AndroidHealthClinic

Real Madrid - Barcelona

Peiling Peiling Wie wint er?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
In Spanje staat dit weekend (zaterdagavond 22:00) de wedstrijd op het programma, waar heel voetbalminnend Europa al tijden naar uitkijkt. De Primera División wordt mogelijk beslist in de klassieker tussen Real Madrid en Barcelona. Winst op de eeuwige aartsrivaal betekent dat de winnende partij weer minimaal een week de dans zal leiden in Spanje.

De twee ploegen treffen elkaar zaterdag in El Clásico in ongetwijfeld een kolkend Santiago Bernabeu. Behalve de tachtigduizend bezoekers in het stadion, zullen miljoenen mensen over de wereld het duels tussen de nummers één en twee in de Primera Division volgen.

Historie
Beide ploegen verkeren in een uitstekende vorm en het verschil kan komende zaterdag weleens in de details zitten. Eerder dit seizoen won Barcelona thuis met 1-0 van de Madrilenen, maar vorig jaar was er de sensatie in Madrid, toen de Koninklijke met 2-6 onderuit gingen tegen hun aartsrivalen. Toch pleit de historie nog altijd in het voordeel van Los Blancos. In eigen huis ging Real slechts vijftien keer onderuit in 79 competitieduels tegen Barcelona.

Doelpuntenmachines
De gasten brengen echter wel dé man van dit moment mee. Lionel Messi etaleerde afgelopen dinsdag andermaal zijn klasse met vier doelpunten in het Champions League treffen met Arsenal. De Madrileense verdediging moet absoluut scherp zijn om de kleine Argentijn het scoren te beletten. In de laatste 27 duels vond Messi 26 maal het net, met onder meer twee hattricks in acht dagen in La Liga afgelopen maand.

Wie gaat er winnen? Christiano Ronaldo of Messi?

Messii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Messi wint van Higuain en co.

ik denk real, 2 goals van Higuain en 0 van Messi zodat het tussen de topscoorders ook nog spannend wordt :p

Barcelona 4 sure.

Christiano Ronaldo

Als je denkt dat Real Madrid wint dan heb je echt geen verstand van zaken.

Madrid speelt thuis en heeft even veel punten als Barca. Waarom niet?

Real Madrid heeft 13 zeges op rij. Ze hebben tot nu toe ALLE punten thuis gepakt.

Messi is goed, maar Real Madrid heeft Higuan en Ronaldo. Minstens gelijkwaardig of zelfs beter samen.

Word spannend!

Laatst bewerkt:
Ronaldo is completer dan Messi.

2-6 voor Barça. Messi scoort er 5.

Hier is de site die ik altijd gebruik voor voetbal streams. Voor een wedstrijd als Real - Barça moeten er ongetwijfeld een hoop streams bij zitten van 1000 kbps en beter. Zelfs de stream van Sport1 staat er vaak tussen.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik hoop real maar ik vrees dat ze dit keer met schaamrood op de wangen zullen afgaan .

0-1, doelpunt van Romario.

Terug
Naar boven