MuscleMeat

'Race' naar de 90kg bodyweight, droog.

4l melk per dag is een beetje overdreven imo. Kan je beter 4kg gaan eten. Zoveel melk is hartstikke slecht voor je.. Melk is gemaakt voor kalven niet voor mensen. Zo denk ik erover, niet iedereen hoeft het met me eens te zijn.

Wie zegt dat bb`en gezond is... overigens is hij denk ik niet van plan om de rest van zijn leven 4L melk per dag te drinken dus dan zal het allemaal nog wel meevallen zeker als je genoeg water erbij drinkt.

4l melk per dag is een beetje overdreven imo. Kan je beter 4kg gaan eten. Zoveel melk is hartstikke slecht voor je.. Melk is gemaakt voor kalven niet voor mensen. Zo denk ik erover, niet iedereen hoeft het met me eens te zijn.

Vriend je wilt niet eens weten wat ik aan vast voedsel al binnen krijg per dag ;)

Verpakt en geproduceerd voedsel is wel natuurlijk wou je zeggen? Rijst, spagetthi, havermout ed. zijn voor de mensheid pas enkele duizenden jaren oud, dus natuurlijk is dat ook niet. Laat mij maar wat bewijs zien dat melk werkelijk slecht is, in plaats van idiote aannames. Tot dan drink ik m'n 5 liter melk per dag.

klopt , ik ben het niet eens met je.

Verzadigde vetten uit melk zijn goed voor de opbouw van celmembraan,heeft een positieve invloed op de hormoonbalans. Laurinezuur heeft bv als taak om virussen en bacteriën onschadelijk te maken, en ondersteunt de imuunfunctie.

de verzadigde vetten zijn trouwens ook een brandstof voor het hart.
Ook cholestereol is belangrijk in voeding. ( functies hersenen ) , zorgen voor homeostase.

natuurlijk zorgt heel veel melk wel voor veel lactose..

dus geef alstublieft wat meer onderbouwing of blijft het hierbij?

melk is gewoon de shit als je lomp veel moet kcals binnen wilt krijgen.

(alhoewel ik pinda's prefereer :P )

Ik hoop 1 kg bijgekomen te zijn. Ik train nu al één week met mijn schema. Dus 3 trainingen. Moet wel ook werken dus verbrandt wat meer energie enzo. Ook soms wat weinig slaap maar goed. Heel augustus de tijd om me te concetreren :D

Als ik elke week 1 kg zou aankomen :p zal wel niet allemaal quality mass zijn maar goed :wave:

haha 1kg per week is wel wat veel ja, maarja dat gainde ik ook in m'n bulk, en toch redelijk wat overgehouden.

klopt , ik ben het niet eens met je.

Verzadigde vetten uit melk zijn goed voor de opbouw van celmembraan,heeft een positieve invloed op de hormoonbalans. Laurinezuur heeft bv als taak om virussen en bacteriën onschadelijk te maken, en ondersteunt de imuunfunctie.

de verzadigde vetten zijn trouwens ook een brandstof voor het hart.
Ook cholestereol is belangrijk in voeding. ( functies hersenen ) , zorgen voor homeostase.

natuurlijk zorgt heel veel melk wel voor veel lactose..

dus geef alstublieft wat meer onderbouwing of blijft het hierbij?

Melk

Deze onderbouwing goed genoeg voor je?

update :D
88.9kg nu, BF% is begin deze week nog gemeten en was weer 8.6%

Terug
Naar boven