AndroidHealthClinic

Radioprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja jongens, het is toch lastig om een andere draai aan een onderwerp te geven als degenen die dat kunnen doen het niet durven. Maar ik val in herhaling (net als jullie).

De uitzending is maandag 25 oktober tussen 14.00 uur en 14.30 uur in het programma '1 op de middag' van de AVRO op radio 1.

Ik denk dat door de dopingvondst in Hoogeveen de discussie over aas weer is opgelaaid en de media weer mooie verhalen ruikt.

SBS6 kwam notabene 2 dgn na de inval in Hoogeveen al met een sensatiestuk over steroidengebruik in de sportschool.

Ik denk dat wij hier niet aan mee moeten werken aangezien het alleen maar meer stof doet opwaaien, en meer in het nieuws zal komen. Dat is iig wel het laatste dat ik wil, aangezien Justitie dan ook wel weer s (onder druk) de jacht op AAS kan gaan aanscherpen. (denk aan media/gabbers/xtc)

Laat ons maar lekker underground blijven.....dat is het beste dat een, bij voorbaat veroordeelde en onbegrepen, sport kan zijn en blijven.

Ik zal ff Flabber.nl als referentie naar de mening van de doorsnee Nederlander gebruiken. ;)

Radio1 zei:
Ja jongens, het is toch lastig om een andere draai aan een onderwerp te geven als degenen die dat kunnen doen het niet durven. Maar ik val in herhaling (net als jullie).

De uitzending is maandag 25 oktober tussen 14.00 uur en 14.30 uur in het programma '1 op de middag' van de AVRO op radio 1.

Het heeft meer met 'niet het nut ervan inzien' dan met 'durf' te maken lieverd.

Jij als journaliste zou die stemming toch wel moeten aanvoelen of niet?

Deze (belachelijke) flabberlink dus.
[Link niet meer beschikbaar]

MrJ zei:
Het heeft meer met 'niet het nut ervan inzien' dan met 'durf' te maken lieverd.

Behalve meer negatieve aandacht zal het imo niet opleveren, dus voor mij zit er absoluut geen nut in.

We kunnen er echter altijd een poll voor openen. :cool:

Leviathan zei:
.

Ik denk dat wij hier niet aan mee moeten werken aangezien het alleen maar meer stof doet opwaaien, en meer in het nieuws zal komen. Dat is iig wel het laatste dat ik wil, aangezien Justitie dan ook wel weer s (onder druk) de jacht op AAS kan gaan aanscherpen. (denk aan media/gabbers/xtc)
Ik ben het helemaal met je eens, hoe meer aandacht hoe meer Justitie onder druk wordt gezet met al de gevolgen van dien... en daar hebben wij echt geen baad bij.

Juriaan komt niet veel verder dan een poll of de dame in kwestie gepaald moet worden tijdens het interview! :roflol:

Anyway, ik denk niet dat dit topic nog kan uitmonden in een volwaardige discussie. Ik kijk het nog heel even aan, en anders gaat hij wat mij betreft dicht en kunnen gegadigden contact met mevrouw opnemen via PM of de gegevens in de openings post.

eigenlijk zijn we allemaal een beetje te laf om er open en bloot op TV over te komen praten. langs de andere kant zou het ook een beetje dom zijn om dat te doen. de politie zal ook wel meekijken.

skydirk zei:
eigenlijk zijn we allemaal een beetje te laf om er open en bloot op TV over te komen praten. langs de andere kant zou het ook een beetje dom zijn om dat te doen. de politie zal ook wel meekijken.

Psssst, het is op de radio! :)

Idd niet op TV op de radio.

Voor mij heeft dat niet met laf te maken. Ik praat die necedo zo onder tafel. maar wat heb ik daar aan?
Ik verdedig het gebruik niet algemeen, ik verdedig enkel verstandig gebruik. Maar voor de meeste mensen bestaat enkel misbruik.. tja dan ben je snel uitgepraat.

Wat ik niet snap en velen ander met mij denk ik,waarom mensen zoeken hier op het board? Er zit vlak bij het mediapark ook een gym loop daar lekker naar binnen en kijk wat je daar kan vinden.Dit word gewoon weer zo'n kerkelijk anti BB thema,zie je wel dat het slecht is om AAS te gebruiken...Tjsa dat is ook zo en wij weten dat ook allemaal daarom bestaat dit board om van elkaar te leren en het zo gezond mogelijk te doen.

Ik ben van mening dat wij als sporters weer in een kwaad daglicht gesteld zullen worden.En daar bedank ik voor wil best wat over AAS vertellen maar als er zo'n vent/vrouw bij zit die toch al een uitgesproken mening heeft denk ik dat het alleen maar een bus benzine word op een vuurtje.....

en nogmaals om het te nadrukken:

Wij zijn hier samen omdat we weten dat AAS slecht voor je zijn maar met de juiste kennis kan je die schade beperken!

*out*

the schroefbeest

Laatst bewerkt:
jah ik snap uberhaupt al die commotie niet die er word gedaan rond het gebruik van A.S.
Ja aan de ene kant natuurlijk wel maargoed kijk eens naar alle coffeeshops die ons land rijk is.
Er zijn tog ook zat mensen zie zich LEGAAL de t*ring blowen.
Alsof dat zo gezond is. :eek:

Ik heb PERSOONLIJK aan den lijve ondervonden hoe feiten door de media verdraaid kunnen worden om het verhaal sensationeler te maken.

Maak je geen illusie dat er veel reporters zijn die anders zijn.

fitnesboy zei:
jah ik snap uberhaupt al die commotie niet die er word gedaan rond het gebruik van A.S.
Ja aan de ene kant natuurlijk wel maargoed kijk eens naar alle coffeeshops die ons land rijk is.
Er zijn tog ook zat mensen zie zich LEGAAL de t*ring blowen.
Alsof dat zo gezond is. :eek:
Dat is niet legaal he :finger:

je snap tog wel wat ik bedoel he;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven