MuscleMeat

El Clásico x4 ( Real Madrid vs Barcelona )

• Topic Starter Topic Starter
Altijd die Messi weer, het houdt nooit op.

Marcelo, mourinho en pepe zijn duivels. Ze gaan voor de benen, niet voor de bal.
Bah! Mourinho knijpt in de gezicht van assistent coach? :

I LOVE MESSI!

Daarom is hij de beste!

Lol? Als barca hun 2 nieuwe inkopen laat inspelen en Puyol terug is ha ha ha ha! :o
ja, je kan nu stoppen met je barca kontenlikkerij. Feit is dat real vorige week barca wegspeeld en vandaag in camp nou waren ze ook beter. daar zal puyol niets aan veranderen hoor.

Laatst bewerkt:
ja, je kan nu stoppen met je barca kontenlikkerij. Feit is dat real vorige week barca wegspeeld en vandaag in camp nou waren ze ook beter. daar zal puyol niets aan veranderen hoor.

Dat klopt. En hoe? Ze begonnen met 4 andere spelers en 2 debuteerden zelfs haha sukkel.

Dat denk ik al 2 jaar lang haha :D

Maar nee, barca is wel echt goed. We zullen zien...
mss als manchester city of een andere rijke sheik xavi, iniesta en messi wegkoopt :trollface:
nee, maar mourinho haalt altijd resultaten in zijn tweede jaar bij zijn team en over beide wedstrijden gezien was real ook gewoon de betere.

Ik ben trouwens neutrale liefhebber met een lichte overhelling naar real toe dus boeit mij ook niet zoveel wie wat wint al begin ik die barca spelers irritant te vinden.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 01:30 ----------

Dat klopt. En hoe? Ze begonnen met 4 andere spelers en 2 debuteerden zelfs haha sukkel.
mooi excuus.

mss als manchester city of een andere rijke sheik xavi, iniesta en messi wegkoopt :trollface:
nee, maar mourinho haalt altijd resultaten in zijn tweede jaar bij zijn team en over beide wedstrijden gezien was real ook gewoon de betere.

Ik ben trouwens neutrale liefhebber met een lichte overhelling naar real toe dus boeit mij ook niet zoveel wie wat wint al begin ik die barca spelers irritant te vinden.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 01:30 ----------

mooi excuus.
Barca spelers irritant te vinden? Die van Real doen zeker niks haha ha ha!
Je zag alleen maar GROFFE overtredingen van Real ...
De spelers van Barca waren duidelijk nog niet in hun beste vorm en alsnog heeft Messi Real in zijn broekzak zitten. :o

:yarly:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:bow:

bij real zijn marcello maar vooral pepe gestoorden maar verder niet. Ozil is de ideale schoonzoon evenals ronaldo en di maria, benzema, carvalho,.. enfin je snapt mijn punt.

Ja, maar als barca theatraal is ... Di maria is de koning dan.

Voor alonso en iker heb ik wel respect.

dan zijn de barcaspelers de keizers.:trollface: Vooral die pedro, bah, kan die echt niet zien spelen

mad real madrid kontenlikkers are mad

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 11:45 ----------

Check de commentator :roflol:

Luister nou naar die kerel wat een onwijze baas

http://www.youtube.com/watch?v=x0NbewPyJzM

Lol DIT FEEST haha en dit hoort erbij sinds Mourinho er is, normaal nooit.

Die mourinho is ook niet helemaal goed bij zn hoofd kijken of die ook weer een leuke schorsing krijgt

Terug
Naar boven