AndroidHealthClinic

Real Madrid - Barcelona

Peiling Peiling Wie wint er?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Welke spelers kunnen/mogen aan beide kanten niet meedoen door schorsing of blessure?
Je kan moeilijk uitgaan van een tweetal spelers zoals Ronaldo en Messi.
Je zag in de wedstrijd Arsenal - Barcalona duidelijk dat er achterin toch het een en ander gemist werd.

Op volle sterkte denk ik dat Barca aan het langste eind trekt in dit treffen tussen beide (financiële) grootmachten.

Pique en Puyol spelen gewoon, neem ik aan. Ze waren enkel geschorst voor de Champions League.

edit: pique is onzeker wegens blessure, ibrahimovic ook

Laatst bewerkt:
Als het goed is kan je het ook live op unibet zien als je een account hebt,

Ben je blind?

[Link niet meer beschikbaar]

Sopcast downloaden en dan de site van Anoniem gebruiken.

oke bedankt morgen even sopcast installen

Unibet is een stuk makkelijker, je hebt gewoon unibet tv, maar ik weet niet 100% zeker of primera division nog beschikbaar is, check het zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat kost het nou? Ontvanger 100 euro eenmalig en ziggo pakket met sport 1 voor 25 euro in de maand. Zie je alle belangrijke wedstrijden in het buitenland en alle cl wedstrijden. Als je graag buitenlands voetbal kijk, waarom niet?

Wat kost het nou? Ontvanger 100 euro eenmalig en ziggo pakket met sport 1 voor 25 euro in de maand. Zie je alle belangrijke wedstrijden in het buitenland en alle cl wedstrijden. Als je graag buitenlands voetbal kijk, waarom niet?

Omdat dan vrouwlief ook libelle, magriet, tina en vivaTv wil.

Unibet is een stuk makkelijker, je hebt gewoon unibet tv, maar ik weet niet 100% zeker of primera division nog beschikbaar is, check het zou ik zeggen.
zaterdag
22:00
Voetbal Real Madrid
-
Barcelona

kan ik ook zonder account te maken kijken of moet ik account make en is de kwaliteit van de stream goed?

Kwaliteit is aardig je kan het goed volgen, maar een accountje maken is zo gewipt joh.

Ik hoop Real Madrid.

3x Vd Vaart.

Messi wint, hij is bovenmenselijk.

Ik zeg Real Madrid 2-1, mischien zelfs 1-0.

Terug
Naar boven