Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel mensen hebben zich nu aangemeld dan (met de mensen die niet lid zijn bijgeteld).?
En idd, het is nu wat vroeg nog.

Dat kun je eventueel doen...ik verwacht dat Wim Bevers nog wel een nominatielijst op zijn site (of via de website van de NPB) zal plaatsen.

Ik bedoelde om me op te geven, was het nog vergeten te doen![]()

De halter wordt vervolgens zonder nadrukken/ongelijke strekking omhoog gedrukt totdat beide armen weer volledig gestrekt zijn.
Waarom is dit eigenlijk?
Het gaat er toch om dat je laat zien dat je het gewicht omhoog kunt drukken en niet of dat waterpas gebeurt?
Waarom is dit eigenlijk?
Het gaat er toch om dat je laat zien dat je het gewicht omhoog kunt drukken en niet of dat waterpas gebeurt?

om te laten zien dat jij controle over de lift hebt denk ik. en dus een goede beurt neer kan zetten.
Anders kun je wel meer vragen gaan stellen zoals: Waarom moet je kont op de bank blijven? Waarom moeten de voeten op de grond blijven staan?
Tja, of het er nou leuker op wordt met al die regeltjes denk ik toch niet.
En om mee te mogen doen moet je ook nog eens lid zijn van een clubje, en dan maar afvragen waarom het niet druk is..
Sorry voor mijn azijn gepis maar zo denk ik er een beetje over.
Een RAW only wedstrijd is natuurlijk wel een stap in de goede richting!
Die regels zijn er niet voor niks, anders krijg je het gezeik van, die beurt was wel goed, en die weer niet![]()
En bij vrijwel elke sport waar je wedstrijden wilt doen moet je aangesloten zijn bij een vereniging (behalve stm), komt eerder omdat de sport gewoon weinig atleten heeft.
Tja, of het er nou leuker op wordt met al die regeltjes denk ik toch niet.
En om mee te mogen doen moet je ook nog eens lid zijn van een clubje, en dan maar afvragen waarom het niet druk is..
Sorry voor mijn azijn gepis maar zo denk ik er een beetje over.
Een RAW only wedstrijd is natuurlijk wel een stap in de goede richting!

ik denk dat je mij ook wel op ''de lijst'' kunt zetten hoor huggy ik moet dan alleen nog lid worden van de bond![]()

Om je gerust te stellen zijn Nick en ik ook maar even lid geworden Huggy.
Oh ja, zet mij ook maar op de lijst van deelnemers.

we zijn over de helft van het minimum aantal van 15!

is wel een goed iniatief dat er een raw wedstrijd word gehouden dan heb je een veld met gelijke kansen (ipv de ongelijke hoeveelheden die mensen door een shirt kunnen drukken).
zou wel mooi zijn als bijv de top ook meedoet van nl