Fitness Seller

Rad - 140 only

Bezoekers in dit topic

De interessantste sarm die er is, gezien die mogelijk in combinatie met oestrogeen als HRT zou kunnen dienen, en als middel tegen Alzheimer en borstkanker.
Maar 20mg lijkt me te hoog, 5-10mg zou al genoeg moeten zijn. En dan moet het inderdaad echt en goed gedoseerd zijn, waar het vaak spaak loopt.
Maar doen alsof dit altijd het geval is, en dan pretenderen dat aas wel meestal echt zijn slaagt nergens op. Dit was legaal te produceren in China.
 
Dit is een foto van hou ik nu sta Bekijk bijlage 525271
Net physique. 75kg bij 175cm is veel groter dan veel mensen denken, als je een laag vp hebt.

Heb zelf wel eens rad-140 only gedaan, gainde wel wat maar viel enorm tegen. Test only is veel sterker en hou je ook meer van over is m'n ervaring. Vond het herstel (pct) vergelijkbaar.
 
Net physique. 75kg bij 175cm is veel groter dan veel mensen denken, als je een laag vp hebt.

Heb zelf wel eens rad-140 only gedaan, gainde wel wat maar viel enorm tegen. Test only is veel sterker en hou je ook meer van over is m'n ervaring. Vond het herstel (pct) vergelijkbaar.

No shit Sherlock, testosteron sterker dan RAD-140..
 
No shit Sherlock, testosteron sterker dan RAD-140..
Mg for mg is rad sterker. Mijn punt is dat er voor test veel meer klinische data is, het goedkoper is, waarschijnlijk veiliger, veel minder gefaket, en daarnaast veel effectiever. Met hcg en een goeie pct vond ik de onderdrukking niet echt anders na afloop. Enige puntje is dat je t moet injecteren maar dat stelt ook geen reet voor achteraf. Sarms gewoon skippen, is niemand groot van geworden en de risico's zijn grotendeels onbekend.
 
Mg for mg is rad sterker. Mijn punt is dat er voor test veel meer klinische data is, het goedkoper is, waarschijnlijk veiliger, veel minder gefaket, en daarnaast veel effectiever. Met hcg en een goeie pct vond ik de onderdrukking niet echt anders na afloop. Enige puntje is dat je t moet injecteren maar dat stelt ook geen reet voor achteraf. Sarms gewoon skippen, is niemand groot van geworden en de risico's zijn grotendeels onbekend.

Bron?
 
wat ik gelezen heb is dat sarms niet echt je prostaat belast, terwijl het wel gewoon een anabool effect op je lichaam heeft.
dat is natuurlijk erg Interessant .
en ook is er erg weinig waterretentie.
het heeft een anabole/androgene ratio van 90:1 !
 
wat ik gelezen heb is dat sarms niet echt je prostaat belast, terwijl het wel gewoon een anabool effect op je lichaam heeft.
dat is natuurlijk erg Interessant .
en ook is er erg weinig waterretentie.
het heeft een anabole/androgene ratio van 90:1 !
En gij geleuf alles wat de leez ?
 
Back
Naar boven