DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
dan moet je dwerggroei hebben, of je armen doorzagen, lijkt me niet zo fijn !!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze beurt doet me een beetje denken aan sommige van die beurten die je van die Amerikanen ziet...

+1Nou zijn rom is ook niks. Hoort zoon persoon niet bij de para te drukken.
liliputer zijn is toch en handicap.
Ik kan hier niet echt veel respect voor geven voor zoon rom. Hij heeft de zelfde rom als dat ze de stang naar de buik toe brengen. Vind het raar dat ze het goed keuren bij de ipf.

.
Sorry, ik lach die atleet niet uit ofzo...maar het blijft grappig om te zien...hij heeft in elk geval geen probleem om op diepte te komen 
Sorry, ik lach die atleet niet uit ofzo...maar het blijft grappig om te zien...hij heeft in elk geval geen probleem om op diepte te komen
![]()
Nou zijn rom is ook niks. Hoort zoon persoon niet bij de para te drukken.
liliputer zijn is toch en handicap.
Ik kan hier niet echt veel respect voor geven voor zoon rom. Hij heeft de zelfde rom als dat ze de stang naar de buik toe brengen. Vind het raar dat ze het goed keuren bij de ipf.
Ach, aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant: dit is de enige sport waar ze bij gezonde mensen mee kunnen doen. Bij basketbal zie ik ze nooit. Daar lopen weer mensen met een voordeel omdat ze juist onnatuurlijk lang zijn (soms door afwijking in de hypofyse e.d.). Dan moet je daar ook tegen zijn.
Ik zeg maar zo: hoe goed Schick ook drukt, niemand van dit forum zou met hem willen ruilen. Dus gun hem ook een pleziertje.

Dat klopt, sommige hebben daar weleens last van ;-)
Als het goed is, is nu bij mij het euvel opgelost :-) Maakte een "stomme" technische fout.
(geldt voor iedereen die aan wedstrijdsport doet!)We hebben inmiddels 22 man die zijn ingeschreven voor deze wedstrijd!
Hoop dat we richting de 30 gaan.
Dat klopt en het worden er zelfs nog meer, want Badal Djindra doet ook mee!

Dat klopt en het worden er zelfs nog meer, want Badal Djindra doet ook mee!
Het wordt vrij spannend want de gewichten wat die heren raw drukken ligt allemaal vrij kort bij elkaar.![]()

Leuk dat Badal ook meedoet.Dat klopt en het worden er zelfs nog meer, want Badal Djindra doet ook mee!
Het wordt vrij spannend want de gewichten wat die heren raw drukken ligt allemaal vrij kort bij elkaar.![]()
I rest my case...