AndroidHealthClinic

Race naar de 100kg bench (-18)

• Topic Starter Topic Starter
Voelde dat het er vandaag inzat:
Had probleemloos 3 x 100 en toen meteen 10 bijgestoken.
Weliswaar met zwaar persen, maar het is me gelukt.
1 x 110 kg correcte uitvoering:D

Nice man! , als je nu nog filmpje kan posten :P , dan kunnen we ook allemaal beetje karma geven :)

Ik zit op dit moment op 5 x 87,5 , Die 95 gaat er denk ik wel makkelijk aan dan!

Het is onmogelijk om 100kg te benchen als <18 jarige zonder anabolen.

petje af, ik drukte op mijn 18de max 85 volgens mij. Trainde wel pas een jaartje ofzo en niet toen nog niet eens serieus. Maar wie hier heeft er niet spijt van dat ie niet eerder begonnen is? :P

wat is het voordeel van 100 bench ?

Laat filmpje maar komen nightwarrior :D
Voor de ongelovigen.

Waarom geen BOR toevoegen? Daar ben ik tenminste wel redelijk sterk in :P En trouwens als ik van de meeste mensen de foto's bekijk zou ik nauwelijks kunnen geloven dat ze 100 KG drukken. Ik bedoel wat is belangrijker? Dikke chest maar matige bench of hoge bench en een 2e rug?

Waarom geen BOR toevoegen? Daar ben ik tenminste wel redelijk sterk in :P En trouwens als ik van de meeste mensen de foto's bekijk zou ik nauwelijks kunnen geloven dat ze 100 KG drukken. Ik bedoel wat is belangrijker? Dikke chest maar matige bench of hoge bench en een 2e rug?

You've got a point there...

Maak dan zelf een nieuw topic ervoor aan :)

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb toch liever net iets minder massa en meer kracht. Niet iedereen heeft ook de intensie om een massamonster te worden he. Als je logisch bent dan weet je dat dit zonder anabolen ook al heel moeilijk is.

En je moet toch vooruitgang boeken , ik heb liever een bench van 100kg dan dat ik huge tet*en heb en maar een bench van 70kg. Het is maar wat je zelf wil.

Ik ken een kerel die 110 drukt en zijn tet*en zijn ook huge , maar imo langs geen kanten mooi gevormd zijn rug trekt op geen kloten , bf% ligt dan nog eens relatief hoog een goeie 17%. Mijn fysiek is imo estethischer en daar ga ik dan ook meer voor , alles gelijk trainen , mooie fysiek en ook handige fysiek ik wil nog altijd in de top 3 zitten als we moeten lopen voor lo.

Iedereen heeft andere doelen ;)
OT: vandaag mij rep PR verbetert, van 1*90kg naar 5*90kg bench :)

Iedereen heeft andere doelen ;)
OT: vandaag mij rep PR verbetert, van 1*90kg naar 5*90kg bench :)

Netjes hoor !
icon14.gif
, 100kg zal niet lang meer duren dan

100kg is niet voor meteen denk ik, ik doe liever de oefening goed dan dat ik meer gewicht neem en lig te knoeien.

vandaag maar weer eens max benchen
denk niet dat ik boven 100 uitkom, ben beetje verkouden bleh

1*92.5kg vandaag :)

Terug
Naar boven