XXL Nutrition

Aankondiging RAW Bankdrukwedstrijd 12 september

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
het wordt een gezellige wedstrijd: 3 deelnemers:)

die andere zijn nog niet officieel ingeschreven ;)

het is hier een beetje te rustig
waar blijven de deelnemers?

Het is inderdaad (nog) erg rustig hier! :(
Maaaar...het is vakantietijd...ik vermoed (en hoop) dat de aanmeldingen eind augustus pas beginnen binnen te komen.

hee huggy wij hebben post van de KNKF en daar staat dat je betaald voor 2010 is dat gewoon het seizoen 2010/2011 of echt alleen 2010?

hee huggy wij hebben post van de KNKF en daar staat dat je betaald voor 2010 is dat gewoon het seizoen 2010/2011 of echt alleen 2010?

Het lijkt me dat de KNKF verder weinig van doen heeft met het wedstrijdseizoen van de NPB, omdat de KNKF de overkoepelende organisatie van alle (officiële) aangesloten bonden is (o.a. gewichthefbond, worstelbond, touwtrekbond, sumobond, bodybuilding- en fitnessbond en powerliftingbond) is.
Normaal gesproken krijg je één maal per jaar een acceptgiro van de KNKF.
Me lijkt dus dat de contributie per kalenderjaar en niet per seizoen loopt...maar ik zal het navragen bij de KNKF en kom er dan op terug, O.K? :)

Als jij of je vader vragen hebben kunnen jullie overigens via de ledenadministratie van de KNKF contact opnemen: hofmans@knkf.nl

Laatst bewerkt:
Het lijkt me dat de KNKF verder weinig van doen heeft met het wedstrijdseizoen van de NPB, omdat de KNKF de overkoepelende organisatie van alle (officiële) aangesloten bonden is (o.a. gewichthefbond, worstelbond, touwtrekbond, sumobond, bodybuilding- en fitnessbond en powerliftingbond) is.
Normaal gesproken krijg je één maal per jaar een acceptgiro van de KNKF.
Me lijkt dus dat de contributie per kalenderjaar en niet per seizoen loopt...maar ik zal het navragen bij de KNKF en kom er dan op terug, O.K? :)

is goed dan horen we het dan :D dankje :)

Da's best duur voor één wedstrijdje...

Ja, ze zien me aankomen met mijn 140kg Squat, 180kg Dealift, en 150kg Bank... :rolleyes:
Hebben ze in ieder geval weer iets om mee te lachen bij de super zwaargewichten... :o

Aangezien Wim Wamsteeker bij de Masters dit jaar op het NK is uitgebomd was jij met die resultaten gewoon Nederlands Kampioen geworden!
En dan kun je wel zeggen dat er nauwelijks tegenstand is...er is wel tegenstand genoeg in NL...maar ze "staan" er niet op een wedstrijd volgens IPF regels...stel je voor dat ze eens in een potje zouden moeten plassen ;)

Wat een schamele Nederlands kampioen was ik dan geweest... ;)

Wat een schamele Nederlands kampioen was ik dan geweest... ;)

Kweenie...er zijn sporten waar je automatisch gewonnen hebt als bijvoorbeeld een tegenstander niet komt opdagen, en je verder überhaupt niets meer hoeft te doen...ik neem aan dat je je op zijn minst ietsiepietsie moe zult moeten maken met de vermeldde stats ;)

Kweenie...er zijn sporten waar je automatisch gewonnen hebt als bijvoorbeeld een tegenstander niet komt opdagen, en je verder überhaupt niets meer hoeft te doen...ik neem aan dat je je op zijn minst ietsiepietsie moe zult moeten maken met de vermeldde stats ;)
Da's waar...
Een vermoeide, bezwete, "schamele Nederlands kampioen" dan... ;)

het is hier een beetje te rustig
waar blijven de deelnemers?

Er staan overigens 13 atleten inmiddels officieeël ingeschreven!
Niet allemaal lid van dit forum...er zijn ook krachtsporters die niet op DBB komen, onvoorstelbaar hé ;)

Dan is er zelfs buiten het forum animo voor. :thumb:

Mail is de deur uit, nu al die administratieve rompslomp gaan regelen. Wat een pestbult werk zo voor 1 wedstrijdje :)

Terug
Naar boven