- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erzijn er al 8 van DBB alleen al toch..?
hee huggy wij hebben post van de KNKF en daar staat dat je betaald voor 2010 is dat gewoon het seizoen 2010/2011 of echt alleen 2010?

Het lijkt me dat de KNKF verder weinig van doen heeft met het wedstrijdseizoen van de NPB, omdat de KNKF de overkoepelende organisatie van alle (officiële) aangesloten bonden is (o.a. gewichthefbond, worstelbond, touwtrekbond, sumobond, bodybuilding- en fitnessbond en powerliftingbond) is.
Normaal gesproken krijg je één maal per jaar een acceptgiro van de KNKF.
Me lijkt dus dat de contributie per kalenderjaar en niet per seizoen loopt...maar ik zal het navragen bij de KNKF en kom er dan op terug, O.K?![]()
dankje 

Ja, ze zien me aankomen met mijn 140kg Squat, 180kg Dealift, en 150kg Bank...

Ja, ze zien me aankomen met mijn 140kg Squat, 180kg Dealift, en 150kg Bank...
Hebben ze in ieder geval weer iets om mee te lachen bij de super zwaargewichten...![]()

Wat een schamele Nederlands kampioen was ik dan geweest...![]()

Da's waar...Kweenie...er zijn sporten waar je automatisch gewonnen hebt als bijvoorbeeld een tegenstander niet komt opdagen, en je verder überhaupt niets meer hoeft te doen...ik neem aan dat je je op zijn minst ietsiepietsie moe zult moeten maken met de vermeldde stats![]()

het is hier een beetje te rustig
waar blijven de deelnemers?

Er staan overigens 13 atleten inmiddels officieeël ingeschreven!
Niet allemaal lid van dit forum...er zijn ook krachtsporters die niet op DBB komen, onvoorstelbaar hé![]()
niet van het forum? Das raar xD