Fitness Seller

Ramon's road to 12% (Vanaf 23/24%)

Ramonisgek123

Cool Novice
Waardering
2
roadtosucces.png

Het is een flinke stap, dat weet ik. Maar als ik van 35% (Als het niet meer is) naar 23/24% (Wat ik nu ongeveer ben, denk ik) kan. Dan moet dit ook mogelijk zijn. Al duurt het een eeuw. Ik ben van 93 kilo naar 80 kilo gegaan en ben sinds februari 2013 echt fanatiek aan het trainen. En ik ga het gewoon DOEN! Ik zal hier een foto laten zien van hoe is was:

before.jpg

Inmiddels ben ik dit, nog lang niet breed, en zoals ik wil worden. Maar het is een begin:

vergelijking.jpg

vergelijking2.jpg

Nu wil ik uiteraard nog een lager vetpercentage en ben ik weer sinds maandag begonnen met cutten. Dit is me voedingsschema:

Onderhoud is ongeveer 2908 dus dan cutten rond 2408.

Ik kom alleen niet helemaal aan m'n 1 gram vet per kg. Zit er ongeveer 10 gram onder. Daar bij vind ik het moeilijk om mij aan me schema te houden ben ik achter gekomen. Niet zo zeer dat ik andere ongezonde dingen ga eten, maar ik eet meer te weinig dan teveel.. iemand tips? Ik heb wel op me voeding gelet toen ik die 13 kilo ben afgevallen, maar zeker niet zo specifiek als met een uitgebreid voedingsschema, en ik viel toen goed af. En nu ik momenteel een schema gebruik blijf ik een beetje stagneren op de 80 kilo. Dus iets zit er ook niet helemaal goed. Maar jullie kunnen vast helpen om m'n schema te finetunen. Verder drink ik geen alcohol en zit ik ook niet aan andere bende, inclusief sigaretten. Ik ben wel een persoon die snel aan komt, dus als ik zou stoppen met op me voeding letten en begin te drinken, dan gaat het hard. Dus heb een lastig metabolisme zegmaar...

Bij me vorige dieet heb ik Dexaprine gebruikt, ik heb geen idee of het heeft geholpen, maar het gaf mij wel een goed en energiek gevoel. Sinds deze week heb ik 24hr burn van body en fit. Lang niet zo sterk als Dexa, maar ik krijg er wel een fijner/energieker gevoel van. Ik geloof die fatburners ook niet helemaal, want het ligt toch echt aan je voeding. Maar zoals ik al zei, het helpt wel wat betreft de energie boost die je er van krijgt etc.

schema.jpg
verdelingengegevens.jpg

Ik train 4x per week. Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

Maandag - Bost & Rug
Dinsdag - Biceps & Triceps & Buik
Woensdag - Benen
Donderdag - Schouders + (Nek) & Buik

Mochten jullie een wat uitgebreidere lijst willen hoor ik het wel! :-)

Thanks gasten!

Met vriendelijke groet,

Ramon

Aardige progressie goed bezig

Succes man!!

heb je netjes gedaan 13 kg !
waarom borst en rug op 1 dag?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks gasten! @wanna, ik deed eerst maandag borst + triceps en dinsdag rug en biceps. Heb ik best een tijdje gedaan, dus wilde afwisseling. Vandaar dat ik nu rug en borst op 1 dag doe. Maar dit ga ik ook binnenkort weer switchen. Anyway ik heb vandaag met een maatje van me flink wat eten gekookt voor 7 dagen wat ik in de vriezer kan gooien en elke dag als lunch kan eten. Zakjes van ongeveer 150gr kip, 100gr Chineze wokgroente en 150gr rijst. Dus we kunnen er weer tegen aan. Even wat afwisseling in plaats van elke middag brood. Ik heb trouwens ook een week geleden maar assault in huis gehaald, hoorde er veel goeds over. Maar helaas, 3 dagen lang deed een scoop helemaal niks met me. Vandaag dus maar 1,5 genomen en voelde een flinke focus en energie. Ik zweette trouwens ook als een otter. Maar die smaak... Watermeloen.... ik krijg het niet normaal weg, musclepharm maakt hun producten zo ongelofelijk zoet, dat het voor mij bijna niet meer weg te krijgen is. Dat probleem had ik trouwens ook bij hun amino, veel te zoet! Maar I'll keep you guys posted!

Eigenlijk al een flink tijdje niks meer gepost, maar natuurlijk wel keihard doorgegaan met trainen. Ik zal jullie ondertussen even m'n progressie laten zien. Hebben jullie ook enig idee wat m'n vet percentage ongeveer is?

498b255a14fd5c386243c06eeef15f5f.png

1c5343ee2fdce33760cf981387063c92.png

015511e7c28c54625f02d1f979d03911.png

6f418a6a9bdba8d3420c79f5b176ffcb.png

42102901a103ca87624f515781b290c3.png

Respect! Goed bezig. Vetpercentage lastig in te schatten, denk tussen de 14-16%

Thanks Bram! Ik heb nu even de foto's naast elkaar gezet en even een fotootje van me huidige lichaam geschoten.

42bd8bc62c59519dfdb4089303035814.png

Resultaat waar je trots op mag zijn! Netjes man :thumb:

Thanks kerel! Mochten jullie een idee hebben van m'n vetpercentage, dan hoor ik dat natuurlijk graag! :-)

Netjes, goed bezig man.

Vp laatste foto? 15% ongeveer.

13 a 14 denk. Je moet meer massa kweken nu ;)

Nice! Dat is inderdaad m'n doel. Ben nu ook bezig met een clean-bulk. Ben bang dat als ik gewoon ga dirty bulken dat ik weer naar vanouds ga helaas. Duurt wat langer, maar voel me er fijner bij!

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Hier nog een fotootje van me benen + rug.

7c7178f796936bc44be2a37ee782d247.png

6490402b90b344c388325ab2a0f36b54.png

Gaat goed zie ik.

respect kerel!

Goed bezig man!

Thanks! @Kaygell, op jou instagram zie ik ook iets waar ik flink jaloers op wordt! Damn jij bent ook goed bezig! (Y)

Al leuke progressie gemaakt:)!

Beste Ramon,

Mijn naam is Ersan, mijn lengte is 1.75 cm en ik ben rond de 83 kilo.
Ik heb echt enorm veel respect wat je hebt bereikt, ga zo door zou ik zeggen! :D

Alleen ik kamp met een probleem waarbij ik heel veel twijfels heb of ik nou krachttraining en cardio moet doen of alleen cardio moet doen om af te kunnen vallen.

Hoe heb jij dit eigenlijk aangepakt?

Alvast bedankt.

Groeten,

Ersan

Terug
Naar boven