MuscleMeat

Rambo1

37 jaar jong
+/- 15 jaar met tussenpozen en blessures
Doe eigenlijk nooit max 1 reppers maar ongeveer :
Bench 140
Squat 180-200
Dead 215

Natty, laatste kuur was 12 jaar geleden ongeveer (winny+dbol :D)
Dat zijn heel mooie stats maat!

Welke doelen heb je nog voor jezelf in de sport?

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn heel mooie stats maat!

Welke doelen heb je nog voor jezelf in de sport?

Thanks maat!
Hoop dat ik het trainen zo voort kan blijven zetten, wat gains kan maken, er plezier in blijf houden en m'n lijf heel blijft.
Verder kan het altijd groter en droger maar ik zie kuren met een gezin niet echt zitten..

Thanks maat!
Hoop dat ik het trainen zo voort kan blijven zetten, wat gains kan maken, er plezier in blijf houden en m'n lijf heel blijft.
Verder kan het altijd groter en droger maar ik zie kuren met een gezin niet echt zitten..

Waarom zie je het niet zitten? Gezondheid, gedrag tijdens kuren, financieel, ...?

Waarom zie je het niet zitten? Gezondheid, gedrag tijdens kuren, financieel, ...?

Alles wat je opnoemt eigenlijk. Sport kost al tijd en geld genoeg dus wil ons gezin er verder niet mee belasten.
En gezondheid is ook niet altijd 100% (ibs net als GroteS)

Alles wat je opnoemt eigenlijk. Sport kost al tijd en geld genoeg dus wil ons gezin er verder niet mee belasten.
Als ik bv single zou zijn dan ging ik nooit meer off denk ik ;)

Ik denk dat we er hetzelfde over denken dan. Op dit moment denk ik dat ik misschien wel nog zomerkuurtjes doe in de toekomst maar wanneer mijn vrouw en ik een kindje zouden hebben, bestaat de kans dat het er nooit meer van komt omdat je toch steeds meer verantwoordelijkheid tegenover je gezin hebt he :)

Hoe ga jij op dit moment om met je dieet? Ben je daar nog strikt mee bezig?

Ik denk dat we er hetzelfde over denken dan. Op dit moment denk ik dat ik misschien wel nog zomerkuurtjes doe in de toekomst maar wanneer mijn vrouw en ik een kindje zouden hebben, bestaat de kans dat het er nooit meer van komt omdat je toch steeds meer verantwoordelijkheid tegenover je gezin hebt he :)

Hoe ga jij op dit moment om met je dieet? Ben je daar nog strikt mee bezig?

Ja idd zo sta ik er ook in, je leeft met een kleine erbij dan niet meer alleen voor jezelf (of elkaar) ;)

Alles is strikt behalve avondeten, dan eet ik gewoon met de pot mee. Eten toch sowieso bijna altijd gezond, en pak dan extra vlees/vis om aan m'n eiwitten te komen.

Ja dat is zeker waar :)
Vooral in de gym hebben mensen al snel het idee dat je een agressieve kleerkast bent, terwijl ik ook gewoon een praatje maak met iedereen, ongeacht wie het is.

Dit heb ik ook, maar vind ik persoonlijk niet fijn ofzo. Men heeft sowieso al vaak vooroordelen.

Als ik de jongere boys in de gym aanspreek en help met vorm, schrikken ze altijd eerst.

De keer erna geven ze me een box of groeten ze me meteen... :-D

Achja...

Laatst bewerkt:
Dit heb ik ook, maar vind ik persoonlijk niet fijn ofzo. Men heeft sowieso al vaak vooroordelen.

Als ik de jongere boys in de gym aanspreek en help met vorm, schrikken ze altijd eerst.

De keer erna geven ze me een box of groeten ze me meteen... :-D

Achja...

Mensen snappen niet dat wij ook gewoon aardige gasten zijn ;)

Hoe vond je het om First Blood op te nemen? Deed het pijn om jezelf te hechten? Mag ik dat mes, met dat kompas in de onderkant, een keer lenen?

Hoe vond je het om First Blood op te nemen? Deed het pijn om jezelf te hechten? Mag ik dat mes, met dat kompas in de onderkant, een keer lenen?

Was een leuke ervaring, lekker veel buiten gewerkt.
Dat was allemaal nep joh, Hollywood stuff ;)
Ja hoor kom maar langs

Op welk niveau van de 1-2-3 regel zou je jezelf plaatsen?

Ben je Belg of Nederlander ?

Wat voor werk doe je / of wat voor sector ?

geruchten gaan dat je benaderd bent door de c.i.a om blahino om te leggen , wat is daar van waar :P

Terug
Naar boven