- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 15%
Ze hebben vaak iets dat werkt, de kans dat dit rad-140 is, is niet enorm groot.
Iets van stanozolol of methandrostenolone.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben vaak iets dat werkt, de kans dat dit rad-140 is, is niet enorm groot.
Net physique. 75kg bij 175cm is veel groter dan veel mensen denken, als je een laag vp hebt.
Net physique. 75kg bij 175cm is veel groter dan veel mensen denken, als je een laag vp hebt.
Heb zelf wel eens rad-140 only gedaan, gainde wel wat maar viel enorm tegen. Test only is veel sterker en hou je ook meer van over is m'n ervaring. Vond het herstel (pct) vergelijkbaar.
Mg for mg is rad sterker. Mijn punt is dat er voor test veel meer klinische data is, het goedkoper is, waarschijnlijk veiliger, veel minder gefaket, en daarnaast veel effectiever. Met hcg en een goeie pct vond ik de onderdrukking niet echt anders na afloop. Enige puntje is dat je t moet injecteren maar dat stelt ook geen reet voor achteraf. Sarms gewoon skippen, is niemand groot van geworden en de risico's zijn grotendeels onbekend.No shit Sherlock, testosteron sterker dan RAD-140..
Mg for mg is rad sterker. Mijn punt is dat er voor test veel meer klinische data is, het goedkoper is, waarschijnlijk veiliger, veel minder gefaket, en daarnaast veel effectiever. Met hcg en een goeie pct vond ik de onderdrukking niet echt anders na afloop. Enige puntje is dat je t moet injecteren maar dat stelt ook geen reet voor achteraf. Sarms gewoon skippen, is niemand groot van geworden en de risico's zijn grotendeels onbekend.
En gij geleuf alles wat de leez ?wat ik gelezen heb is dat sarms niet echt je prostaat belast, terwijl het wel gewoon een anabool effect op je lichaam heeft.
dat is natuurlijk erg Interessant .
en ook is er erg weinig waterretentie.
het heeft een anabole/androgene ratio van 90:1 !
ga je nou belgisch tegen mij liggen lullen? 😄