jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ral was vorige wedsrijd beter en deze wedstrijd gelijkwaardig. Ik denk dat dit jaar het jaar van real kan worden.
maar ral was vorige wedsrijd beter en deze wedstrijd gelijkwaardig. Ik denk dat dit jaar het jaar van real kan worden.
hala madrid.

ja, je kan nu stoppen met je barca kontenlikkerij. Feit is dat real vorige week barca wegspeeld en vandaag in camp nou waren ze ook beter. daar zal puyol niets aan veranderen hoor.Lol? Als barca hun 2 nieuwe inkopen laat inspelen en Puyol terug is ha ha ha ha!![]()
hala madrid.

ja, je kan nu stoppen met je barca kontenlikkerij. Feit is dat real vorige week barca wegspeeld en vandaag in camp nou waren ze ook beter. daar zal puyol niets aan veranderen hoor.
mss als manchester city of een andere rijke sheik xavi, iniesta en messi wegkooptDat denk ik al 2 jaar lang haha
Maar nee, barca is wel echt goed. We zullen zien...

mooi excuus.Dat klopt. En hoe? Ze begonnen met 4 andere spelers en 2 debuteerden zelfs haha sukkel.
Barca spelers irritant te vinden? Die van Real doen zeker niks haha ha ha!mss als manchester city of een andere rijke sheik xavi, iniesta en messi wegkoopt
nee, maar mourinho haalt altijd resultaten in zijn tweede jaar bij zijn team en over beide wedstrijden gezien was real ook gewoon de betere.
Ik ben trouwens neutrale liefhebber met een lichte overhelling naar real toe dus boeit mij ook niet zoveel wie wat wint al begin ik die barca spelers irritant te vinden.
---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 01:30 ----------
mooi excuus.

hala madrid.
ja, je kan nu stoppen met je barca kontenlikkerij. Feit is dat real vorige week barca wegspeeld en vandaag in camp nou waren ze ook beter. daar zal puyol niets aan veranderen hoor.

was geen troll hoor