MuscleMeat

'Race' naar de 90kg bodyweight, droog.

90kg @ 1.82... ATM...maar nog niet kurkdroog...zit op zown 11% denk ik..

90.0kg bw ROAAAAR! Vet zo'n 14/15%, nog ff doorbulken en dan kort cutten.

straks nog eens wegen, in de spiegel lijk ik toch alweer wat voller :D

2 Kg voor mij erbij :) !

zit op zo'n 77/78 nu, straks 2 weken naar Italie en daarna vrolijk verder bulken;)

90.7 vanmorgen en 92 overdag, zal straks wel ff foto'tje trekken, kunnen jullie beoordelen.

hoop dat ik dan toch de 91 nog aan kan tikken voordat ik op vakantie ga, ben net lekker opweg, gewoon rustig 500gram per week nu.

90.7 vanmorgen en 92 overdag, zal straks wel ff foto'tje trekken, kunnen jullie beoordelen.

hoop dat ik dan toch de 91 nog aan kan tikken voordat ik op vakantie ga, ben net lekker opweg, gewoon rustig 500gram per week nu.

nice! hoe zit het met je vetpercentage?

beetje overbelichte foto maar beoordeel zelf maar. (foto is koud genomen, na de workout oogt het wel iets anders :P )
[afbeelding niet meer beschikbaar]
ps. over een paar weken doe ik gewoon weer mee, want over een paar dagen ga ik op vakantie ;)

Vanaf gisteren weer begonnen met bulken en energized x-pand, na een mislukte cut poging van een maand, pak op trainingsdagen nu ook extra AAKG, dus ook dat moet er bij in de eerste post, update: 69 kg bij 12% bf...

Dus KoekieMonster: 70,5KG, geen sup, Michiel4: 70 kg, creatine monohydraat, whey, Replex: 70kg, whey en Tornadoo: 69kg, geen sup: ik ga jullie binnenkort weer voorbij en terug naar de 71 kg...

Laatst bewerkt:
Morgenvroeg me eens wegen, kan goed zijn dat ik weer wat bijgekomen ben :p

dus voorbijsteken...
je moet ook rekening houden dat ik vegetariër ben dus moet extra mijn best doen om te gainen

Morgenvroeg me eens wegen, kan goed zijn dat ik weer wat bijgekomen ben :p

dus voorbijsteken...
je moet ook rekening houden dat ik vegetariër ben dus moet extra mijn best doen om te gainen

Ben zelf ook vegetarier. En naturel bb-er. Veel eitjes eten dus;)

beetje overbelichte foto maar beoordeel zelf maar. (foto is koud genomen, na de workout oogt het wel iets anders :P )
[afbeelding niet meer beschikbaar]
ps. over een paar weken doe ik gewoon weer mee, want over een paar dagen ga ik op vakantie ;)

ziet er goed uit! :thumbs:

:o zat vanochtend op 76.5 kg ... lichte botten :p ben nu flink aan het bulken
o.a. 4 liter melk per dag, als ik nu niet zwaarder word dan stop ik met trainen :mad:

ik zit nu op zo'n 72kg met bf van 14 zoiets denk ik, donderdag op vakantie en daarna weer beginnen met bulken.

Terug
Naar boven