbreekt) dus: meer test = meer test

en winny onderdrukt zelfs je oestrogeen gehalte ( ook waarom je droge gewrichten krijgt) dus ik snap je verband niet helemaal, en zou je dit wat beter kunnen uitleggen?

Lees ik nou goed dat jij 2,5u in de sportschool zit ? 20:30 tot 11 uur 's avonds?

werkt winny niet op het enzym (of wat t nag zijn) die tes aromatiseerd waardoor jou verband dus niet geldig meer is? dus meer test = meer aromatisatie (maar enzym ontbreekt) dus: meer test = meer test

Winstrol is al 5-alfa gereduceerd. Of winstrol op het enzym inwerkt heb ik geen weet van. Het enzym heeft in elk geval geen effect op winstrol.

en winny onderdrukt zelfs je oestrogeen gehalte ( ook waarom je droge gewrichten krijgt) dus ik snap je verband niet helemaal, en zou je dit wat beter kunnen uitleggen?

Naar mijn weten onderdrukt winstrol oestrogeen niet. Wel is het zo dat winstrol je axis onderdrukt en hierdoor testwaarden sowieso lager uitvallen waardoor de oestrogeenwaarden ook minder worden.

Terug
Naar boven