Ramonisgek123
Cool Novice
- Waardering
- 2
Het is een flinke stap, dat weet ik. Maar als ik van 35% (Als het niet meer is) naar 23/24% (Wat ik nu ongeveer ben, denk ik) kan. Dan moet dit ook mogelijk zijn. Al duurt het een eeuw. Ik ben van 93 kilo naar 80 kilo gegaan en ben sinds februari 2013 echt fanatiek aan het trainen. En ik ga het gewoon DOEN! Ik zal hier een foto laten zien van hoe is was:
Inmiddels ben ik dit, nog lang niet breed, en zoals ik wil worden. Maar het is een begin:
Nu wil ik uiteraard nog een lager vetpercentage en ben ik weer sinds maandag begonnen met cutten. Dit is me voedingsschema:
Onderhoud is ongeveer 2908 dus dan cutten rond 2408.
Ik kom alleen niet helemaal aan m'n 1 gram vet per kg. Zit er ongeveer 10 gram onder. Daar bij vind ik het moeilijk om mij aan me schema te houden ben ik achter gekomen. Niet zo zeer dat ik andere ongezonde dingen ga eten, maar ik eet meer te weinig dan teveel.. iemand tips? Ik heb wel op me voeding gelet toen ik die 13 kilo ben afgevallen, maar zeker niet zo specifiek als met een uitgebreid voedingsschema, en ik viel toen goed af. En nu ik momenteel een schema gebruik blijf ik een beetje stagneren op de 80 kilo. Dus iets zit er ook niet helemaal goed. Maar jullie kunnen vast helpen om m'n schema te finetunen. Verder drink ik geen alcohol en zit ik ook niet aan andere bende, inclusief sigaretten. Ik ben wel een persoon die snel aan komt, dus als ik zou stoppen met op me voeding letten en begin te drinken, dan gaat het hard. Dus heb een lastig metabolisme zegmaar...
Bij me vorige dieet heb ik Dexaprine gebruikt, ik heb geen idee of het heeft geholpen, maar het gaf mij wel een goed en energiek gevoel. Sinds deze week heb ik 24hr burn van body en fit. Lang niet zo sterk als Dexa, maar ik krijg er wel een fijner/energieker gevoel van. Ik geloof die fatburners ook niet helemaal, want het ligt toch echt aan je voeding. Maar zoals ik al zei, het helpt wel wat betreft de energie boost die je er van krijgt etc.
Ik train 4x per week. Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.
Maandag - Bost & Rug
Dinsdag - Biceps & Triceps & Buik
Woensdag - Benen
Donderdag - Schouders + (Nek) & Buik
Mochten jullie een wat uitgebreidere lijst willen hoor ik het wel! :-)
Thanks gasten!
Met vriendelijke groet,
Ramon

!