MuscleMeat

Aankondiging RAW Bankdrukwedstrijd 12 september

Nou zijn rom is ook niks. Hoort zoon persoon niet bij de para te drukken.
liliputer zijn is toch en handicap.
Ik kan hier niet echt veel respect voor geven voor zoon rom. Hij heeft de zelfde rom als dat ze de stang naar de buik toe brengen. Vind het raar dat ze het goed keuren bij de ipf.

Deze beurt doet me een beetje denken aan sommige van die beurten die je van die Amerikanen ziet... :rolleyes:
De beurt wordt al goedgekeurd terwijl het lijkt of de armen niet eens helemaal gestrekt waren. :dunno:

Ik kan hier niet echt veel respect voor geven voor zoon rom. Hij heeft de zelfde rom als dat ze de stang naar de buik toe brengen. Vind het raar dat ze het goed keuren bij de ipf.
+1

• Topic Starter Topic Starter
O.K....ik ben het grotendeels met jullie eens...de ROM steld niets voor, dat heb ik alreeds gezegd...maar dan nog...ik weet niet of jullie gewichten van tegen de 300kg ooit eens in je handen hebben gehad bij het bankdrukken?
Ik geloof niet dat ik er beweging in zou krijgen als ik het op mijn borst had liggen :o

Deze man zou gevoelsmatig inderdaad beter op de paralympics thuishoren, maar om daaraan te kunnen meedoen moet je een fysiek of visueel handicap hebben...dwerggroei hoord hier blijkbaar niet bij :dunno:.

:roflol: Sorry, ik lach die atleet niet uit ofzo...maar het blijft grappig om te zien...hij heeft in elk geval geen probleem om op diepte te komen ;)

Dat klopt, sommige hebben daar weleens last van ;-)
Als het goed is, is nu bij mij het euvel opgelost :-) Maakte een "stomme" technische fout.

"Onze" Markus Schick is van 1997 tot 2004 voor WPC uitgekomen:)

het blijft toch een mooie prestatie:(

Ach, aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant: dit is de enige sport waar ze bij gezonde mensen mee kunnen doen. Bij basketbal zie ik ze nooit. Daar lopen weer mensen met een voordeel omdat ze juist onnatuurlijk lang zijn (soms door afwijking in de hypofyse e.d.). Dan moet je daar ook tegen zijn.

Ik zeg maar zo: hoe goed Schick ook drukt, niemand van dit forum zou met hem willen ruilen. Dus gun hem ook een pleziertje.

Ach, aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant: dit is de enige sport waar ze bij gezonde mensen mee kunnen doen. Bij basketbal zie ik ze nooit. Daar lopen weer mensen met een voordeel omdat ze juist onnatuurlijk lang zijn (soms door afwijking in de hypofyse e.d.). Dan moet je daar ook tegen zijn.

Ik zeg maar zo: hoe goed Schick ook drukt, niemand van dit forum zou met hem willen ruilen. Dus gun hem ook een pleziertje.

Helemaal mee eens! :)

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Dat klopt, sommige hebben daar weleens last van ;-)
Als het goed is, is nu bij mij het euvel opgelost :-) Maakte een "stomme" technische fout.

Het was eigenlijk niet "persoonlijk" bedoeld, maar het is goed als je foutjes kunt toegeven en het is nog beter als je er iets van leerd en het is de overtreffende trap is als je in de toekomst zulke foutjes kunt voorkomen:) (geldt voor iedereen die aan wedstrijdsport doet!)

Laatst bewerkt:
We hebben inmiddels 22 man die zijn ingeschreven voor deze wedstrijd! :)
Hoop dat we richting de 30 gaan.

Er is toch geen uitschieter in positieve of negatieve zin bij?
Het is toch niet zo dat er iemand bij is die zomaar effies 200+ drukt.
Ik weet in elk geval dat ik niets geschonken krijg, want ik heb al eens wedstrijden gewonnen omdat ik de enige deelnemer in die gewichts/leeftijdsklasse was ;)

Wie durft zijn opener al op te geven? Ikzelf weet bijna zeker dat ik met 160 begin. Daarna door naar de 200. ;)

170 denk ik, maar moet nog even aftasten hoe mijn bench zich gedraagt nu ik niet meer op 1 RM's train. Kan zijn dat ik afzwak naar 160 mocht dat nodig zijn.

Maak me eigenlijk vooral druk om of ik onder de 100 kan blijven :D

Al 5 in onze klasse! Een echte wedstrijd dus.
:o

Dat klopt en het worden er zelfs nog meer, want Badal Djindra doet ook mee!
Het wordt vrij spannend want de gewichten wat die heren raw drukken ligt allemaal vrij kort bij elkaar.:)
Leuk dat Badal ook meedoet. :thumb:
Ik ben benieuwd wat ie gaat doen.

I rest my case... :o

Terug
Naar boven