Fitness Seller

Read 'em and Weep

frietbakker

Ripped Bodybuilder
Waardering
31
Haha, geweldige site. Vooral de eerste link vond ik echt goed. Waarom moet de gemiddelde Nederlander de operakaartjes van de elite subsidieëren?

• Topic Starter Topic Starter
Is dat een vraag of een opmerking? In iedergeval omdat operahuizen/schouwburgen worden gebouwd met behulp van subsidies.

Ik bedoelde het niet sarcastisch hoor. Het was een retorische vraag. We moeten niet alleen de bouw betalen, maar ook ongeveer 50 euro toeleggen op elk kaartje.

We hoeven het toch niet over alles oneens te zijn frietbakker? ;)

Amusant. En het legt op zeer sarcastische wijze de vinger op de zere plek. Vooral het flatgebouw verhaal is erg goed. :D
Aangezien ik helemaal ziek wordt van de oneindige bult bureaucratie en regeltjes (ben zelf gemeente ambtenaar van beroep), kan ik me 100% vinden in de artikelen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Ik bedoelde het niet sarcastisch hoor. Het was een retorische vraag. We moeten niet alleen de bouw betalen, maar ook ongeveer 50 euro toeleggen op elk kaartje.

We hoeven het toch niet over alles oneens te zijn frietbakker? ;)

Ik vatte het ook niet sarcastisch op maar ik wist niet dat de vraag rhetorisch was... vandaar...

Hemelrijk is een verzuurde muts, er is zeker genoeg mis met Nederland maar met de eeuwige gezeur van haar draagt ze ook niet bij om Nederland tot een betere plaats te maken om te leven. Heb nog nooit iets positief gehoord uit de mond van Hemelrijk.

Terug
Naar boven